“...Ποιος ξέρει, μπορεί να πέσετε θύματα αεροπειρατείας και να βρεθείτε στην Κύπρο"

Ποικίλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει μια διαφήμιση εντός αιγυπτιακού ταξιδιωτικού γραφείου που χρησιμοποιώντας το χθεσινό περιστατικό της αεροπειρατείας στην Κύπρο, θέλησε να προμοτάρει ένα επικείμενο πακέτο ταξιδιού στην Χουργκάντα της Αιγύπτου.

Κάποιοι το βρήκαν μεγαλοφυές, κάποιοι αλλά πάλι εξοργίστηκαν με την επιλογή της εταιρίας, η οποία λίγο μετά την λήξη της αεροπειρατείας στο αεροδρόμιο της Λάρνακας, ανάρτησε τη διαφήμισή της στο Facebook γράφοντας:

“who knows you might get hijacked and go to Cyprus”.

“ποιος ξέρει, μπορεί να πέσετε θύματα αεροπειρατείας και να βρεθείτε στην Κύπρο"
 


Δεν θέλουμε να σχολιάσουμε εκτενώς την πιο πάνω διαφήμιση, γι' αυτό θα περιοριστούμε να πούμε πως το μόνο σίγουρο για τον εμπνευστή της καμπάνιας, είναι ότι πάσχει από έλλειψη εκλεπτυσμένου χιούμορ.

 
 

 
 

Δειτε Επισης

Σε κρίσιμη κατάσταση 25χρονος οδηγός μετά από τροχαίο-Κατέπεσε σε χωράφι βάθους 25 μέτρων
Διαφορετικές στάσεις από καθηγητές για το σχέδιο αξιολόγησης-Ζητά συνέχιση διαλόγου η ΠΟΕΔ
Πρώην και νυν ΓΔ του Υπουργείου Μεταφορών ενώπιον της Ερευνητικής για ΤΑΚΑΤΑ-Στο επίκεντρο κενά και παραλείψεις
Απο(Ε)ΔΕΚτηκαν πως οδηγούνται σε εκλογές-Στην Κεντρική Επιτροπή το μπαλάκι για την 1η Ιουνίου
Μηδαμινά τα κίνητρα για εθελοντική στράτευση γυναικών-Νομικά κωλύματα δυσχεραίνουν τις προσπάθειες ΥΠΑΜ
Ενισχύουν την προσπάθεια Ολγκίν οι Ευρωπαίοι-Διορισμός Χαν με πυξίδα τα Ευρωτουρκικά
Κίεβο: Αν δεν εμφανιστεί ο Πούτιν στην Τουρκία, ο Ζελένσκι μπορεί να αποσύρει την ουκρανική αποστολή
Καταθέτει γυναίκα-κλειδί για τους θανάτους στο Ελληνικό-Τι δείχνει η πρώτη ιατροδικαστική στην 98χρονη μητέρα
Βίντεο ντοκουμέντο από την έφοδο της ΕΛ.ΑΣ. στη Νομική Αθηνών
Οι ΗΠΑ επέστρεψαν στο Καράκας ένα δίχρονο παιδί που έμεινε μόνο του μετά την απέλαση των γονιών του