Στο «κυνήγι» του μεγάλου διαφημιστικού deal της Cyta

Την ώρα που η Cyta συνεργάζεται με τέσσερεις διαφημιστικές εταιρείες, πραγματοποιεί διαγωνισμό, μέσω του οποίου θα αναθέσει σε μία, μόνο, εταιρεία τη διαχείριση του διαφημιστικού της budget και μάλιστα για όλες τις υπηρεσίες της (σταθερή και κινητή τηλεφωνία, διαδίκτυο και Cytavision).
Ειδικότερα αναφέρεται ότι η σημερινή ημέρα (Παρασκευή, 5 Αυγούστου) είναι η τελική ημερομηνία υποβολής προσφορών για τον μεγάλο διαφημιστικό διαγωνισμό, μέσω του οποίου η Cyta επιδιώκει να συγκεντρώσει συνολική διαφημιστική δαπάνη της τάξης των €2,5 εκατ. Σημειώνεται ότι στην προκήρυξη του διαγωνισμού γίνεται λόγος για ένα ποσό της τάξης των €2,3 εκατ., ωστόσο, θεωρείται δεδομένο ότι κάθε χρόνο απαιτούνται επιπλέον χρήματα.