ΕΜΙΕW3: Το Ρομπότ που εξυπηρετεί πελάτες
16:34 - 12 Απριλίου 2016
Καθήκοντα οδηγού/ ξεναγού σε καταστήματα, γραφεία κλπ θα είναι σε θέση να αναλάβει το EMIEW3, ένα ανθρωποειδές ρομπότ που αναπτύσσει η Hitachi.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το συγκεκριμένο ρομπότ είναι ικανό να πλησιάζει αυτόνομα πελάτες που χρειάζονται βοήθεια, προσφέροντας υπηρεσίες και καθοδήγηση για πελάτες σε καταστήματα και δημόσιους χώρους.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το συγκεκριμένο ρομπότ είναι ικανό να πλησιάζει αυτόνομα πελάτες που χρειάζονται βοήθεια, προσφέροντας υπηρεσίες και καθοδήγηση για πελάτες σε καταστήματα και δημόσιους χώρους.
Στον πυρήνα του μικρόσωμου ρομπότ, ύψους 60 εκατοστών και βάρους 15 κιλών, βρίσκεται ένας «remote brain», που αποτελείται από μια ρομποτική ΙΤ πλατφόρμα η οποπία συνδέεται με «έξυπνα» συστήματα επεξεργασίας, βασισμένα στο cloud, και ένα σύστημα τηλεχειρισμού για τον έλεγχο και την παρακολούθηση πολλαπλών ρομπότ σε πολλαπλές τοποθεσίες.
Το EMIEW3 είναι ικανό για την παροχή μεγάλου εύρους υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, στο πλαίσιο των ερευνών της εταιρείας στο project ΕΜΙΕW (2005) πάνω σε «συμβιωτικά» ρομπότ που μπορούν να συνεργάζονται με ασφάλεια και να αλληλεπιδρούν με ανθρώπους.
Χρησιμοποιώντας το EMIEW2, που είχε πρωτοανακοινωθεί το 2007, η Hitachi ανέπτυξε λειτουργίες απαραίτητες για υπηρεσίες εξυπηρέτησης και καθοδήγησης πελατών, επιδεικνύοντας δυνατότητες που περιλαμβάνουν αυτόνομη κίνηση σε ταχύτητα αντίστοιχη ενός ανθρώπου που βαδίζει γρήγορα, την «απομόνωση» ανθρώπινης φωνής από τον θόρυβο στο background, την πρόσβαση σε πληροφορίες στο Web για τον εντοπισμό και ταυτοποίηση αντικειμένων και τη χρήση εσωτερικών καμερών ως «μάτια» για τον εντοπισμό αντικειμένων.
Χρησιμοποιώντας το EMIEW2, που είχε πρωτοανακοινωθεί το 2007, η Hitachi ανέπτυξε λειτουργίες απαραίτητες για υπηρεσίες εξυπηρέτησης και καθοδήγησης πελατών, επιδεικνύοντας δυνατότητες που περιλαμβάνουν αυτόνομη κίνηση σε ταχύτητα αντίστοιχη ενός ανθρώπου που βαδίζει γρήγορα, την «απομόνωση» ανθρώπινης φωνής από τον θόρυβο στο background, την πρόσβαση σε πληροφορίες στο Web για τον εντοπισμό και ταυτοποίηση αντικειμένων και τη χρήση εσωτερικών καμερών ως «μάτια» για τον εντοπισμό αντικειμένων.
Επίσης, πρόσφατες εξελίξεις στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπουν την ύπαρξη λειτουργιών προηγμένης ανάλυσης δεδομένων για διάλογο, με το ρομπότ να απαντά σε ερωτήσεις που έχουν διατυπωθεί με διαφορετικούς τρόπους, καθώς και «προγνωστικό» σύστημα για την αποφυγή συγκρούσεων με κινούμενα αντικείμενα.
ΠΗΓΗ: Naftemporiki.gr