10 διαφημίσεις πολύ χειρότερες από το «Xτύπα σαν άντρας»
10:33 - 21 Απριλίου 2016
Μπορεί σήμερα η κοινωνία να σοκάρεται με ατάκες όπως το «Χτύπα σαν άντρας» που ακούστηκε στην διαφήμιση των Jumbo και οδήγησε στην λογοκρισία της διαφήμισης αλλά παλιότερα τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. Οι διαφημίσεις πολλές φορές στρεφόταν εναντίον μειονοτήτων, γυναικών ή χρησιμοποιούσαν ακόμη και την παιδική αθωότητα για να προωθήσουν καλλυντικά και τσιγάρα… Δείτε 10 διαφημίσεις που αν κυκλοφορούσαν σήμερα θα είχαν προκαλέσει διαδηλώσεις.
Διαφήμιση της Palmolive από το 1920 που δηλώνει ότι για τις γυναίκες η εμφάνιση είναι πιο σημαντική από την εξυπνάδα.
Το 1940 η Camel δήλωνε ότι τα τσιγάρα κάνουν καλό και οι γιατροί συμφωνούν με αυτή την άποψη.
Το Jell-O το 1920 έδειχνε στη διαφήμισή του ένα παιδάκι να σερβίρει την κυρία του σπιτιού και στη λεζάντα προσπαθούσαν να αποτυπώσουν τη διάλεκτο των μαύρων του Nότου.
Το 1950 η 7-Up παρακινούσε τους γονείς να δίνουν στα παιδιά τους αναψυκτικό από την παιδική ηλικία
Την ίδια περίοδο το συμβούλιο αναψυκτικών των ΗΠΑ κυκλοφόρησε παρόμοια διαφήμιση λέγοντας ότι τα μωρά που πίνουν αναψυκτικά γίνονται πιο εξωστρεφή όταν μεγαλώσουν…
Τα Marlboro σκέφτηκαν ότι θα ήταν καλή ιδέα να χρησιμοποιήσουν βρέφη στη διαφήμισή τους.
Τα πουκάμισα Van Hausen δήλωναν ότι 4 στους 5 άντρες προτιμούν τη μάρκα τους και ο ένας που δεν την προτιμούσε ήταν ιθαγενής της Αφρικής…
Στα 60s η Hoover υποστήριζε ότι οι γυναίκες θα ήταν πολύ χαρούμενες το πρωί των Χριστουγέννων αν έβρισκαν κάτω από το δέντρο μια ηλεκτρική σκούπα.
Τα προϊόντα Baby Soft στα 70s δεν δίσταζαν να χρησιμοποιήσουν μια ανήλικη σε συνδυασμό με την ατάκα ότι «η αθωότητα είναι πιο σέξι απ’ ότι πιστεύεις».
Το λευκό αγοράκι ρωτάει έναν μαύρο συνομήλικο γιατί η μαμά του δεν τον πλένει κι εκείνο με το σαπούνι NK Fairbank Co