ALPHA ΚΥΠΡΟΥ: To deal της νέας σεζόν

Με έμφαση στην ποιότητα, την ποικιλία, την υψηλή αισθητική προγραμμάτων και την επένδυση σε κορυφαίους επαγγελματίες, ο Alpha Κύπρου τερμάτισε την πρώτη του τηλεοπτική σεζόν σταθερά στις τρεις πρώτες θέσεις τηλεθέασης. Η δεύτερη ήδη άρχισε θετικά, με το κανάλι να στοχεύει σ’ ένα πρόγραμμα που θα δώσει ακόμα πιο ανταγωνιστικές αποδόσεις, τόνισε ο γενικός διευθυντής, Πέτρος Πέτρου.

Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του, τον Απρίλιο του 2016, ο Alpha Κύπρου εφάρμοσε και διατήρησε τη φιλοσοφία και τον τρόπο λειτουργίας του Alpha Ελλάδας. Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα, αλλά και στην ποικιλία του προγράμματος. Παράλληλα όμως, αφού λήφθηκαν υπόψη οι προτιμήσεις του τηλεοπτικού κοινού της Κύπρου, προχώρησε και στη δημιουργία του δικού του περιεχομένου. «Επιλέξαμε τους καλύτερους επαγγελματίες, έτσι ώστε μαζί να δημιουργήσουμε και να προσφέρουμε τηλεοπτικές παραγωγές υψηλού επιπέδου», επεσήμανε ο κ. Πέτρου. Στόχος για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας ήταν ο σταθμός να βρίσκεται σταθερά στις τρεις πρώτες θέσεις τηλεθέασης στα δυναμικά κοινά, κάτι το οποίο επιτεύχθηκε, είπε, ενώ τους τελευταίους τρεις μήνες πέτυχε σημαντικές πρωτιές και στο σύνολο του πληθυσμού. 

Διαβάστε ακόμα: Τύμπανα πολέμου για τις αυξήσεις στους Ημικρατικούς
 
Αν αναλογισθεί κάποιος ότι πρόκειται για ένα καινούργιο κανάλι, το οποίο είχε να αντιμετωπίσει τη δύσκολη διαδικασία συντονισμού στη συχνότητά του, αλλά και τις ανατροπές που χαρακτήριζαν την ιδιαίτερα ανταγωνιστική σεζόν που μας πέρασε, ο ίδιος κρίνει την πρώτη χρονιά ιδιαίτερα επιτυχημένη.
 
Σε σχέση με τις ζώνες αιχμής διαφημιστικών εσόδων και τηλεθέασης της χρονιάς, ο κ. Πέτρου ανέφερε πως είναι αλληλένδετες. Για όλα τα κανάλια καθοριστικής σημασίας είναι η prime time ζώνη, δηλαδή, από τις 18.00 μέχρι τις 24.00. Από εκεί και πέρα η κορύφωση της τηλεθέασης είναι από τις 20.00 μέχρι και τις 22.00 το βράδυ. Σε ένα γενικότερο πλαίσιο, η αιχμή της διαφημιστικής επένδυσης είναι η ζώνη πριν και μετά τα κεντρικά δελτία ειδήσεων, δηλαδή, από τις 19.30 μέχρι και τις 22.15. 

Ακόμα πιο δυνατά
Από τις αρχές Σεπτεμβρίου άρχισε σταδιακά το λανσάρισμα του προγράμματος για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, τη δεύτερη επίσημη για τον Alpha Κύπρου. Ξεκάθαρος στόχος είναι να επιτύχει ακόμα πιο ανταγωνιστική απόδοση τόσο σε τηλεθέαση όσο και σε CPR (cost per rating). «Είμαστε σίγουροι ότι το νέο πρόγραμμα του Alpha θα δώσει περεταίρω ώθηση στην ήδη υπάρχουσα δυναμική», δήλωσε ο κ. Πέτρου.

Κληθείς να σχολιάσει τις πρώτες ενδείξεις τηλεθέασης, ανέφερε ότι η νέα τηλεοπτική σεζόν ξεκίνησε με το δεξί, αφού από τις αρχές Σεπτεμβρίου ο Alpha Κύπρου είναι δεύτερος σε τηλεθέαση στο σύνολο του πληθυσμού όσο και στα δυναμικά κοινά. Ωστόσο, είναι ακόμα νωρίς για συμπεράσματα, σημείωσε, καθώς ολοκληρωμένη εικόνα για τη σεζόν θα έχουμε στα τέλη Οκτωβρίου: 

«Ο Alpha Κύπρου κτίζει αργά, ποιοτικά και σταθερά τόσο το πρόγραμμά του όσο και τη σχέση του με τον Κύπριο τηλεθεατή. Εξ ου και τα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματά του στα δυναμικά κοινά, όπου τα διαφημιστικά γραφεία αλλά και οι πελάτες επενδύουν». Σε γενικές γραμμές, ο σταθμός κατέγραψε τις πρώτες 15 μέρες του Σεπτεμβρίου αξιόλογη πορεία στις ηλικιακές κατηγορίες 18 - 44 με ποσοστό 12,7% και στις γυναίκες 25 - 44 ποσοστό 14%. 

Για ολόκληρο τον Σεπτέμβριο στο σύνολο πληθυσμού ο Alpha Κύπρου συγκέντρωσε ποσοστό 13,4% και στα κοινά 18-44 , 12,6%. 
 

   
Επιλογές κορυφής
Οι επιλογές ανθρώπων στον Alpha Κυπρου τόσο μπροστά όσο και πίσω από τις κάμερες δεν γίνονται καθόλου τυχαία, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή. Όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται μετά από προβληματισμό αλλά και με στρατηγική, με μοναδικό στόχο την ενίσχυση της τηλεθέασης σε μακροπρόθεσμο πλάνο, κτίζοντας σχέσεις με διαφορετικά κοινά: «Από την αρχή επενδύσαμε στο καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό, δουλέψαμε συστηματικά στο περιεχόμενο και την εικόνα της κάθε εκπομπής και εστιάσαμε στις διαχρονικές αξίες που κτίζουν τηλεοπτική συνήθεια. Γνωρίζαμε ότι δεν ήταν εύκολο να μας εμπιστευθούν αμέσως. Από την αρχή, όμως, κάναμε ξεκάθαρες συζητήσεις, μοιραστήκαμε μαζί τους τα όνειρα και τις φιλοδοξίες που έχουμε και τη φιλοσοφία του Alpha Κυπρου. Μαζί θέλουμε να δημιουργήσουμε και να εξελίξουμε το τηλεοπτικό προϊόν που προσφέρουμε στο κοινό και θεωρώ ότι πλέον όλοι λειτουργούμε έχοντας κοινό όραμα και στόχο προς αυτή την κατεύθυνση. Εξάλλου, επιλέγουμε πρόσωπα τα οποία είναι κορυφαία σε αυτό που υπηρετούν, από την ενημέρωση, την ψυχαγωγία και τη μυθοπλασία». 

Σχολιάζοντας τις εξελίξεις στα ΜΜΕ, ο γενικός διευθυντής του Alpha Κύπρου επεσήμανε πως υπάρχει μια δυναμική και παράλληλα μια στροφή προς τα online και ηλεκτρονικά Μέσα. Ο σεβασμός στα έντυπα είναι δεδομένος, είπε, ωστόσο αυτό που διαμορφώνει τη στρατηγική των σύγχρονων Μέσων και τον τρόπο λήψεως αποφάσεων είναι οι καθοριστικοί παράγοντες και οι παράμετροι που σχετίζονται με τις τάσεις της αγοράς, τη συμπεριφορά του καταναλωτή και φυσικά την τεχνολογία: «Επί της ουσίας, η ανάγκη του ανθρώπου για ενημέρωση και ψυχαγωγία δεν αλλάζει. Αυτό που μεταβάλλεται είναι ο τρόπος με τον οποίο ο καθένας τεχνολογικά καταναλώνει και αξιοποιεί το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει», κατέληξε. 

Έρχονται app και messenger bot
Για το επόμενο διάστημα πρώτος στόχος είναι η διατήρηση και ο εμπλουτισμός του υψηλής ποιότητας και αισθητικής περιεχομένου και δεύτερος η διάθεση μέσα από διαφορετικές πλατφόρμες ή μέσα, όπως αυτό καθορίζεται από τις ανάγκες και τη συμπεριφορά του κοινού. Από εκεί και πέρα, ο Alpha Κύπρου έχει κτίσει το πρόγραμμά του στη βάση αυτής της φιλοσοφίας: «Πιστεύουμε στα δυναμικά κοινά αλλά και στην online ενημέρωση και ψυχαγωγία και γι’ αυτό τον λόγο στρατηγικά επενδύσαμε και δημιουργήσαμε το portal alphanews.live. Παράλληλα προχωράμε στη δημιουργία δικού μας application, αλλά και messenger bot και αυτά είναι μόνο η αρχή».