Ερχονται μεγάλες ενεργειακές ανακοινώσεις
13:32 - 23 Νοεμβρίου 2015
Ανακοινώσεις που αλλάζουν άρδην τα δεδομένα σε επίπεδο ενέργειας, αλλά και που τροχοδρομούν εξελίξεις σε επίπεδο αξιοποίησης κοιτασμάτων πρόκειται να προκύψουν εντός της ημέρας (23 Νοεμβρίου).
Ο Γιώργος Λακκοτρύπης ενημερώνει τον Πρόεδρο Αναστασιάδη κι έπειτα τα ΜΜΕ αναφορικά με εμπορικές συμφωνίες που πρόκειται να ανακοινωθούν μεταξύ εταιρειών, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην περιοχή αλλά και στην κυπριακή ΑΟΖ ειδικότερα.
Όπως πληροφορείται ο «Ρεπόρτερ» τα νέα αφορούν συμφωνίες σε επίπεδο εταιρειών που θα καθορίσουν τα επόμενα βήματα εκμετάλλευσης του τεμαχίου «Αφροδίτη» στο οικόπεδο 12, αλλά και τις ευρύτερες ενεργειακές εξελίξεις στην περιοχή.
Οι ανακοινώσεις θα ξεδιαλύνουν και σε μεγάλο βαθμό τη μεγάλη συζήτηση αναφορικά με το πού θα καταλήξει το κυπριακό φυσικό αέριο κι έπειτα στις αγορές.
Τα σημερινά δεδομένα και οι σχεδιασμοί υπαγορεύουν δίκτυο αγωγών στην ανατολική Μεσόγειο, το οποίο θα καταλήγει στα τερματικά υγροποίησης της Αιγύπτου. Τα δύο τερματικά λειτουργούν με μεγαλομετόχους, αφενός την ιταλική ΕΝΙ και αφετέρου τη βρετανική BG. Και οι δύο εταιρείες επιδιώκουν εμπορικές συμφωνίες προκειμένου τα τερματικά τους να καταστούν βιώσιμα.
Ο Γιώργος Λακκοτρύπης ενημερώνει τον Πρόεδρο Αναστασιάδη κι έπειτα τα ΜΜΕ αναφορικά με εμπορικές συμφωνίες που πρόκειται να ανακοινωθούν μεταξύ εταιρειών, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην περιοχή αλλά και στην κυπριακή ΑΟΖ ειδικότερα.
Όπως πληροφορείται ο «Ρεπόρτερ» τα νέα αφορούν συμφωνίες σε επίπεδο εταιρειών που θα καθορίσουν τα επόμενα βήματα εκμετάλλευσης του τεμαχίου «Αφροδίτη» στο οικόπεδο 12, αλλά και τις ευρύτερες ενεργειακές εξελίξεις στην περιοχή.
Οι ανακοινώσεις θα ξεδιαλύνουν και σε μεγάλο βαθμό τη μεγάλη συζήτηση αναφορικά με το πού θα καταλήξει το κυπριακό φυσικό αέριο κι έπειτα στις αγορές.
Τα σημερινά δεδομένα και οι σχεδιασμοί υπαγορεύουν δίκτυο αγωγών στην ανατολική Μεσόγειο, το οποίο θα καταλήγει στα τερματικά υγροποίησης της Αιγύπτου. Τα δύο τερματικά λειτουργούν με μεγαλομετόχους, αφενός την ιταλική ΕΝΙ και αφετέρου τη βρετανική BG. Και οι δύο εταιρείες επιδιώκουν εμπορικές συμφωνίες προκειμένου τα τερματικά τους να καταστούν βιώσιμα.