Πρόταση για νέο σχέδιο απόσυρσης οχημάτων
19:13 - 19 Απριλίου 2016
Νέο σχέδιο απόσυρσης οχημάτων επεξεργάζεται το υπουργείο Μεταφορών σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ρεπόρτερ Online», το υπουργείο Μεταφορών κατέθεσε πρόταση για νέο σχέδιο και βρίσκεται σε αναμονή της απάντησης του υπουργείο Οικονομικών.
Όπως αρμοδίως έχουμε πληροφορηθεί, η πρόταση για το νέο σχέδιο απόσυρσης βασίζεται στα προηγούμενα που είχαν προκηρυχτεί από το κράτος ωστόσο υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο για μείωση του ποσού που θα δίνεται ως κίνητρο για την απόσυρση. Να θυμίσουμε πως το τελευταίο σχέδιο απόσυρσης προνοούσε οικονομικό κίνητρο για αγορά αυτοκινήτου ύψους 1500 ευρώ υπό τον όρο της αντικατάστασης με καινούργιο μικρομεσαίου κυβισμού, του οποίου οι εκπομπές ρύπων να μην υπερβαίνουν τα 165 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Παράλληλα στο σχέδιο θα εμπίπτουν οχήματα τα οποία θα έχουν ξεπεράσει το 12ο έτος της ηλικίας τους. Να σημειωθεί πως πρόκειται για ένα μέτρο που εφαρμόζουν πολλές ευρωπαϊκές χώρες, καθόλου τυχαία, αφού αποδεικνύεται ιδιαίτερα προσοδοφόρο και για το ίδιο το κράτος. Τέλος αξίζει να αναφερθεί πως οι εταιρείες εισαγωγής οχημάτων εδώ και χρόνια ευνοούν την έναρξη ενός τέτοιου σχεδίου χωρίς ωστόσο να υπάρξει μέχρι σήμερα κάποιο αποτέλεσμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ρεπόρτερ Online», το υπουργείο Μεταφορών κατέθεσε πρόταση για νέο σχέδιο και βρίσκεται σε αναμονή της απάντησης του υπουργείο Οικονομικών.
Όπως αρμοδίως έχουμε πληροφορηθεί, η πρόταση για το νέο σχέδιο απόσυρσης βασίζεται στα προηγούμενα που είχαν προκηρυχτεί από το κράτος ωστόσο υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο για μείωση του ποσού που θα δίνεται ως κίνητρο για την απόσυρση. Να θυμίσουμε πως το τελευταίο σχέδιο απόσυρσης προνοούσε οικονομικό κίνητρο για αγορά αυτοκινήτου ύψους 1500 ευρώ υπό τον όρο της αντικατάστασης με καινούργιο μικρομεσαίου κυβισμού, του οποίου οι εκπομπές ρύπων να μην υπερβαίνουν τα 165 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Παράλληλα στο σχέδιο θα εμπίπτουν οχήματα τα οποία θα έχουν ξεπεράσει το 12ο έτος της ηλικίας τους. Να σημειωθεί πως πρόκειται για ένα μέτρο που εφαρμόζουν πολλές ευρωπαϊκές χώρες, καθόλου τυχαία, αφού αποδεικνύεται ιδιαίτερα προσοδοφόρο και για το ίδιο το κράτος. Τέλος αξίζει να αναφερθεί πως οι εταιρείες εισαγωγής οχημάτων εδώ και χρόνια ευνοούν την έναρξη ενός τέτοιου σχεδίου χωρίς ωστόσο να υπάρξει μέχρι σήμερα κάποιο αποτέλεσμα.