Ούτε ένας ούτε δύο, αλλά 11,280 σοβαρά τραυματίες στην άσφαλτο

Τα τελευταία 16 χρόνια στην Κύπρο τραυματίστηκαν σοβαρά σε τροχαία δυστυχήματα 11,280 άτομα, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα οδικής ασφάλειας που διεξήχθη μέσω του Μη Κυβερνητικού Οργανισμού “Reaction”
 
Σε δημοσιογραφική διάσκεψη σήμερα, ο Πρόεδρος του REACTION, Μάριος Σταύρου, δήλωσε ότι “στην Κύπρο τα τελευταία 16 χρόνια είχαμε 11280 σοβαρά τραυματίες και μόνο με βάση αυτό τον αριθμό σκεφτείτε πώς άλλαξε η ζωή σε μερικά δευτερόλεπτα για τόσες χιλιάδες οικογένειες”.
 
Σημείωσε, ωστόσο, ότι “υπάρχει μια σταθερή μείωση στον αριθμό των σοβαρά τραυματιών τα τελευταία χρόνια αλλά σίγουρα έχουμε πολλά να κάνουμε για να γίνει καλύτερη η ζωή αυτών των ανθρώπων”.
 
Ο κ. Σταύρου απηύθυνε έκκληση σε όλο τον κόσμο “που είχε κάποιο τραυματισμό (σοβαρό ή ελαφρύ) συνεπεία μιας οδικής σύγκρουσης να αφιερώσει λίγο χρόνο και να συμμετέχει στην έρευνα”.
 
Η έρευνα υπό τον τίτλο “Η ζωή μου μετά την Οδική Σύγκρουση" είναι μια μεγάλη, πολυεθνική έρευνα, που διεξάγεται από κοινού από την European Federation of Road Traffic Victims (FEVR) και το Βελγικό Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (BRSI).
 
Ο σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει λεπτομερώς τις διάφορες συνέπειες για τα άτομα που τραυματίστηκαν σε μια τροχαία σύγκρουση και να διερευνήσει πιθανούς παράγοντες που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.
 
Η έρευνα στην Κύπρο γίνεται με τη συμμετοχή και την υποστήριξη του Μη Κυβερνητικού Οργανισμού “REACTION Youth for the Prevention”.
 
Στη διάσκεψη παρουσιάστηκαν και τα αποτελέσματα έρευνας για την κατάσταση των ελαστικών, σύμφωνα με την οποία “σε δείγμα 529 οχημάτων, που εθελοντικά συμμετείχαν, προκύπτει ότι είχαν λάθος πίεση σε ένα τουλάχιστον ελαστικό το 39.7% των επιβατικών οχημάτων, το 32% των οχημάτων 4Χ4, το 26.1% των ημιφορτηγών και το 44.5% των φορτηγών”.
 
Όπως αναφέρθηκε σήμερα, “η λανθασμένη πίεση στα ελαστικά εμποδίζει το σωστό και αποδοτικό κράτημα του οχήματος στο δρόμο, ιδιαίτερα στις στροφές ενώ εάν ένα ελαστικό έχει λανθασμένη πίεση υπάρχει αυξημένος κίνδυνος υδρολίσθησης”.
 
Επίσης, “το όχημα χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να ακινητοποιηθεί μετά από ένα φρενάρισμα”.
 

Δειτε Επισης

Αναμένουν να δουν στην πράξη την εργοδότηση αλλοδαπών οι επιχειρήσεις-«Μύθος» για φθηνή λύση
Ένα βήμα πριν το «record» στα σχολεία υψηλού κινδύνου-Σε επαγρύπνηση οι φρουροί για τις λαμπρατζιές
Εγκρίθηκε από τη Βουλή σχέδιο ψηφίσματος για δικαίωμα στο καθαρό περιβάλλον
Πράσινο Βουλής για νέες κατηγορίες δανείων από τον Κεντρικό Φορέα Ισότιμης Κατανομής Βαρών
Εγκρίθηκαν τροποποιητικοί νόμοι για ρυθμίσεις στην καταβολή διαφόρων επιδομάτων
Ψηφίστηκε πρόταση νόμου για δημοσίευση έκθεσης ελέγχων αγοράς από Υπ. Ενέργειας
Πέρασαν από την Ολομέλεια οι νέοι κανονισμοί των Δημοτικών-Ικανοποίηση ΥΠΑΝ, όσα αλλάζουν
Πράσινο Βουλής για χρονική παράταση χρηματοδότησης ελλειμμάτων ΟΚΥπΥ
Θλίψη Υφ. Πολιτισμού για τον θάνατο του Πέτρου Στυλιανού
Θετική η Επ. Υγείας για επέκταση κρατικής χορηγίας ΟΚΥπΥ