Kαταγγελίες για άρνηση παραχώρησης κλινών σε πελάτες- Πώς απαντά ο ΚΟΤ

  Με αφορμή όμως πρόσφατα δημοσιεύματα όπως και συγκεκριμένες καταγγελίες προς τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού που αναφέρονται σε άρνηση από πλευράς ξενοδοχειακών επιχειρήσεων να παραχωρήσουν δωμάτια σε πελάτες που είχαν ήδη πραγματοποιήσει κράτηση, ο Οργανισμός επιθυμεί να ενημερώσει το κοινό τα ακόλουθα:


Σε περίπτωση που μια ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν μπορεί να τηρήσει την κράτηση,  θα πρέπει να ενημερώσει τον πελάτη τουλάχιστον 15 μέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης της κράτησης. Σε αντίθετη περίπτωση η επιχείρηση υποχρεούται όπως εξασφαλίσει πριν από την άφιξη αποδεκτή από τον πελάτη εναλλακτική διαμονή.

Αν κατά την άφιξη του πελάτη στο ξενοδοχείο, ο πελάτης διαπιστώσει ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια, τότε θεωρείται ότι η επιχείρηση έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της μόνο εάν εξασφαλίσει για τον πελάτη ίσο αριθμό ομοίων δωματίων με την αρχική κράτηση, σε καταλύματα ίσης κατηγορίας, με τις ίδιες ανέσεις και στην ίδια περιοχή.  Αν η τιμή του νέου καταλύματος είναι ψηλότερη, η διαφορά θα πρέπει να καλυφθεί από τον ξενοδόχο.  

Σε περίπτωση που  η επιχείρηση δεν μπορέσει να ικανοποιήσει τον πελάτη, θα πρέπει να τον αποζημιώσει με την καταβολή του συνολικού μισθώματος απλής παραμονής  για την κράτηση, για 3 μέρες κατ’ανώτατο όριο.

Στόχος όλων θα πρέπει να είναι η αποφυγή προβλημάτων, παραπόνων και δυσάρεστων καταστάσεων και προς αυτή την κατεύθυνση ο ΚΟΤ καλεί τη ξενοδοχειακή βιομηχανία όπως δείξει την απαραίτητη σημασία με απώτερο σκοπό την αποφυγή των όποιων περιστατικών.

Στα πλαίσια των συνεχών προσπαθειών του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού που στοχεύουν στη μέγιστη δυνατή απόλαυση των διακοπών από το κοινό, ο Οργανισμός προβαίνει σε μια σειρά δραστηριοτήτων και ενεργειών για να διευκολύνει τον περιηγητή να χαρεί τις διακοπές του χωρίς απρόοπτες και δυσάρεστες καταστάσεις.

Εντός αυτών των πλαισίων, εντάσσεται και η ετοιμασία από τον ΚΟΤ του  «Οδηγού Διακοπών», μέσω του οποίου ο καταναλωτής μπορεί να ενημερωθεί για τα  δικαιώματα  και  υποχρεώσεις του, τις πρόνοιες των σχετικών νομοθεσιών που τον αφορούν, ενώ μπορούν να αντληθούν και πρακτικές συμβουλές και καθοδήγηση, προκειμένου ο καταναλωτής να έχει μια ευχάριστη εμπειρία, χωρίς προβλήματα στις συναλλαγές του με τουριστικές επιχειρήσεις

Ο οδηγός χωρίζεται σε 3 ενότητες: 

•    Oδηγίες καταναλωτή για κράτηση και διαμονή σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (…ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ), 
•    Πληροφορίες και καθοδήγηση κατά την επίσκεψη σε κέντρα αναψυχής (…ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΨΥΧΗΣ) 

•    Πληροφορίες που αφορούν τη χρήση δημόσιων παραλιών  (…ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ). 

Το κοινό μπορεί να ενημερωθεί λεπτομερώς για τα πιο πάνω από την ιστοσελίδα του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού www.visitcyprus.biz (Ανακοινωθέντα) και www.visitcyprus.com 

Για οποιεσδήποτε πληροφορίες, διευκρινίσεις και παράπονα ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού βρίσκεται στη διάθεση του κοινού στο τηλ. 22691100.

 

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
Ανεγείρει Κέντρο Ημερήσιας Φρροντίδας για άτομα με αναπηρία η Eurobank
Σε μια εβδομάδα η τελευταία συνάντηση για ΑΤΑ-Μηδαμινές ελπίδες για θετική κατάληξη
Έντονη αντίδραση Γιούλας Πιτσιάλη για επέκτασης φοίτησης παιδιών με αναπηρία-«Λανθασμένες πολιτικές αποκλεισμού»
Ανοίγει την ερχόμενη Τρίτη η πλατφόρμα για αιτήσεις για ηλεκτροκίνηση-Οι χορηγίες που παραχωρεί το κράτος
Έντονος ο Κέττηρος για τις προσφυγικές κοινότητες-Ζητά στρατηγικό σχεδιασμό
Το 2026 στη Βουλή η ειδική νομοθεσία για αναπηρία-Βάλλουν κατά Υφυπουργείου Πρόνοιας οι οργανώσεις
Κομβικό θεωρεί το 2025 για τον τουρισμό ο Πρόεδρος-Στόχος η αναβάθμιση των επιμέρους τουριστικών προορισμών
Ζητά τιμολόγηση με βάση τη χρήση σε βιομηχανικές και βιοτεχνικές περιοχές η Βουλή
Καλούν στη Επιτροπή Γεωργίας την Παναγιώτου για τη λίμνη Μεμί-Ζητούν λύσεις για άρδευση οι βουλευτές