Το κόστος μίας συνάντησης

Την εβδομάδα που μας πέρασε, ο γενικός διευθυντής της Κυπριακής Εταιρείας Όπλα Λτδ (το όνομα της εταιρείας στο εν λόγω άρθρο είναι φανταστικό για προστασία των εμπλεκομένων) οργάνωσε συνάντηση με 5.000 από τους υπαλλήλους της εταιρείας. Σκοπός, να τους μιλήσει για το όραμά του, τις μελλοντικές δράσεις της εταιρείας και ούτω καθεξής.
Τι έγινε όμως στην πραγματικότητα; Οι υπάλληλοι αναγκάστηκαν να οδηγήσουν στον χώρο συγκέντρωσης, 2 ώρες «χάθηκαν» μέχρι όλοι να τακτοποιηθούν στις θέσεις τους, η ομιλία του γενικού διευθυντή διήρκησε 20 λεπτά και μετά «ΤΟ» κομφούζιο στον χώρο στάθμευσης όταν 5.000 αυτοκίνητα, προσπαθούσαν να διέλθουν της εξόδου ταυτοχρόνως. 4 ώρες χάθηκαν για 20 λεπτά ομιλίας.
Τα πράγματα όμως είναι πιο τραγικά αν δούμε το χρηματικό κόστος της εν λόγω ομιλίας. Απώλεια παραγωγικότητας αξίας €450.000, με βάση ένα τυπικό μισθό των €20/ώρα. Δαπάνες κίνησης αξίας €10.000, με βάση τα 20km/αυτοκίνητο και τις σημερινές τιμές καυσίμων και καταναλώσεων ανά χιλιόμετρο. Αν συμπεριλάβουμε και τις δαπάνες για τη διοργάνωση της συνάντησης, το κόστος φωτισμού, κτλ., το πραγματικό κόστος της συνάντησης ανέρχεται στο μισό εκατομμύριο. Για 20 λεπτά ομιλία. Και ας σκεφτούμε και κάτι άλλο. Θα ήταν πολύ εύκολο για την ανταγωνίστρια εταιρεία να στείλει «κατάσκοπο» στην εν λόγω συνάντηση.
Τι άλλες επιλογές όμως είχε ο εν λόγω γενικός διευθυντής; Άπειρες. Θα μπορούσε να βιντεογραφήσει την ομιλία του και να σταλεί στους υπαλλήλους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα μπορούσε να ανεβάσει την ομιλία του στο youtube (σίγουρα όχι προσβάσιμη προς το κοινό). Θα μπορούσε η ομιλία να διαβαστεί από τους διευθυντές τμημάτων προς τους υπαλλήλους σε μια εκ των τριμηνιαίων συναντήσεων. Θα μπορούσε επίσης να σκεφτεί και λίγο διαφορετικά. Θα μπορούσε να διοργανώσει διαδραστική και διαδικτυακή συζήτηση (webinar), όπου αντί απλά να μιλήσει προς τους υπαλλήλους του, θα μπορούσε να ζητήσει τις απόψεις τους. Να ακούσει τους δικούς τους προβληματισμούς και τις δικές τους εισηγήσεις.
Τα πιο πάνω υποδηλώνουν το πραγματικό πρόβλημα με την εταιρεία Όπλα Λτδ. Οι υπάλληλοι δεν είναι σημαντικοί. Ο χρόνος τους αναλώσιμος. Ο γενικός διευθυντής είναι αλάνθαστος και κανένας δεν μπορεί να τον αμφισβητήσει. Και μια τέτοια εταιρεία δεν έχει μέλλον.
 

Δειτε Επισης

Η εκλογή Τραμπ-Μήνυμα προς την Ευρώπη
Τα Νηπιαγωγεία μας Κρατούν; Η Επείγουσα Ανάγκη Ενίσχυσης της Προδημοτικής Εκπαίδευσης
Η επόμενη μέρα των εκλογών στις ΗΠΑ
Νομικό τμήμα Αστυνομίας. Μια έτσι, μια γιουβέτσι
Αρχηγό Αστυνομίας αλλάξαμε. Νοοτροπία αλλάξαμε;
Ας μην βάζουμε το φυσικό αέριο του Αζερμπαϊτζάν πάνω από ανθρώπινες ζωές
Πολιτική επιχειρηματολογία έναντι ευχολογίων
Αυτισμός και η ποικιλομορφία του
Συμβασιούχοι Οπλίτες: Άμεση ανάγκη για στήριξη και αναβάθμιση τους στην Εθνική Φρουρά
Η νομιμότητα αποστολής προσκλητηρίων γάμου με φακέλους της Αστυνομίας και η άγνοια του Αρχηγού