14th Digital Marketing Forum - Πώς να γίνετε o Σούπερ-Ήρωας του digital marketing

H Webarts παρουσιάζει το 14th Digital Marketing Forum που θα γίνει την Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου 2017 στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, το οποίο έχει ως στόχο να εξοπλίσει τα τμήματα μάρκετινγκ με τους βασικότερους πυλώνες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της σημερινής αγοράς, αναλύοντας τις τελευταίες τάσεις και τεχνικές για τη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακής διαφήμισης. Το Forum επιδιώκει να αναλύσει τα τελευταία trends στον κόσμο του Μάρκετινγκ όπως και τις πιο δημιουργικές καινοτομίες που μετέτρεψαν το ψηφιακό περιβάλλον στο πιο ισχυρό πεδίο παρουσίας, γνωστοποίησης και ανάπτυξης επιχειρήσεων.  

Το συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον και τα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας έχουν καταστήσει το digital marketing αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής που χρειάζεται να ακολουθήσει μια επιχείρηση για τη προώθηση των στόχων της. Τα ψηφιακά μέσα δικτύωσης, είναι μία συνεχώς αυξανόμενη πηγή ψυχαγωγίας, κοινωνικών αλληλεπιδράσεων, ειδήσεων, συναλλαγών, και οι καταναλωτές είναι πλέον εκτεθειμένοι όχι μόνο σε ό,τι λέει η εταιρία για το brand, αλλά και σε αυτά που λένε επίσης τα μέσα, οι φίλοι, οι συγγενείς , οι συνάδελφοι. Πώς θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Πώς θα διευρύνετε τους ορίζοντες της επιχείρησής σας; Πώς θα κατανοήσετε τις ανάγκες της τεχνολογίας, για να αντεπεξέλθετε στις απαιτήσεις του καταναλωτή, χαράσσοντας μια σταθερή πορεία ανάπτυξης; Το όλο σκηνικό είναι γεμάτο από ερωτήματα, αφού ο κλάδος των επιχειρήσεων έχει υποστεί ριζικές αλλαγές και διαμορφώσεις, λόγω των άφθονων δυνατοτήτων που προσφέρει το διαδίκτυο Το θεματολόγιο του φετινού Φόρουμ θα περιέχει παρουσιάσεις στα Top Trends του Digital Marketing, όπως το Virtual Reality και το Augmented Reality, social και visual media marketing, Video Marketing, Content Marketing και πως μπορείς να δημιουργήσεις τη στρατηγική σου βάσει του πελάτη σου, αλλά και τα πάντα για την ενδυνάμωση των άλλων μέσω της δύναμης του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Το 14th Digital Marketing Forum απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.
Για περισσότερες πληροφορίες και το πρόγραμμα του Φόρουμ, παρακαλώ πατήστε εδώ:
https://www.imhbusiness.com/14th-digital-marketing-forum#pdf-programme
 
 
Για online εγγραφές, παρακαλώ πατήστε εδώ:
https://www.imhbusiness.com/14th-digital-marketing-forum#register
 
Πληροφορίες
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί μέχρι τώρα:  Cablenet, Gloria Jean's Coffees, IMR/University of Nicosia
Υποστηρικτές: Content Works Ltd, General Insurance Cyprus, IBM and OJO Sunglasses
Ακαδημαϊκός Συνεργάτης: Cyprus Institute of Marketing
Χορηγός Κοκτέιλ: Somersby
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, AlphaNews.live, πόρταλ ΙΝΒusinessNews, πόρταλ REPORTER
Με τη στήριξη: Cyprus Advertisers Association, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου
Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com και ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 
 

Δειτε Επισης

Παράταση για αιτήσεις εταιρειών για είδη σε σχολικά κυλικεία
Ενίσχυση Σχεδίου Επιχορήγησης Διακοπών Συνταξιούχων ζητούν οι συνταξιούχοι από Παναγιώτου
Κλείνει για πέντε ημέρες ο δρόμος Ριζοκαρπάσου-Αποστόλου Ανδρέα
Δεν αποδέχεται την πρόταση Υπ. Παιδείας για αξιολόγηση εκπαιδευτικών η ΟΕΛΜΕΚ-Δημοψήφισμα στις 29 Μαΐου
Λήγει τα μεσάνυχτα της Κυριακής η υποβολή στοιχείων στρατευσίμων 2025 ΕΣΣΟ
Εισήγηση για οικονομική αυτονόμηση των σχολείων-«Θα παρέχονται κονδύλια ανάλογα με το μέγεθος τους»
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Παροχή βοήθειας από Υφ. Πολιτισμού για συμπλήρωση αίτησης για ΘΥΜΕΛΗ
Τραγική η κατάσταση στο ΤΟΜ Αμμοχώστου μετά από «έφοδο» της Επ. Μεταφορών-«Στεγάζεται σε μια αποθήκη»
Σημαντική πτώση στην αγορά οχημάτων-Βουτιά 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο