Το Facebook και η τέχνη του κλικαρίσματος

Το Facebook τρομάζει τους εκδότες ειδήσεων για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο: η εταιρεία απορροφά μερίδιο από τη διαφημιστική πίτα των μέσων ενημέρωσης, και το έκανε ακόμα και πριν από το εκλογικό φιάσκο των «ψεύτικων ειδήσεων». Αλλά στην προσπάθειά τους να σώσουν τα επιχειρηματικά μοντέλα τους, οι εκδότες ίσως ωφεληθούν από τη μελέτη της φιλοσοφίας του Facebook σχετικά με το κοινό του.
 
Διαβάστε περισσότερα στο InBusinessNews
 

Δειτε Επισης

Οι σημαντικές επιστημονικές εξελίξεις που αναμένεται να ξεχωρίσουν το 2021
Ο χρόνος ζωής του κορωνοϊού
2.500 χρόνια από τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας
Κορωνοϊός και θεωρίες συνωμοσίας
Αγώνας δρόμου για το εμβόλιο-Η ακτινογραφία της παγκόσμιας προσπάθειας
H λίστα με τις 25 πιο έξυπνες χώρες του πλανήτη (πίνακας)
Το ΥouTube σπάει τα ταμεία-Πού έφτασαν τα μηνιαία έσοδα από διαφημίσεις
Infographic: Η αλυσίδα των τεστ που έσπασε την αλυσίδα μετάδοσης του κορωνοϊού
Infographic: Ο κορωνοϊός έθεσε σε καραντίνα όλο τον πλανήτη
Infographic: Η ακτινογραφία του κορωνοϊού στην Κύπρο-Τα δημογραφικά στοιχεία