Τζία Τζία: Το ρομπότ που μοιάζει με αληθινή γυναίκα

Με την πρώτη ματιά, μπορεί κανείς να μπερδευτεί και να νομίσει ότι η Τζία Τζία είναι μια πραγματική νεαρή γυναίκα. Ωστόσο, όσο ρεαλιστική και αν φαίνεται, παρά τα μακριά μαλλιά και τα ρόδινα μάγουλά της, πρόκειται για ένα διαδραστικό ρομπότ που χρησιμοποιεί όλες τις τελευταίες τεχνολογίες: Έχει σχεδιαστεί με φυσική κίνηση ματιών, ομιλία που συγχρονίζεται με τις κινήσεις των χειλιών ενώ απευθύνεται στον δημιουργό της με την προσφώνηση «κύριέ μου» (σ.σ.: My lord).

 

 

Το ρομπότ Τζία Τζία είναι «παιδί» του Chen Xiaoping και των συνεργατών του από το Πανεπιστήμιο Επιστήμης και Τεχνολογίας της Κίνας, ο οποίος το παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό την Παρασκευή στη Hefei, πρωτεύουσα της επαρχίας Anhui της ανατολικής Κίνας.


Κατά τη διάρκεια των αποκαλυπτηρίων ο Xiaoping είπε «γεια» στο ρομπότ του και εκείνο ανταποκρίθηκε άμεσα: «Ναι κύριέ μου, τι μπορώ να κάνω για σας;»
 


 

Η επιστημονική ομάδα χρειάστηκε τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί τη Τζία Τζία, η οποία μπορεί να μιλήσει και να διαντιδράσει σε ομιλία που της απευθύνεται, έχει κινήσεις ματιών και χειλιών, αναγνωρίζει αλληλεπίδραση ανθρώπου και μηχανής, έχει αυτόνομη κινητικότητα, δυνατότητες πλοήγησης και προσφέρει υπηρεσίες που βασίζονται στην τεχνολογία cloud.

ΠΗΓΗ: zougla.gr
 

Δειτε Επισης

Το Παρίσι προσέφυγε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά της τάσης Skinnytok στο TikTok
Ιταλική εφημερίδα δημοσίευσε ένθετο γραμμένο από ΑΙ
Οι «ισχυρότερες μέχρι σήμερα» ενδείξεις εξωγήινης ζωής εντοπίστηκαν σε μακρινό εξωπλανήτη
Νέο φάρμακο για τη θεραπεία πρώιμης νόσου Αλτσχάιμερ εγκρίνει για κυκλοφορία η ΕΕ
Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι βρήκαν την προέλευση του νερού στη Γη-Δεν προήλθε από αστεροειδείς
H Apple μετέφερε αεροπορικά 600 τόνους iPhone από την Ινδία για να προλάβει τους δασμούς
Επιστήμονες αναβίωσαν τους εξαφανισμένους ανταρόλυκους, γνωστούς από το Game of Thrones
Προχωρούν οι ετοιμασίες για την αποστολή Άρτεμις της ΝΑΣΑ στο φεγγάρι
«Φρένο» στους λογαριασμούς-παρωδίες στο X βάζει ο Μασκ
Γυναίκα της εποχής του Αγαμέμνονα «ζωντανεύει» 3.500 χρόνια μετά και δείχνει... πιο σύγχρονη από ποτέ