Άλλο κατάλυμα είδαν στο ίντερνετ και άλλο αντίκρισαν όταν πήγαν
08:31 - 30 Αυγούστου 2016
Άλλα των άλλων βρήκαν Κύπριοι που επέλεξαν το Λατσί για ένα τριήμερο των καλοκαιρινών τους διακοπών.
Σύμφωνα με καταγγελία που έφτασε στον ΡΕΠΟΡΤΕΡ το ζευγάρι Κυπρίων έκλεισε μέσω της σελίδας booking.com τουριστικό κατάλυμα στο Λατσί. Όπως τονίζουν οι ίδιοι έκλεισαν το συγκεκριμένο κατάλυμα γιατί είδαν πως οι εγκαταστάσεις του ήταν ολοκαίνουριες αφού η λειτουργία του ξεκίνησε το δεύτερο δεκαήμερο του Αυγούστου.
Οι παραπονούμενοι έκαναν κράτηση για τρεις διανυχτερεύσεις με πρώτη νύχτα την 21η Αυγούστου και πλήρωσαν 100 ευρώ για κάθε βράδυ.
Όταν έφτασαν στο ξενοδοχείο αντίκρισαν ένα ανοιχτό εργοτάξιο. Σύμφωνα με την καταγγελία οι φωτογραφίες και η περιγραφή στα σχόλια έκαναν λόγο για:
- Καινούριο κατάλυμα, που θα ξεκινούσε τη λειτουργία του στις 10/08/2016. Τελικά μεγάλο μέρος του καταλύματος ήταν εργοτάξιο
- Θερμαινόμενη εσωτερική πισίνα. Τελικά ήταν υπό ανέγερση
- Γυμναστήριο. Τελικά ήταν ανύπαρκτο
- Snack Bar. Τελικά σέρβιρε μόνο καφέ και κρουασανάκια
- Πρωινό 5 ευρώ/άτομο. Τελικά ήταν 6 ευρώ/ άτομο, το οποίο σου το έφερναν ωμό στο δωμάτιο και έπρεπε να το ψήσεις.
Επίσης το ντους δεν είχε κουρτίνα ή κάποιου άλλου είδους προστατευτικό, ούτε και σφουγγαρίστρα και μέχρι την τέταρτη μέρα δεν εμφανίστηκε καθαρίστρια για να καθαρίσει έστω τα νερά.
Η απάντηση του ξενοδοχείου
Ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ online επικοινώνησε με υπεύθυνο του συγκεκριμένου καταλύματος ο οποίος απάντησε στις κατηγορίες. Αρχικά ο υπεύθυνος εξήγησε πως το κατάλυμα λειτουργεί μόλις μερικές μέρες και είναι λογικό να εντοπίζονται διάφορα μικροπροβλήματα.
Για τη μη λειτουργία τις εσωτερικής πισίνας και του γυμναστηρίου εξήγησε πως όντως οι εσωτερικοί χώροι που παρέχονται υπηρεσίες στους πελάτες δεν λειτουργούν αφού ακόμα βρίσκονται στο στάδιο της κατασκευής. Όπως μας είπε όντως από λάθος δημοσιεύθηκαν φωτογραφίες τους στο booking.com, όμως μόλις το αντιλήφθηκαν λίγες μέρες μετά τις αφαίρεσαν.
Όσον αφορά το πρωινό ο διευθυντής εξήγησε πως επειδή ακόμα το κατάλυμα δεν διαθέτει κουζίνα δινόταν η επιλογή στους πελάτες να πληρώνουν 6 ευρώ τη μέρα και να τους προσφέρονται υλικά για να ετοιμάζουν πρωινό στο δωμάτιο τους. Σύμφωνα με τον ίδιο οι πελάτες ενημερώνονταν πως το πρωινό που προσφερόταν θα ετοιμαζόταν από τους ίδιους εντός του δωματίου.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο όποια προβλήματα υπήρχαν, τις επόμενες μέρες λύθηκαν.
Τους επέστρεψαν τα χρήματα αλλά δεν τα δέχτηκαν
Σημειώνεται πως μετά από τις διαμαρτυρίες των πελατών, η διεύθυνση του ξενοδοχείου απολογήθηκε και πρόσφερε στους παραπονούμενους έκπτωση 50% για την διαμονή τους, πράγμα που οι ίδιοι δεν αποδέχθηκαν.