Η μεγάλη μάχη για επικράτηση στο λιανικό εμπόριο

Διαρκώς αναπτυσσόμενος αλλά και με πολλές αλλαγές αποδεικνύεται ο τομέας του λιανικού εμπορίου και δη των υπεραγορών, σε μια εποχή –μάλιστα- οικονομικής κρίσης η οποία άγγιξε και τον κλάδο με λουκέτο της αλυσίδας Ορφανίδη, αλλά και μικρότερων επιχειρήσεων. Σε αυτό το πλαίσιο εξελίξεων οι μεγάλοι παίκτες στην αγορά απέκτησαν πλεονέκτημα, πραγματοποιώντας ανοίγματα στην αγορά με νέα καταστήματα.

Ως προϊόντα πρώτης ανάγκης, τα τρόφιμα αποτέλεσαν την τελευταία τριετία μία από τις πρώτες επιλογές των καταναλωτών, δίνοντας έτσι θετικά πρόσημα στο σύνολο του λιανικού εμπορίου. Στα πλάνα αρκετών υπεραγορών, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην κυπριακή αγορά είναι η περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων τους με στόχο την εδραίωση της παρουσίας τους και βεβαίως η αύξηση του μεριδίου αγοράς. Η αλυσίδα Άλφα Μέγα σχεδιάζει δύο νέες υπεραγορές εντός του 2016 και πιο συγκεκριμένα σε Κίτι και Λατσιά.  Εξάλλου, το δίκτυο των καταστημάτων της αναμένεται να διευρύνει και η Lidl, με νέο κατάστημα στη Λεμεσό, επαρχία στην οποία εδώ και μήνες αναζητεί χώρο για νέο μαγαζί.