“...Ποιος ξέρει, μπορεί να πέσετε θύματα αεροπειρατείας και να βρεθείτε στην Κύπρο"
11:34 - 30 Μαρτίου 2016
Ποικίλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει μια διαφήμιση εντός αιγυπτιακού ταξιδιωτικού γραφείου που χρησιμοποιώντας το χθεσινό περιστατικό της αεροπειρατείας στην Κύπρο, θέλησε να προμοτάρει ένα επικείμενο πακέτο ταξιδιού στην Χουργκάντα της Αιγύπτου.
Κάποιοι το βρήκαν μεγαλοφυές, κάποιοι αλλά πάλι εξοργίστηκαν με την επιλογή της εταιρίας, η οποία λίγο μετά την λήξη της αεροπειρατείας στο αεροδρόμιο της Λάρνακας, ανάρτησε τη διαφήμισή της στο Facebook γράφοντας:
“who knows you might get hijacked and go to Cyprus”.
“ποιος ξέρει, μπορεί να πέσετε θύματα αεροπειρατείας και να βρεθείτε στην Κύπρο"
Δεν θέλουμε να σχολιάσουμε εκτενώς την πιο πάνω διαφήμιση, γι' αυτό θα περιοριστούμε να πούμε πως το μόνο σίγουρο για τον εμπνευστή της καμπάνιας, είναι ότι πάσχει από έλλειψη εκλεπτυσμένου χιούμορ.