Η εφαρμογή του 1 δολ. που έκανε πλούσιο έναν 16χρονο

Όταν ο Ted Nash ήταν 16 ετών αποφάσισε να φτιάξει μια εφαρμογή για να δοκιμάσει το App Store της Apple. Ο ίδιος την ονόμασε «Fit ή fugly» και ισχυρίστηκε ότι αυτή μπορεί να αναλύσει επιστημονικά τις φωτογραφίες των φίλων σας και να κρίνει αν αυτοί είναι ελκυστικοί ή όχι.
 
Ήταν μια απλή και αστεία εφαρμογή αλλά καθώς οι άνθρωποι αγόραζαν iPhone και πειραματίζονταν με το App Store, η «Fit ή fugly» απογειώθηκε.


Η εφαρμογή έχει κατέβει πάνω από 6 εκατομμύρια φορές και έλαβε 180.000 downloads σε μια μέρα. Ο Nash χρέωνε την εφαρμογή του 1 δολ. και έκανε 126.000 δολ. σε μόλις μία ημέρα. Καθόλου άσχημα για ένα 16χρονο που ζούσε σε μια αγροικία στο Somerset και πειραματιζόταν με το App Store.


Όμως, ο Nash δεν σταμάτησε εκεί. Έβγαλε πολλά χρήματα από το «Fit ή fugly», που αργότερα μετονομάστηκε σε FaceRate, αλλά κυκλοφόρησε και μια άλλη εφαρμογή που δημιούργησε αντιδράσεις, την «Little Gossip», που επέτρεπε στους ανθρώπους να δημοσιεύουν ανώνυμα σχόλια στο διαδίκτυο. Αυτό συνέβη το 2011.


Σήμερα, ο Nash εξακολουθεί να συμμετέχει στο App Store. Αλλά αυτή τη φορά δεν φτιάχνει εφαρμογές για τον εαυτό του. Συγκεκριμένα, διαχειρίζεται μια εταιρεία διαφήμισης κινητής τηλεφωνίας που ονομάζεται Tapdaq, η οποία βοηθά τους προγραμματιστές να προσελκύσουν τους χρήστες στις δικές τους εφαρμογές. Λειτουργεί ενθαρρύνοντας τους χρήστες να μετακινούνται μεταξύ παρόμοιων εφαρμογών στο δίκτυο Tapdaq.


Όλα σχετίζονται με την οικοδόμηση μιας κοινότητας ομοϊδεατών προγραμματιστών που έχουν παρόμοιες εφαρμογές. Ένας προγραμματιστής που «τρέχει» ένα παιχνίδι σκοποβολής, θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την Tapdaq για να διαφημίσει την εφαρμογή του σε μια άλλη, παρόμοια, εφαρμογή. Δεν έχει σημασία αν πρόκειται για μια δικιά τους εφαρμογή ή μία από άλλη εταιρεία. 


Ουσιαστικά έτσι συνεργάζονται μεταξύ τους αντί να ανταγωνίζονται» και ενθαρρύνουν τους χρήστες να ανταλλάζουν τις εφαρμογές τους. Αυτή τη στιγμή, η Tapdaq είναι περισσότερο για τη διατήρηση των χρηστών αντί για διαφήμιση, κάτι το οποίο θα γίνει σύντομα.


Η ομάδα της Tapdaq
 
Θέλει να βοηθήσει τους ανεξάρτητους προγραμματιστές εφαρμογών να προσελκύουν και να διατηρούν χρήστες.
 
Ο Nash θέλει να μετατρέψει το μοντέλο διαφήμισης εφαρμογών και να βοηθήσει μικρότερους και ενδιαφέροντες προγραμματιστές να βγουν στην επιφάνεια. Μπορεί να το κάνει; Σίγουρα ξέρει πώς να κάνει να λειτουργεί το App Store γι 'αυτόν, οπότε μένει να το κάνει να δουλέψει και για άλλους προγραμματιστές.

 
Πηγή: newmoney.gr
 
 

Δειτε Επισης

Επιστήμονες απάντησαν επιτέλους στο ερώτημα αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα
Ο «Guardian» δεν θα χρησιμοποιεί πλέον το «Χ» λόγω... Ίλον Μασκ
Έρευνες για φοροδιαφυγή στα γραφεία του Netflix στο Παρίσι και στο Άμστερνταμ
Αφαίρεσε σχεδόν όλες τις ταινίες με ιστορίες Παλαιστινίων δημιουργών το Netflix-Πλήθος αντιδράσεων
Η ακρόαση μουσικής μπορεί να επιταχύνει την ανάρρωση από χειρουργική επέμβαση
ΒΙΝΤΕΟ: Εντυπωσιακή η νέα δοκιμαστική πτήση του γιγαντιαίου Starship του Έλον Μασκ
Οδηγία Κομισιόν για πιο εύχρηστες ηλεκτρονικές συσκευές-Τι αλλάζει από τις 28 Δεκεμβρίου
Ανήλικες συνευρίσκονται με αγνώστους και «χάνουν» όσες μείνουν έγκυοι-Ανησυχία για το challenge
Κάθε τρία δευτερόλεπτα νοσεί κάποιος στον κόσμο με άνοια
Τι ισχύει και φέτος με την αλλαγή ώρας-Πότε ξεκινά η χειμερινή