Απεργούν και οι οδηγοί ταξί στο Αεροδρόμιο Πάφου. Κατήλθαν σε 24ωρη απεργία
13:01 - 06 Ιουλίου 2016
24ωρη απεργία κήρυξαν οι οδηγοί ταξί στο αεροδρόμιο Πάφου την ίδια ώρα που 23 πτήσεις που θα αφιχθούν στο αεροδρόμιο της πόλης επηρεάζονται από τη στάση εργασίας υπαλλήλων της Swiss Port-LGS
Συγκεκριμένα σε 24ωρη στάση εργασίας κατέρχονται σήμερα από τις 6πμ, οι οδηγοί ταξί στο αεροδρομίου Πάφου, ως αντίδραση στα προβλήματα που υπάρχουν σε σχέση με το χώρο στάθμευσής τους στο αεροδρόμιο.
Η απόφαση λήφθηκε κατόπιν έκτακτης σύσκεψης της Επιτροπής του Συνδέσμου Αστικών Ταξί Αεροδρομίου Πάφου, μέλους της ΠΟΑΤ-ΠΟΒΕΚ, στο πλαίσιο της εξέτασης της κατάστασης όπως έχει διαμορφωθεί μετά από όλες τις επαφές και συσκέψεις με το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων και τη Διεύθυνση του αεροδρομίου Πάφου.
Οι οδηγοί ταξί με πλακάτ που έχουν αναρτήσει πάνω στα οχήματα τους ζητούν την εύχρηστη λειτουργία των ταξί του αερολιμένα Πάφου και ίση μεταχείριση με το αεροδρόμιο Λάρνακας.
Όπως ανέφεραν στο ΚΥΠΕ οδηγοί ταξί, στο πλαίσιο της στάσης εργασίας, διαπιστώθηκε ότι το αίτημά τους για επαναφορά του χώρου στάθμευσης των ταξί στο σημείο που είχε δημιουργηθεί με την ίδρυση του αεροδρομίου δεν έχει καταστεί δυνατό να ικανοποιηθεί, ενώ έχουν δημιουργηθεί και νέα προβλήματα με αποτέλεσμα τη μη ομαλή λειτουργία των ταξί.
Για “διωγμό” των νόμιμων ταξί του αερολιμένα Πάφου μίλησε ο πρόεδρος της Παγκύπριας Ομοσπονδίας Αστικών Ταξί ΠΟΒΕΚ, Ντίνος Κωνσταντίνου.
Εκτός από τα προβλήματά μας που είναι άλυτα, είπε, επιπρόσθετα έδιωξαν τα νόμιμα ταξί που επί δεκαετίες είναι μπροστά από την αίθουσα αφίξεων των επιβατών προκειμένου αυτοί να τύχουν άμεσης εξυπηρέτησης.
“Μας μετέφεραν ένα χιλιόμετρο μακρυά σε ένα χώρο στάθμευσης επικαλούμενοι λόγους ασφαλείας,” ανέφερε, προσθέτοντας ότι οι οδηγοί ταξί δραστηριοποιούνται στον κλάδο εδώ και 30 με 40 χρόνια και ξέρουν να τηρούν τους κανόνες ασφάλειας.
Αν και διαβουλεύτηκε η Ομοσπονδία τόσο με την Hermes όσο και με το Υπουργείο Μεταφορών και υπήρξε δέσμευση από μέρους τους για την αντιμετώπιση της κατάστασης, εντούτοις, συνέχισε, έχουν διέλθει 7 ½ μήνες χωρίς να γίνει κάτι, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να έχουν απολέσει το 50% των πελατών τους.
Ο κ. Κωνσταντίνου είπε πως στον αερολιμένα Πάφου δραστηριοποιούνται 70 με 80 οδηγοί ταξί σε μόνιμη βάση, αλλά έρχονται και άλλοι ενώ αναφέρθηκε και στο πρόβλημα της παράνομης εργασίας που αντιμετωπίζει ο κλάδος των οδηγών ταξί.
Κάλεσε τέλος τον ΠτΔ να δώσει οδηγίες στα αρμόδια υπουργεία προκειμένου αυτά να ευαισθητοποιηθούν στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος.
Ο Νίκος Κούτης, πρόεδρος αστικών ταξί Πάφου, αναφέρθηκε με δηλώσεις του στις αρκετές συναντήσεις που είχε με το Υπουργείο Μεταφορών και έκανε λόγο για “εκδικητική συμπεριφορά” από πλευράς της Hermes και της Αστυνομίας οι οποίοι φρόντισαν – όπως είπε - να απομακρύνουν τα ταξί έξω από το χώρο αφίξεων που στάθμευαν και να τα τοποθετήσουν ένα χιλιόμετρο πιο μακριά.
Υποστήριξε δε πως οι οδηγοί ταξί του αερολιμένα Πάφου δεν τυγχάνουν ίσης μεταχείρισης με τους συναδέρφους τους στο αεροδρόμιο Λάρνακας.
Εξάλλου ο Φαίδωνας Κυριάκου, οδηγός ταξί εδώ και τέσσερα χρόνια, ανέφερε πως λόγω της κατάστασης έχει δημιουργηθεί τεράστιο πρόβλημα με τους τουρίστες. Κάποιοι ταλαιπωρούνται λόγω της απόστασης με τις αποσκευές τους. Ενδεικτικά ανέφερε πως ένας οδηγός μπορεί να αναμένει 10- 12 ώρες για ένα μεροκάματο και τελικά να μην μπορεί να πάρει ούτε ένα καρβέλι ψωμί στο σπίτι του.
Οι οδηγοί ταξί και μέλη της Επιτροπής δήλωσαν στο ΚΥΠΕ πως η 24ωρη εργασία αποτελεί πρώτο μέτρο αντίδρασης.
Πηγή: ΚΥΠΕ