Ούτε ένας ούτε δύο, αλλά 11,280 σοβαρά τραυματίες στην άσφαλτο

Τα τελευταία 16 χρόνια στην Κύπρο τραυματίστηκαν σοβαρά σε τροχαία δυστυχήματα 11,280 άτομα, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα οδικής ασφάλειας που διεξήχθη μέσω του Μη Κυβερνητικού Οργανισμού “Reaction”
 
Σε δημοσιογραφική διάσκεψη σήμερα, ο Πρόεδρος του REACTION, Μάριος Σταύρου, δήλωσε ότι “στην Κύπρο τα τελευταία 16 χρόνια είχαμε 11280 σοβαρά τραυματίες και μόνο με βάση αυτό τον αριθμό σκεφτείτε πώς άλλαξε η ζωή σε μερικά δευτερόλεπτα για τόσες χιλιάδες οικογένειες”.
 
Σημείωσε, ωστόσο, ότι “υπάρχει μια σταθερή μείωση στον αριθμό των σοβαρά τραυματιών τα τελευταία χρόνια αλλά σίγουρα έχουμε πολλά να κάνουμε για να γίνει καλύτερη η ζωή αυτών των ανθρώπων”.
 
Ο κ. Σταύρου απηύθυνε έκκληση σε όλο τον κόσμο “που είχε κάποιο τραυματισμό (σοβαρό ή ελαφρύ) συνεπεία μιας οδικής σύγκρουσης να αφιερώσει λίγο χρόνο και να συμμετέχει στην έρευνα”.
 
Η έρευνα υπό τον τίτλο “Η ζωή μου μετά την Οδική Σύγκρουση" είναι μια μεγάλη, πολυεθνική έρευνα, που διεξάγεται από κοινού από την European Federation of Road Traffic Victims (FEVR) και το Βελγικό Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (BRSI).
 
Ο σκοπός της έρευνας είναι να διερευνήσει λεπτομερώς τις διάφορες συνέπειες για τα άτομα που τραυματίστηκαν σε μια τροχαία σύγκρουση και να διερευνήσει πιθανούς παράγοντες που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.
 
Η έρευνα στην Κύπρο γίνεται με τη συμμετοχή και την υποστήριξη του Μη Κυβερνητικού Οργανισμού “REACTION Youth for the Prevention”.
 
Στη διάσκεψη παρουσιάστηκαν και τα αποτελέσματα έρευνας για την κατάσταση των ελαστικών, σύμφωνα με την οποία “σε δείγμα 529 οχημάτων, που εθελοντικά συμμετείχαν, προκύπτει ότι είχαν λάθος πίεση σε ένα τουλάχιστον ελαστικό το 39.7% των επιβατικών οχημάτων, το 32% των οχημάτων 4Χ4, το 26.1% των ημιφορτηγών και το 44.5% των φορτηγών”.
 
Όπως αναφέρθηκε σήμερα, “η λανθασμένη πίεση στα ελαστικά εμποδίζει το σωστό και αποδοτικό κράτημα του οχήματος στο δρόμο, ιδιαίτερα στις στροφές ενώ εάν ένα ελαστικό έχει λανθασμένη πίεση υπάρχει αυξημένος κίνδυνος υδρολίσθησης”.
 
Επίσης, “το όχημα χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να ακινητοποιηθεί μετά από ένα φρενάρισμα”.
 

Δειτε Επισης

Ακατάλληλα καλλυντικά προϊόντα αποσύρθηκαν από την ευρωπαϊκή αγορά
Το Sistema Cyprus ανοίγει φτερά στην αρμονία με δύο μοναδικές συναυλίες
Αύξηση στις τιμές παραγωγού στη γεωργία, μείωση κόστους παραγωγής σε Κύπρο και ΕΕ
Καμία ποινική ευθύνη για τις καταστροφές στις φαρμακαποθήκες-Σεπτέμβριο μεταφέρει τα φάρμακα ο ΟΚΥπΥ
Καταγγελίες του Hope For Children-Κόπηκαν επιδόματα παιδιών για να καλυφθούν οφειλές στις Κοινωνικές Ασφαλίσεις
Δύο υποστατικά εντοπίστηκαν εντός της προστατευόμενης ζώνης στη Χερσόνησο του Ακάμα
Πότε αλλάζει η ώρα-Γυρίζουμε τα ρολόγια μας μία ώρα μπροστά
Από τον ΚΟΑ η εκκίνηση της «Διαδρομής Αγάπης» του Συνδέσμου «Ένα Όνειρο Μία Ευχή»
Πρόεδρος της ΟΕΒ χωρίς ανθυποψήφιο...Το who is who του Γιώργου Α. Παντελίδη που διαδέχεται τον Αντώνη Αντωνίου
«Ανυπόστατες και προσβλητικές δηλώσεις»-Αντιδράσεων συνέχεια για τα περί χρηματισμού βουλευτών