Τροχαίο Παντελίδη: Τι λέει ο πραγματογνώμονας

Ο ειδικός πραγματογνώμονας που έχει προσλάβει η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη για να ερευνήσει τα ακριβή αίτια του τροχαίου που οδήγησε στον θάνατο του τραγουδιστή, μίλησε στην τηλεόραση του «Ε» για τα πρώτα συμπεράσματα. Μεταξύ άλλων επισημαίνει ότι υπήρχαν μόνο οι μπάρες και δεν υπήρχε το τοιχίο, το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, «δεν θα καβαλούσε».

 «Σαν πρώτη φάση έκανα μια οριζοντιογραφία και ένα τοπογραφικό, όσον αφορά το σημείο γιατί είναι σημαντικό να δούμε την καμπύλη που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο. Υπάρχει μια καμπύλη που είναι σχεδόν 90 μοίρες αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτή η συγκεκριμένη καμπύλη αποτελείται από τρία τόξα. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ένα τσιμεντένιο στηθαίο και ένα κιγκλίδωμα. Το στηθαίο έχει ύψος 50 εκατοστά και δεξιά προς τα έξω υπάρχει το κιγκλίδωμα. Είναι πολύ κοντό το στηθαίο, ενώ το συγκεκριμένο όχημα έχει ύψους τροχού 75 εκατοστά. Το αυτοκίνητο χτύπησε στο στηθαίο υπό μικρή γωνία. Αν χτυπούσε υπό μεγάλη γωνία, τότε το αυτοκίνητο με μια ταχύτητα πάνω από 70 χιλιόμετρα θα είχε υπερβεί το στηθαίο, θα είχε σπάσει το κάγκελο και θα είχε πέσει στη Λ. Βουλιαγμένης. Αυτό το τοιχίο χρησιμοποιούταν στη Γερμανία τη δεκαετία του ’50. Οι μεταλλικές μπάρες έχουν ύψος 55 εκατοστά και συν 15 εκατοστά που είναι το κράσπεδο. Αν υπήρχαν μόνο αυτές οι μπάρες και δεν υπήρχε το τοιχίο, θεωρώ ότι το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, δεν θα καβαλούσε. Αν το τοιχίο ήταν κάθετο και δεν είχε αυτή την κλίση, την κυρτότητα προς τα έξω, το αυτοκίνητο θα είχε αναχαιτιστεί. Δηλαδή θα είχε συμπεριφορά επανεισόδου στο οδόστρωμα και δεν θα είχε καβαλήσει το τοιχίο, ούτως ώστε να ακολουθήσει την πορεία, την οποία τελικά ακολούθησε».

Στην συνέχεια o τεχνικός σύμβουλος πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι η ταχύτητα σε καμία περίπτωση δεν ήταν μεγάλη. Διότι αν ήταν μεγάλη, λόγω του ότι υπάρχει ομαλή ανάβαση και επιφανειακή τριβή πάνω στο τοιχίο, το αυτοκίνητο, θα είχε καταλήξει στη Λ. Βουλιαγμένης. Η ταχύτητα δεν ήταν μεγάλη, θα την υπολογίσω με βάση και άλλα στοιχεία τα οποία θα δω όταν εξετάσω το αυτοκίνητο, αλλά σαν πρώτη εικόνα που έχω, θεωρώ ακράδαντα ότι η ταχύτητα του αυτοκινήτου δεν ήταν μεγάλη και η γωνία πρόσκρουσης είναι δεδομένο ότι ήταν μικρή. Το σημαντικότερο ρόλο για το τελικό αποτέλεσμα της σύγκρουσης έπαιξαν τα κάγκελα τα οποία ήρθαν σε επαφή με το αυτοκίνητο, τα οποία αποκολλήθηκαν, διότι υπήρχε μεγάλη διάβρωση. Aπό το 2011 είναι ασυντήρητα.

Δύο παράγοντες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για την ζωή του Παντελή Παντελίδη. Ο πρώτος είναι το στηθαίο, λόγω του χαμηλού ύψους και της κλίσης προς τα έξω και το δεύτερο είναι τα μεταλλικά κιγκλιδώματα τα οποία είναι σε κατάσταση διάβρωσης, με αποτέλεσμα, όπως φάνηκε, να εισχωρήσουν στο αυτοκίνητο τουλάχιστον δύο λάμες. Οι λάμες, έχουν μήκος περί τα τρία μέτρα, πάχος δύο εκατοστά και πλάτος τέσσερα. Το βάρος της κάθε λάμας ήταν 18 κιλά».

Πηγή thetoc.gr

Δειτε Επισης

Νίκη για την Ελλάδα-Ακυρώθηκε το εμπορικό σήμα Turkaegean
Από αστυνομικός της χρονιάς, κατηγορούμενη για το κύκλωμα που πουλούσε προστασία σε οίκους ανοχής
Στην φυλακή ο καθηγητής που κατηγορείται για ασέλγεια σε βάρος 14χρονης μαθήτριας του στην Ελλάδα
Ώρες αγωνίας για τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο-Εισήχθη εσπευσμένα στο χειρουργείο
Απάτη εκατομμυρίων με εικονικές εταιρείες, «προστασία» σε οίκους ανοχής και λέσχες στην Ελλάδα
Άγριος ξυλοδαρμός 16χρονου σε σχολείο στα Κρέστενα-Αναζητείται ένας 17χρονος
Φιλοξένησε τον εραστή της, αλλά αυτός έκανε «κατάληψη» και απειλούσε να τη σκοτώσει
ΒΙΝΤΕΟ: Η δράση του Ρουμάνου που άρπαζε ακριβά ρολόγια και κοσμήματα με τη μέθοδο Rip-Deal
ΒΙΝΤΕΟ: Η στιγμή της φονικής σύγκρουσης αυτοκινήτου με άλογα στη Μυτιλήνη-Ένας 19χρονος έχασε τη ζωή του
«Πάντα σχολίαζε το τι φορούσαν στο σχολείο»-Νέες αποκαλύψεις για τον καθηγητή στην Ελλάδα