Τροχαίο Παντελίδη: Τι λέει ο πραγματογνώμονας

Ο ειδικός πραγματογνώμονας που έχει προσλάβει η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη για να ερευνήσει τα ακριβή αίτια του τροχαίου που οδήγησε στον θάνατο του τραγουδιστή, μίλησε στην τηλεόραση του «Ε» για τα πρώτα συμπεράσματα. Μεταξύ άλλων επισημαίνει ότι υπήρχαν μόνο οι μπάρες και δεν υπήρχε το τοιχίο, το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, «δεν θα καβαλούσε».

 «Σαν πρώτη φάση έκανα μια οριζοντιογραφία και ένα τοπογραφικό, όσον αφορά το σημείο γιατί είναι σημαντικό να δούμε την καμπύλη που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο. Υπάρχει μια καμπύλη που είναι σχεδόν 90 μοίρες αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτή η συγκεκριμένη καμπύλη αποτελείται από τρία τόξα. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ένα τσιμεντένιο στηθαίο και ένα κιγκλίδωμα. Το στηθαίο έχει ύψος 50 εκατοστά και δεξιά προς τα έξω υπάρχει το κιγκλίδωμα. Είναι πολύ κοντό το στηθαίο, ενώ το συγκεκριμένο όχημα έχει ύψους τροχού 75 εκατοστά. Το αυτοκίνητο χτύπησε στο στηθαίο υπό μικρή γωνία. Αν χτυπούσε υπό μεγάλη γωνία, τότε το αυτοκίνητο με μια ταχύτητα πάνω από 70 χιλιόμετρα θα είχε υπερβεί το στηθαίο, θα είχε σπάσει το κάγκελο και θα είχε πέσει στη Λ. Βουλιαγμένης. Αυτό το τοιχίο χρησιμοποιούταν στη Γερμανία τη δεκαετία του ’50. Οι μεταλλικές μπάρες έχουν ύψος 55 εκατοστά και συν 15 εκατοστά που είναι το κράσπεδο. Αν υπήρχαν μόνο αυτές οι μπάρες και δεν υπήρχε το τοιχίο, θεωρώ ότι το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, δεν θα καβαλούσε. Αν το τοιχίο ήταν κάθετο και δεν είχε αυτή την κλίση, την κυρτότητα προς τα έξω, το αυτοκίνητο θα είχε αναχαιτιστεί. Δηλαδή θα είχε συμπεριφορά επανεισόδου στο οδόστρωμα και δεν θα είχε καβαλήσει το τοιχίο, ούτως ώστε να ακολουθήσει την πορεία, την οποία τελικά ακολούθησε».

Στην συνέχεια o τεχνικός σύμβουλος πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι η ταχύτητα σε καμία περίπτωση δεν ήταν μεγάλη. Διότι αν ήταν μεγάλη, λόγω του ότι υπάρχει ομαλή ανάβαση και επιφανειακή τριβή πάνω στο τοιχίο, το αυτοκίνητο, θα είχε καταλήξει στη Λ. Βουλιαγμένης. Η ταχύτητα δεν ήταν μεγάλη, θα την υπολογίσω με βάση και άλλα στοιχεία τα οποία θα δω όταν εξετάσω το αυτοκίνητο, αλλά σαν πρώτη εικόνα που έχω, θεωρώ ακράδαντα ότι η ταχύτητα του αυτοκινήτου δεν ήταν μεγάλη και η γωνία πρόσκρουσης είναι δεδομένο ότι ήταν μικρή. Το σημαντικότερο ρόλο για το τελικό αποτέλεσμα της σύγκρουσης έπαιξαν τα κάγκελα τα οποία ήρθαν σε επαφή με το αυτοκίνητο, τα οποία αποκολλήθηκαν, διότι υπήρχε μεγάλη διάβρωση. Aπό το 2011 είναι ασυντήρητα.

Δύο παράγοντες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για την ζωή του Παντελή Παντελίδη. Ο πρώτος είναι το στηθαίο, λόγω του χαμηλού ύψους και της κλίσης προς τα έξω και το δεύτερο είναι τα μεταλλικά κιγκλιδώματα τα οποία είναι σε κατάσταση διάβρωσης, με αποτέλεσμα, όπως φάνηκε, να εισχωρήσουν στο αυτοκίνητο τουλάχιστον δύο λάμες. Οι λάμες, έχουν μήκος περί τα τρία μέτρα, πάχος δύο εκατοστά και πλάτος τέσσερα. Το βάρος της κάθε λάμας ήταν 18 κιλά».

Πηγή thetoc.gr

Δειτε Επισης

Επίθεση Μπαχτσελί σε Δένδια-«Πήγε στο Καστελλόριζο και κουνούσε δειλά το δάχτυλό του»
Στη φυλακή άλλοι πέντε κατηγορούμενοι για το κύκλωμα των παράνομων συνταγογραφήσεων
Θύμα εκδικητικής πορνογραφίας γνωστό μοντέλο από πρώην σύντροφό της-«Ντρεπόμουν να κυκλοφορήσω»
Ποινική δίωξη υψηλόβαθμων αστυνομικών για την «κάθοδο» τον Κροατών χούλιγκαν ζητά ο Εισαγγελέας
Καταδικάστηκε ο 64χρονος που βιντεοσκοπούσε 18χρονη μέσα στο τρένο-Εστίαζε στο στήθος της
Απάντηση Φον ντερ Λάιεν στην επιστολή Μητσοτάκη-Στόχος να πέσουν οι τιμές ενέργειας στην Ευρώπη
Τραγωδία στον Βόλο: Βρέθηκε νεκρός ο 40χρονος που επιτέθηκε με ψαροντούφεκο στον πατέρα του
Θύμα ληστείας και ξυλοδαρμού έπεσε 65χρονος από έναν παλιό γείτονά του-Ο δράστης χτύπησε και το σκυλάκι του
Αιματηρό επεισόδιο στον Κεραμεικό -Ένας τραυματίας
Χτύπησε στον ύπνο της τη μητέρα του επειδή δεν του έγραφε το σπίτι