Τροχαίο Παντελίδη: Τι λέει ο πραγματογνώμονας

Ο ειδικός πραγματογνώμονας που έχει προσλάβει η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη για να ερευνήσει τα ακριβή αίτια του τροχαίου που οδήγησε στον θάνατο του τραγουδιστή, μίλησε στην τηλεόραση του «Ε» για τα πρώτα συμπεράσματα. Μεταξύ άλλων επισημαίνει ότι υπήρχαν μόνο οι μπάρες και δεν υπήρχε το τοιχίο, το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, «δεν θα καβαλούσε».

 «Σαν πρώτη φάση έκανα μια οριζοντιογραφία και ένα τοπογραφικό, όσον αφορά το σημείο γιατί είναι σημαντικό να δούμε την καμπύλη που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο. Υπάρχει μια καμπύλη που είναι σχεδόν 90 μοίρες αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτή η συγκεκριμένη καμπύλη αποτελείται από τρία τόξα. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ένα τσιμεντένιο στηθαίο και ένα κιγκλίδωμα. Το στηθαίο έχει ύψος 50 εκατοστά και δεξιά προς τα έξω υπάρχει το κιγκλίδωμα. Είναι πολύ κοντό το στηθαίο, ενώ το συγκεκριμένο όχημα έχει ύψους τροχού 75 εκατοστά. Το αυτοκίνητο χτύπησε στο στηθαίο υπό μικρή γωνία. Αν χτυπούσε υπό μεγάλη γωνία, τότε το αυτοκίνητο με μια ταχύτητα πάνω από 70 χιλιόμετρα θα είχε υπερβεί το στηθαίο, θα είχε σπάσει το κάγκελο και θα είχε πέσει στη Λ. Βουλιαγμένης. Αυτό το τοιχίο χρησιμοποιούταν στη Γερμανία τη δεκαετία του ’50. Οι μεταλλικές μπάρες έχουν ύψος 55 εκατοστά και συν 15 εκατοστά που είναι το κράσπεδο. Αν υπήρχαν μόνο αυτές οι μπάρες και δεν υπήρχε το τοιχίο, θεωρώ ότι το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, δεν θα καβαλούσε. Αν το τοιχίο ήταν κάθετο και δεν είχε αυτή την κλίση, την κυρτότητα προς τα έξω, το αυτοκίνητο θα είχε αναχαιτιστεί. Δηλαδή θα είχε συμπεριφορά επανεισόδου στο οδόστρωμα και δεν θα είχε καβαλήσει το τοιχίο, ούτως ώστε να ακολουθήσει την πορεία, την οποία τελικά ακολούθησε».

Στην συνέχεια o τεχνικός σύμβουλος πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι η ταχύτητα σε καμία περίπτωση δεν ήταν μεγάλη. Διότι αν ήταν μεγάλη, λόγω του ότι υπάρχει ομαλή ανάβαση και επιφανειακή τριβή πάνω στο τοιχίο, το αυτοκίνητο, θα είχε καταλήξει στη Λ. Βουλιαγμένης. Η ταχύτητα δεν ήταν μεγάλη, θα την υπολογίσω με βάση και άλλα στοιχεία τα οποία θα δω όταν εξετάσω το αυτοκίνητο, αλλά σαν πρώτη εικόνα που έχω, θεωρώ ακράδαντα ότι η ταχύτητα του αυτοκινήτου δεν ήταν μεγάλη και η γωνία πρόσκρουσης είναι δεδομένο ότι ήταν μικρή. Το σημαντικότερο ρόλο για το τελικό αποτέλεσμα της σύγκρουσης έπαιξαν τα κάγκελα τα οποία ήρθαν σε επαφή με το αυτοκίνητο, τα οποία αποκολλήθηκαν, διότι υπήρχε μεγάλη διάβρωση. Aπό το 2011 είναι ασυντήρητα.

Δύο παράγοντες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για την ζωή του Παντελή Παντελίδη. Ο πρώτος είναι το στηθαίο, λόγω του χαμηλού ύψους και της κλίσης προς τα έξω και το δεύτερο είναι τα μεταλλικά κιγκλιδώματα τα οποία είναι σε κατάσταση διάβρωσης, με αποτέλεσμα, όπως φάνηκε, να εισχωρήσουν στο αυτοκίνητο τουλάχιστον δύο λάμες. Οι λάμες, έχουν μήκος περί τα τρία μέτρα, πάχος δύο εκατοστά και πλάτος τέσσερα. Το βάρος της κάθε λάμας ήταν 18 κιλά».

Πηγή thetoc.gr

Δειτε Επισης

Υπέκυψε στα τραύματά της δεκατετράχρονη που εντοπίστηκε τραυματισμένη σε πεζοδρόμιο στην Ελλάδα
Στην αρένα της Βουλής το δεύτερο ημίχρονο για το σχέδιο αξιολόγησης εκπαιδευτικών-Το στοίχημα ΥΠΑΝ
Διπλασιάστηκαν οι σοβαρές υποθέσεις με την εμπλοκή ανήλικων, ανοδική πορεία και στα εγκλήματα με ενήλικες
Αποχώρησε με το σφύριγμα του ντέρμπι το στατικό περίπολο στο fan club της Ομόνοιας-Χαμένα τα νομοσχέδια για την οπαδική βία
Δύσκολη η αποστολή των απεσταλμένων-Η νέα δυναμική απέναντι στην αυξανόμενη αδιαλλαξία Τατάρ
Πλώρη για Προεδρικές μέσω Βουλευτικών βάζει ο Οδυσσέας-«Εξωσυστημική» προσπάθεια για επικράτηση στο σύστημα
Δεύτερη μήνυση κατά του εφέτη ανακριτή από συγγενείς θύματος των Τεμπών
Βλέπει μία πιθανή κατάπαυση του πυρός στην Ουκρανία ο Πούτιν μόλις επιτευχθούν οι συμφωνίες
Πιστεύει πως θα καταφέρουν να «αποκρούσουν» τις διώξεις σφετεριστών ο Τατάρ-Νέοι ισχυρισμοί περί «τρομοκρατίας»
ΒΙΝΤΕΟ: Κινητοποίηση καταδίκης έξω από το fan club της Ομόνοιας στη Λακατάμια