2ο Fashion Retail Summit – Όταν η μόδα γίνεται εμπόριο και το εμπόριο γίνεται μόδα

Έχει επέλθει κορεσμός άραγε στο Λιανικό Εμπόριο στον κλάδο της Μόδας; Κάποτε αρκούσε μια καλοστημένη βιτρίνα, ένας ατμοσφαιρικός φωτισμός, μια χαριτωμένη εσωτερική διακόσμηση και καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Σήμερα, η επιθυμία του καταναλωτή στον κόσμο της Μόδας είναι πιο απαιτητική από ποτέ: Ο ανταγωνισμός είναι απλώς αδίστακτος, οι επιλογές άπειρες, τα ερεθίσματα κάτι παραπάνω από ευδιάκριτα και ο ίδιος ο υποψήφιος πελάτης «εκπαιδευμένος» και «πεινασμένος».
Υπάρχουν περιθώρια και μοντέρνες στρατηγικές, ούτως ώστε τα καταστήματα όχι μόνο να μη χάσουν την πελατεία τους, αλλά να κατορθώσουν ταυτόχρονα να προσελκύσουν νέο αγοραστικό κοινό; Οι μπουτίκ, τα πολυκαταστήματα, τα εμπορικά κέντρα, οι λιανέμποροι των ειδών ένδυσης κι υπόδησης, οφείλουν να συντονιστούν με τα νέα δεδομένα και να θωρακιστούν έξυπνα και πρακτικά έναντι του ανταγωνισμού που αυξάνει κάθε λεπτό. Η τεχνολογία, το M-Commerce, το Neuromarketing, η Εικονική Πραγματικότητα χαρίζουν μια αυξημένη αισθητηριακή εμπειρία στον επισκέπτη του φυσικού ή ηλεκτρονικού καταστήματος και διαμορφώνουν μια νέα πραγματικότητα: με περισσότερο συναίσθημα, ερεθίσματα, βιώματα και πειθώ. Ο εντυπωσιακός κόσμος του Fashion Retail έχει μέλλον, αρκεί η αντιμετώπιση από την πλευρά του επιχειρηματία να είναι πελατο-κεντρική.
Το 2ο Fashion Retail Summit, που παρουσιάζει ο Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos, στις 16 Νοεμβρίου στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, αναλύει τις νέες ευκαιρίες ανάπτυξης για τους λιανέμπορους που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Μόδας.
Το θεματολόγιο του συνεδρίου συμπεριλαμβάνει θέματα όπως τις παγκόσμιες τάσεις στο χώρο του Λιανικού Εμπορίου Μόδας, σε Ευρώπη, Μεγάλη Βρετανία κι Ελλάδα, το μέλλον της Υψηλής Μόδας (High Street), των Πολυκαταστημάτων, των Εμπορικών Κέντρων, το σχεδιασμό του καταστήματος και την in-store εμπειρία, το εξατομικευμένο user-experience, το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή Μόδας, η ψηφιακή αλληλεπίδραση ουσίας, καθώς και η εποχικότητα και οι πελατοκεντρικές στρατηγικές διαρκείας.
Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς και εμπορικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές Μάρκετινγκ, brand managers, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Fashion Retail.
 
Για το πρόγραμμα του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ:
http://www.imhbusiness.com/2nd-fashion-retail-summit#pdf-programme
 
Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos Group
Χορηγοί: Cablenet, JCC Payment Systems, KPMG Cyprus, Powersoft Computer Solutions και Somersby cider
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό INBusiness, INBusiness News, ΡΕΠΟΡΤΕΡ Online Οργάνωση: ΙΜΗ.
 

Δειτε Επισης

Η Πρόεδρος της Βουλής έφτιαξε φλαούνες με τη γιαγιά της-«Αναμνήσεις που φυλάμε για πάντα»
Αντίποινα από τους Χούθι-Εκτόξευσαν πυραύλους προς το Ισραήλ και δύο αμερικανικά αεροπλανοφόρα
Παραμονή των Ρώσων στα κατεχόμενα εδάφη και χαλάρωση των κυρώσεων προνοεί το σχέδιο των ΗΠΑ
Η Γερμανία βάζει φρένο στην πώληση Eurofighter στην Τουρκία για να πιέσει για απελευθέρωση Ιμάμογλου
Περισσότερη στήριξη ζητά η ΕΚΥΣΥ-Mόνο ένας στους τρεις συνταξιούχους παίρνει πασχαλινό επίδομα
Να απαγορευτούν πασχαλινές δραστηριότητες με ζώα ζητεί από Δήμους και Κοινότητες το Κόμμα για τα Ζώα
Αυτό είναι το μνημόνιο που θα υπογράψουν Ουκρανία και ΗΠΑ για επενδύσεις σε ορυκτά-Στο τραπέζι τα «χρέη» πολέμου
«Πράξη πολέμου» θεωρεί τον Χάρτη της Ελλάδας η τουρκική αντιπολίτευση-Επικρίνουν τον Ερντογάν
Η ύπαιθρος της Πάφου ετοιμάζεται για το Πάσχα και με ζυμώματα αναβιώνει παραδόσεις
Στους 58 οι νεκροί στην Υεμένη και πάνω από 100 τραυματίες από αμερικανικά πλήγματα στο λιμάνι Ρας Ίσα