Στα ύψη το GOOGLE-άρισμα για διακοπές στην Ελλάδα
10:13 - 21 Μαΐου 2016
Κατά 19% σε σχέση με το 2015 έχουν αυξηθεί οι αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα δια μέσου διαδικτύου ενώ οι ίδιες αναζητήσεις έχουν αυξηθεί κατά 72% δια μέσου κινητών τηλεφώνων. Αυτά είναι δύο από τα εντυπωσιακά στοιχεία που παρουσίασε ο διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της Google στην Ελλάδα, Διονύσης Κολοκοτσάς, κατά την παρουσίαση του προγράμματος Grow Greek Tourism Online, που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο της Θεσσαλονίκης μετά από πρόσκληση του αντιδημάρχου Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Σπύρου Πέγκα. Ο κ. Κολοκοτσάς επεσήμανε ότι ενώ αυξάνεται το διαδικτυακό ενδιαφέρον για διακοπές στην Ελλάδα εντός χώρας, το ποσοστό των τουριστικών καταλυμάτων όλων των επιπέδων που προωθούν τις υπηρεσίες τους διαδικτυακά και διαθέτουν διαδικτυακές δυνατότητες πώλησης τους παραμένει εξαιρετικά χαμηλό, μην ξεπερνώντας το 8%.
Όπως υποστήριξε με γνώμονα τις επιθυμίες των ενδιαφερομένων, μπορεί κανείς να φτιάξει ένα πιο ελκυστικό τουριστικό προϊόν και αν το αναδείξει σωστά, να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ως παράδειγμα έφερε το ότι με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία που έχουν συλλεχθεί διαδικτυακά η πλειοψηφία των τουριστών που δείχνουν ενδιαφέρον για πακέτα διακοπών στην Μακεδονία προέρχεται από τη Γερμανία, τη Ρωσία και την Ιταλία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google στην Ευρώπη, το 37% των πωλήσεων στο τουριστικό προϊόν γίνονται μέσω του διαδικτύου.
Όπως ανέφερε ο διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της Google, το πρόγραμμα Grow Greek tourism online που εκπαιδεύει τους συμμετέχοντες να στήσουν την επιχείρησή τους διαδικτυακά ώστε να έχει μια ολοκληρωμένη παρουσία, ξεκίνησε πιλοτικά από την Κρήτη πριν από τρία χρόνια. Το 2014 έγιναν δωρεάν σεμινάρια και παρουσιάσεις σε 600 επιχειρήσεις ενώ το 2015 ο αριθμός έφτασε συνολικά στις 4.500.
Χθες και σήμερα πραγματοποιούνται σχετικά σεμινάρια στη Χαλκιδική, ενώ στη Θεσσαλονίκη τα επόμενα σεμινάρια του προγράμματος Grow Greek Tourism Online θα γίνουν τη Δευτέρα στις 23 Μαΐου και στις 13 Ιουνίου.