Πληρώνουν για Λεύκαρα και... Λεύκαρα δεν βλέπουν Ρώσοι Τουρίστες
12:12 - 03 Νοεμβρίου 2015
Πράγματα και θαύματα καταγγέλλουν καταστηματάρχες που δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στα Λεύκαρα.
Πνέουν μένεα εναντίον συγκεκριμένου ταξιδιωτικού γραφείου, το οποίο, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, έχει έλθει σε συμφωνία με συγκεκριμένους συναδέλφους τους, καθοδηγώντας τους τουρίστες (Ρώσους ως επί το πλείστον) μόνο στα δικά τους καταστήματα (κυρίως εστιατόρια και μαγαζιά με τουριστικά είδη), με το αζημίωτο.
Όπως ανέφεραν στο reporter, η εν λόγω εταιρεία έρχεται σε συμφωνία με ορισμένα καταστήματα, ούτως ώστε να τους εξασφαλίζουν κατευθυνόμενο πληρωμένο τουρισμό. «Οι τουρίστες - θύματα μαντρίζονται κυριολεκτικά σε λεωφορεία και μεταφέρονται στα συγκεκριμένα καταστήματα, με αποτέλεσμα να μην αφήνονται ελεύθεροι να αποφασίσουν που θέλουν να ψωνίσουν», μας ανέφερε παραπονούμενος καταστηματάρχης.
Εξάλλου, σύμφωνα με δεύτερο παραπονούμενο, πολλοί τουρίστες έχουν εκφράσει τα παράπονα τους για το γεγονός ότι ψώνισαν σε αρκετά υψηλές τιμές και για το ότι πλήρωσαν για εκδρομή στα Λεύκαρα, τα οποία επί της ουσίας δεν είδαν, καθώς οδηγήθηκαν σε καταστήματα εκτός του πυρήνα του χωριού.
Το θέμα είναι εδώ και καιρό γνωστό στο δημαρχείο Λευκάρων. Μιλώντας στο reporter, ο Δήμαρχος Σάββας Ξενοφώντος τόνισε ότι πρόκειται για ένα διαχρονικό πρόβλημα, του οποίου ωστόσο δεν έχουν επιληφθεί οι αρμόδιες υπηρεσίες, όπως ΚΟΤ και υπουργείο τουρισμού.
Την αντίθεση του σε τέτοιου είδους πρακτικές εκφράζει ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων. «Θεωρούμε ότι όλα πρέπει να λειτουργούν με βάση το θεμιτό ανταγωνισμό. Θα πρέπει οι ξένοι τουρίστες να έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν το που θα ψωνίσουν και εμείς ως τουριστικοί πράκτορες αλλά και άλλοι φορείς του τουρισμού θα πρέπει να συμβάλλουμε προς αυτό το σκοπό», δήλωσε με νόημα ο Πρόεδρος του ACTA, Ντίνος Κάκκουρας.
Ο κ. Κάκκουρας έστειλε επίσης του μήνυμα ότι οι φορείς του τουρισμού πρέπει να προωθούν τα κυπριακά προϊόντα και την κυπριακή παραγωγή.
Πνέουν μένεα εναντίον συγκεκριμένου ταξιδιωτικού γραφείου, το οποίο, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, έχει έλθει σε συμφωνία με συγκεκριμένους συναδέλφους τους, καθοδηγώντας τους τουρίστες (Ρώσους ως επί το πλείστον) μόνο στα δικά τους καταστήματα (κυρίως εστιατόρια και μαγαζιά με τουριστικά είδη), με το αζημίωτο.
Όπως ανέφεραν στο reporter, η εν λόγω εταιρεία έρχεται σε συμφωνία με ορισμένα καταστήματα, ούτως ώστε να τους εξασφαλίζουν κατευθυνόμενο πληρωμένο τουρισμό. «Οι τουρίστες - θύματα μαντρίζονται κυριολεκτικά σε λεωφορεία και μεταφέρονται στα συγκεκριμένα καταστήματα, με αποτέλεσμα να μην αφήνονται ελεύθεροι να αποφασίσουν που θέλουν να ψωνίσουν», μας ανέφερε παραπονούμενος καταστηματάρχης.
Εξάλλου, σύμφωνα με δεύτερο παραπονούμενο, πολλοί τουρίστες έχουν εκφράσει τα παράπονα τους για το γεγονός ότι ψώνισαν σε αρκετά υψηλές τιμές και για το ότι πλήρωσαν για εκδρομή στα Λεύκαρα, τα οποία επί της ουσίας δεν είδαν, καθώς οδηγήθηκαν σε καταστήματα εκτός του πυρήνα του χωριού.
Το θέμα είναι εδώ και καιρό γνωστό στο δημαρχείο Λευκάρων. Μιλώντας στο reporter, ο Δήμαρχος Σάββας Ξενοφώντος τόνισε ότι πρόκειται για ένα διαχρονικό πρόβλημα, του οποίου ωστόσο δεν έχουν επιληφθεί οι αρμόδιες υπηρεσίες, όπως ΚΟΤ και υπουργείο τουρισμού.
Την αντίθεση του σε τέτοιου είδους πρακτικές εκφράζει ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων. «Θεωρούμε ότι όλα πρέπει να λειτουργούν με βάση το θεμιτό ανταγωνισμό. Θα πρέπει οι ξένοι τουρίστες να έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν το που θα ψωνίσουν και εμείς ως τουριστικοί πράκτορες αλλά και άλλοι φορείς του τουρισμού θα πρέπει να συμβάλλουμε προς αυτό το σκοπό», δήλωσε με νόημα ο Πρόεδρος του ACTA, Ντίνος Κάκκουρας.
Ο κ. Κάκκουρας έστειλε επίσης του μήνυμα ότι οι φορείς του τουρισμού πρέπει να προωθούν τα κυπριακά προϊόντα και την κυπριακή παραγωγή.