Κάποιοι βλέπουν ποδόσφαιρο επί 62 εργάσιμες ημέρες τον χρόνο, λέει η Samsung
18:15 - 12 Ιουλίου 2016
Έρευνα της Samsung μελέτησε πώς οι αλλαγές στο ποδόσφαιρο επηρεάζουν την αγορά των τηλεοράσεων και αποκαλύπτει ότι ένα στους πέντε ενήλικες στην Ευρώπη παρακολουθεί πλέον, κατά μέσο όρο, περισσότερες από 468 ώρες ποδοσφαίρου κάθε χρόνο. Αυτό ισούται με 28.080 λεπτά ή 62 εργάσιμες ημέρες (διαιρούμενο προς 7,5 ώρες την ημέρα).
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι τρεις παράγοντες που μας ενοχλούν περισσότερο, όταν συντονίζουμε τους τηλεοπτικούς δέκτες μας για να παρακολουθήσουμε ποδόσφαιρο στο σπίτι, είναι:
-Ότι δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε τους παίκτες μεταξύ τους (28,53%).
-Ότι δεν έχουμε τη δυνατότητα να βλέπουμε τη μπάλα, όταν αυτή περνά από φωτεινές σε πιο σκοτεινές περιοχές του γηπέδου (21,47%)
-Το γεγονός ότι η οθόνη είναι πολύ μικρή (9,8%).
Σε απάντηση αυτών, η Samsung προτείνει την πλέον πρόσφατη σειρά των SUHD τηλεοράσεών της, οι οποίες υπόσχονται «εκπληκτική» ποιότητα εικόνας, χάρη στις τεχνολογίες Quantum Dot, Ultra black και HDR 1000.
Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι πάνω από τα 2/3 (67,78%) των Ευρωπαίων συμφωνούν πως η εξωτερική εμφάνιση των ποδοσφαιριστών έχει βελτιωθεί τα τελευταία 15 χρόνια και ένας στους τρεις άνδρες κατατάσσει τους ποδοσφαιριστές ως νούμερο ένα προσωπικότητες για στιλιστική έμπνευση, περισσότερο και από τους ηθοποιούς, τους μουσικούς και τους συμμετέχοντες σε reality shows.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι τρεις παράγοντες που μας ενοχλούν περισσότερο, όταν συντονίζουμε τους τηλεοπτικούς δέκτες μας για να παρακολουθήσουμε ποδόσφαιρο στο σπίτι, είναι:
-Ότι δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε τους παίκτες μεταξύ τους (28,53%).
-Ότι δεν έχουμε τη δυνατότητα να βλέπουμε τη μπάλα, όταν αυτή περνά από φωτεινές σε πιο σκοτεινές περιοχές του γηπέδου (21,47%)
-Το γεγονός ότι η οθόνη είναι πολύ μικρή (9,8%).
Σε απάντηση αυτών, η Samsung προτείνει την πλέον πρόσφατη σειρά των SUHD τηλεοράσεών της, οι οποίες υπόσχονται «εκπληκτική» ποιότητα εικόνας, χάρη στις τεχνολογίες Quantum Dot, Ultra black και HDR 1000.
Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι πάνω από τα 2/3 (67,78%) των Ευρωπαίων συμφωνούν πως η εξωτερική εμφάνιση των ποδοσφαιριστών έχει βελτιωθεί τα τελευταία 15 χρόνια και ένας στους τρεις άνδρες κατατάσσει τους ποδοσφαιριστές ως νούμερο ένα προσωπικότητες για στιλιστική έμπνευση, περισσότερο και από τους ηθοποιούς, τους μουσικούς και τους συμμετέχοντες σε reality shows.