Δεν έχει νόμο για πραγματική τιμωρία του 48χρονου!

Από πολύ δύσκολη μέχρι αδύνατη θα είναι η εκδίκαση για ανθρωποκτονία του 48χρονου που κτύπησε τον Στέφανο στην Λεμεσό ενώ ήταν σταθμευμένος σε φανάρι, για ανθρωποκτονία.
Σύμφωνα  με νομικούς κύκλους που μίλησαν στον ΡΕΠΟΡΤΕΡ,  υπάρχουν τεράστια νομικά κενά που καθιστούν σχεδόν αδύνατη την καταδίκη του 48χρονου  για φόνο ( ανθρωποκτονία = φόνος).
« Ακόμη και ένας φοιτητής νομικής θα μπορεί να ρίξει στο δικαστήριο την κατηγορία της ανθρωποκτονίας, ειδικά αν αποδειχθεί ότι όντος τελούσε υπό την επήρεια ναρκωτικών και οινοπνεύματος ο 48χρονος», μας δήλωνε  έγκυρη νομική πηγή.
Σημειώνεται πώς αν αποδειχθεί πράγματι ποινική ευθύνη για ανθρωποκτονία η ποινή φυλάκισης του μπορεί να φθάσει και τα ισόβια, σε αντίθεση με την συνήθη ποινική αντιμετώπιση τέτοιων αδικημάτων που εμπίπτουν στα πλημμελήματα και τιμωρούνται το πολύ με 2 χρόνια φυλάκιση, ή 4 χρόνια στην περίπτωση της διάταξης 210 που αφορά
«Πρόκληση θανάτου λόγω αλόγιστης, απερίσκεπτης ή επικίνδυνης πράξης» στην οποία θα μπορούσε να συμπεριληφθεί και η επικίνδυνη οδήγηση.
 
Ανάλογο πρόβλημα είχαν και στην Ελλάδα
 
Στην Ελλάδα προκειμένου να πάψουν τέτοια αδικήματα να τιμωρούνται με αστείες ποινές, βγήκε από το νομοθετικό χρονοντούλαπο ένας νόμος που τα τελευταία χρόνια βρισκόταν σε απραξία.
 
Με την επισήμανση, λοιπόν, και κάποιων θεωρητικών- τα ελληνικά δικαστήρια άρχισαν να κάνουν χρήση του συγκεκριμένου νόμου, ο οποίος με τις πρόνοιες που είχε μπορούσε άνετα να καλύψει παρόμοια περιστατικά.
 
Όπως μας επισημάνθηκε, «Ο νόμος αυτός αφορά στην εκ προθέσεως διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών (και εδώ εμπίπτουν, αλόγιστη οδήγηση, οδήγηση υπό την επήρεια ουσιών, αλόγιστη και επικίνδυνη οδήγηση κτλ.) και απειλεί ποινή φυλάκισης μέχρι 5 χρόνια, ενώ στην διακεκριμένη του μορφή όπου έχει προκληθεί θάνατος προσώπου, απειλεί ποινή φυλάκισης μέχρι και 20 χρόνια, εντασσόμενο στα κακουργήματα».


Έχουμε και εμείς νόμο αλλά αφορά τρένα!
 
Σύμφωνα με την νομική πηγή που μίλησε στον ΡΕΠΟΡΤΕΡ, «αντίστοιχη νομοθεσία στον δικό μας ποινικό κώδικα, εντοπίζεται στο απαρχαιωμένο άρθρο 230 «Εκ προθέσεως διακινδύνευση της ασφάλειας προσώπων που ταξιδεύουν σιδηροδρομικώς» το οποίο και εντάσσεται στα κακουργήματα και ο παραβάτης του τιμωρείται με διά βίου φυλάκιση».
 
Όπως κατέληξε. «αν λοιπόν κινηθούμε πάνω σε μία παρόμοια βάση, της διατάραξης με οποιοδήποτε τρόπο των συγκοινωνιών, είτε αυτό είναι αλόγιστη και επικίνδυνη οδήγηση, είτε είναι οδήγηση υπό την επήρεια ουσιών, θα μπορούσε η ποινική αντιμετώπιση (προβλέποντας αυστηρές ποινές για την απλή μορφή του εγκλήματος κι ακόμη αυστηρότερες όταν αυτό έχει και θανατηφόρο αποτέλεσμα) να βάλει και μεταφορικά, αλλά και κυριολεκτικά φρένο σε κάθε ασυνείδητο οδηγό».
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Υποβλήθηκαν 7.734 αιτήσεις στην «επιτροπή ακινήτων»-Αποφασίστηκε αποζημίωση 467.060.546 στερλινών
Εργαστήρια με θέμα τον αυτισμό πραγματοποίησε το ΥΠΑΝ
Για «αδιαφορία» στην τήρηση νομοθεσίας για θεσμό Επιτρόπου Εποπτείας ΓεΣΥ κάνει λόγο η Ισότητα
Πάνω από 90 παιδιά σε στέγες, 237 σε ανάδοχες οικογένειες-Πολλά τα κενά και τα προβλήματα
Αντιδρούν για το χαλλουμι και ετοιμάζουν συνάντηση οι αγελαδοτρόφοι-«Ευνοείται η παραγωγή στα κατεχόμενα»
Υπάλληλοι καθυστερούν να μεταβούν στη δουλειά-Τι καταγράφει έκθεση της Ελεγκτικής για τον ΟΚΥΠΥ
Συζήτησαν αλλαγές για την Τ.Α. Σιζόπουλος και Γιωρκάτζιης
Ζήτησε άμεσα τα στοιχεία στελέχωσης των Συμπλεγμάτων ο ΥΠΕΣ
Οκτώ τυχεροί κέρδισαν αλλά δεν εξαργύρωσαν τα λαχεία τους-Επιστρέφουν στο κράτος τα χρήματα εντός Νοεμβρίου
Στη Γενεύη η Επ. Νομοθεσίας για αξιολόγηση Κύπρου για Οικονομικά, Κοινωνικά και Πολιτιστικά Δικαιώματα