Πόσο «social» είναι οι κυπριακές τράπεζες
06:57 - 23 Μαΐου 2016
Ανεπιστρεπτί έχει παρέλθει η εποχή όπου οι εμπορικές τράπεζες ήταν «απόρθητα» φρούρια και οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να επισκεφθούν τα γραφεία των τραπεζών είτε για να ενημερωθούν για τα προγράμματα που προσφέρουν, είτε για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους, να πραγματοποιήσουν πληρωμές και καταθέσεις. Στη σημερινή, online πλέον εποχή, οι εμπορικές τράπεζες στην Κύπρο έχουν προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της τεχνολογίας και του διαδικτύου.
Την ίδια ώρα, αξιοποιούν στο έπακρο τα εργαλεία που προσφέρονται μέσω των εφαρμογών διαδικτύου, τα γνωστά σε όλους ως social media (facebook, twitter, linkedIn και youtube), δημιουργώντας έτσι μια δίοδο αμφίδρομης επικοινωνίας με τις επιχειρήσεις και οργανισμούς που συνεργάζονται καθώς και με τον απλό καταναλωτή.