Το πρόβλημα είναι ο κάθε γραφικός Σφακιανάκης;

Κάθε φορά που κάποιος γραφικός «υπεράνθρωπος» εκφράζει την «αρία» του άποψη, πυροδοτείται μια δημόσια συζήτηση για το κατά πόσον θα πρέπει να περιθωριοποιηθεί και να καταδικαστεί αυτή η άποψη και αυτός που την εκφέρει.

Ας είμαστε, όμως, ειλικρινείς. Το πρόβλημα είναι ο κάθε γραφικός Σφακιανακης με τις γνωστές του (στο κάτω-κάτω) απόψεις ή το γεγονός ότι ανησυχείς πως η κοινωνία σου είναι  επιρρεπής σε τέτοιου είδους ακραία ερεθίσματα; Φοβάσαι ότι υπάρχει ο κίνδυνος να επηρεαστεί η κοινωνία από τις απόψεις του κάθε γραφικού ανθρωπάκου, ο οποίος ξαφνικά έγινε ο υπεράνθρωπος του Νίτσε, που έχασε το δρόμο του και έγινε το πρότυπο της άριας φυλής. Μην γυρεύεις, λοιπόν, να φιμώσεις τον κάθε γραφικό, που αποτελεί κίνδυνο για το κοινωνικό σύνολο, αλλά ψάξε να δομήσεις μια κοινωνία ανθρώπων με πανανθρώπινες αρχές και αξίες. Και τότε, τέτοιοι άνθρωποι θα αντιμετωπίζονται όπως ακριβώς είναι: Ως γραφικοί. Κι αν δεν μπορείς, τότε έχουμε πρόβλημα.
 
Δεν πολέμησε αρκετά αυτή η ανθρωπότητα με τα συμπτώματα;
 
ΥΓ Εντούτοις, όπως παρατηρεί ένας παλιός και αγαπητός μου δάσκαλος, «η "γραφικότητα" αυτή δε θα έπρεπε να αποτελεί προσόν για προβολή στα ΜΜΕ. Εξάλλου, αν κάποιος έχει τάση να γελά, δε δικαιολογούνται οι λειτουργοί του Τύπου να τον γαργαλάνε!! Τέλος, η "κατάντια" μιας κοινωνίας δεν αποτελεί ελαφρυντικό προκειμένου να την σπρώχνει κανείς παρακάτω». Σωστό και σαφώς δεν τάσσομαι απροϋπόθετα υπέρ της προβολής τέτοιων θέσεων. Το θέμα, όμως, είναι να έχεις  μια κοινωνία με περιορισμένη διάθεση «κατανάλωσης» τέτοιου είδους παροξυσμών ή μια κοινωνία που να απορρίπτει τέτοιου είδους συμπεριφορές ακόμη και όταν αυτές προβάλλονται. Άλλωστε, αν τέτοιες απόψεις αντιμετωπίζονται ως γραφικές, η προβολή καμιά ζημιά δεν μπορεί να προκαλέσει στο κοινωνικό σύνολο, παρά μόνο στον ίδιο τον γραφικό.
 
  
 

 

Δειτε Επισης

Μικροί Αρθρωτοί Αντιδραστήρες: Η νέα εποχή της πυρηνικής ενέργειας
Νέο Σχέδιο Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών υπό την έγκριση της Κοινωνίας
Μύθοι και πραγματικότητες για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Ψυχοκοινωνική στήριξη: Μια πράξη ανθρωπιάς σε έναν κόσμο που αλλάζει
Συμμετοχή του/της διευθυντή/ριας στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Η άλλη όψη της βιβλιογραφίας
Το Δικαστήριο βρήκε τον μοναδικό μάρτυρα κατηγορίας, μέλος της Αστυνομίας και υιό του τότε Αστυνομικού Διευθυντή Πάφου, αναξιόπιστο
19 Μαΐου-Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων
Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι πάνω απ’ όλα ένα πρότζεκτ ειρήνης
Η έννοια, σκοπός και σημασία της αυτόματης τιμαριθμικής αναπροσαρμογής (Α.Τ.Α.)
Αλέκος Παναγούλης-Ο ήρωας των ηρώων