Αυτά ξόδεψε ο ΚΟΤ σε διαφημίσεις στο εξωτερικό
15:41 - 06 Νοεμβρίου 2015
Ερωτηματικά για τη στόχευση του ΚΟΤ
Αντίθετα, ο ΚΟΤ δεν επένδυσε καθόλου διαφημιστικά στην Ελβετία, μια χώρα από την οποία παρατηρείται άνοδος στις αφίξεις τουριστών, και μάλιστα υψηλής εισοδηματικής στάθμης, αν λάβει κανείς υπόψη ότι το 2015 οι Ελβετοί τουρίστες στην Κύπρο βρίσκονται ψηλά στον πίνακα των κατά κεφαλήν ημερήσιων δαπανών και πρώτοι στον αντίστοιχο πίνακα δαπάνης ανά περιηγητή με 900 ευρώ.
Την ίδια στιγμή, πολύ χαμηλή είναι η τουριστική κίνηση από σκανδιναβικές χώρες, παρά το γεγονός ότι ο ΚΟΤ είχε επενδύσει διαφημιστικά στις χώρες αυτές. Συγκεκριμένα, στη Σουηδία δαπανήθηκαν 55.800 ευρώ το 2014 και 407.621 χιλιάδες ευρώ την τρέχουσα χρονιά, με την ανταπόκριση ωστόσο των Σουηδών τουριστών να είναι πάρα πολύ χαμηλή. 60 χιλιάδες ευρώ δαπανήθηκαν, εξάλλου, το 2015 στη Φινλανδία, χωρίς ωστόσο να υπάρξει τουριστικό ενδιαφέρων προς την Κύπρο από τους Φιλανδούς.