Και καταζητούμενος και μεθυσμένος

Τριαντατετράχρονος συνελήφθη για οδήγηση αυτοκινήτου με υπερβολική ταχύτητα και υπό την επήρεια αλκοόλης. Ο 34χρονος αναζητείτο από την Αστυνομία και για σωρεία άλλων υποθέσεων.
 
Σε αστυνομική ανακοίνωση αναφέρεται ότι μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα, μέλη του Ουλαμού Πρόληψης Οδικών Δυστυχημάτων Αρχηγείου, τα οποία διενεργούσαν έλεγχο τροχαίας στον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας – Λεμεσού, παρά την έξοδο Γερμασόγειας, εντόπισαν οδηγό να κινείται με ταχύτητα 125km/h αντί 80km/h και του έκαναν σήμα για να σταματήσει, πράγμα το οποίο δεν έπραξε, αλλά συνέχισε την πορεία του.
 
Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο ακολουθήθηκε από τα μέλη της Αστυνομίας και ανακόπηκε. Όπως διαπιστώθηκε, ήταν διαγραμμένο και οδηγείτο από 34χρονο. Σε προκαταρκτικό έλεγχο αλκοόλης στον οποίο υπεβλήθη ο 34χρονος, η ένδειξη ήταν 145μg% αντί 22μg% και συνελήφθη για αυτόφωρα αδικήματα, ενώ αρνήθηκε να υποβληθεί σε τελικό έλεγχο αλκοόλης.
 
Από περαιτέρω έλεγχο που έγινε, διαπιστώθηκε ότι εναντίον του εκκρεμούσαν εντάλματα σύλληψης από Αστυνομικούς Σταθμούς για υποθέσεις εμπρησμού, συνωμοσίας προς διάπραξη πλημμελήματος και επίθεσης, καθώς επίσης και για τροχαία αδικήματα και οκτώ εντάλματα προστίμων για το συνολικό χρηματικό ποσό των €6,500.
 

Δειτε Επισης

Νέα άνοδος της θερμοκρασίας-Δεν αποκλείεται να χτυπήσει τους 30 βαθμούς ο υδράργυρος
Πώς υπολογίζεται το κόστος του ρεύματος μετά τη μείωση του ΦΠΑ-Μικρή η ανάσα για τις τσέπες των πολιτών
Αυτοί είναι οι μαγικοί αριθμοί του Τζόκερ που μοιράζουν πάνω από 5,9 εκ. ευρώ
Απαντά στις συντεχνίες το Τμήμα Δασών-Ενεργεί έγκαιρα για τα θέματα στελέχωσης
Θέματα ασθενών με μεταστατικό καρκίνο μαστού συζήτησαν Europa Donna και Υπ. Εργασίας
Η Κύπρος είχε το ψηλότερο ποσοστό νέων περιστατικών νεφρικής ανεπάρκειας στην Ευρώπη το 2022
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός ΟΚΥπΥ-Επικρίσεις για στρεβλώσεις
Δέκα παρατηρήσεις ΟΕΛΜΕΚ για το σχέδιο αξιολόγησης εκπαιδευτικών
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός ΟΑΥ με εκκλήσεις για επίλυση των στρεβλώσεων
Ν. Χριστοδουλίδης: Σημαντική προτεραιότητα η χρηματοοικονομική παιδεία