Η ανακοίνωση των Δημοσίων Έργων για τα... 20 εκατοστά στη Γέφυρα της Καλαβασού

Το Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων, ως αρμόδια αρχή για τους ποταμούς, θα πρέπει να αποφασίσει για το αίτημα μονιμοποίησης προσωρινού δρόμου που κατασκευάστηκε στο πλαίσιο αναβάθμισης της Γέφυρας Καλαβασού, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Τμήμα Δημοσίων Έργων, σημειώνοντας ότι σε περίπτωση που αποφασιστεί να μεγαλώσει το καθαρό ύψος μεταξύ του υφιστάμενου δρόμου και της γέφυρας, θα πρέπει να ελεγχθεί εάν επηρεάζεται η θεμελίωση της γέφυρας.

Το Τμήμα Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων αναφέρει σε ανακοίνωσή του, σχετικά με το έργο αναβάθμισης/επιδιόρθωσης της Γέφυρας Καλαβασού στον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας-Λεμεσού ότι κάτω από τη γέφυρα διέρχεται χωματόδρομος δίπλα από το δυτικό ακρόβαθρο (προς Λεμεσό) ο οποίος συνδέεται με εγγεγραμένους αγροτικούς δρόμους βόρεια και νότια της γέφυρας με καθαρό ύψος 3,7μ περίπου. Σημειώνει ότι για τις ανάγκες του Έργου κατασκευάστηκε προσωρινός δρόμος εντός της κοίτης του ποταμού με καθαρό ύψος 4,9μ.

«Η κοινότητα Καλαβασού η Πυροσβεστική και η Εθνική Φρουρά ζητούν όπως ο προσωρινός δρόμος παραμείνει σε λειτουργία ώστε να διασφαλίζεται ικανοποιητικό καθαρό ύψος για διακίνηση συγκεκριμένων οχημάτων», αναφέρει.

ΔΙΑΒΑΣΤ ΕΔΩ: Ολημερίς την χτίζανε... Πρόβλημα με το ύψος της γέφυρας στην Καλαβασό, δεν χωράνε τα Πυροσβεστικά οχήματα

Το Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων ως αρμόδια αρχή για τους ποταμούς, θα πρέπει να αποφασίσει για την μονιμοποίηση του προσωρινού δρόμου, προσθέτει.

Σημειώνοντας ότι ο υφιστάμενος δρόμος, είναι πάνω από τα θεμέλια της γέφυρας, το Τμήμα Δημοσίων Έργων αναφέρει ότι σε περίπτωση που αποφασιστεί να μεγαλώσει το καθαρό ύψος μεταξύ του υφιστάμενου δρόμου και της γέφυρας, θα πρέπει να ελεγχθεί εάν επηρεάζεται η θεμελίωση της γέφυρας. «Θα πρέπει επίσης να τροποποιηθεί η μηκοτομή των εγγεγραμένων δρόμων εκατέρωθεν της γέφυρας ώστε να αποφευχθεί δημιουργία κοίλου σημείου κάτω από τη γέφυρα με κίνδυνους πλημμύρας», αναφέρει. Επιπλέον, προσθέτει, η διαφοροποίηση της μηκοτομής θα έχει ως επακόλουθο την αύξηση του εύρους κατάληψης των δρόμων και πιθανόν να απαιτούνται επιπρόσθετες απαλλοτριώσεις.

Σημειώνεται ότι η αναβάθμιση της γέφυρας Καλαβασού αφορούσε εργασίες ενδυνάμωσης για να πληροί τους νέους αυστηρότερους Σεισμικούς Κώδικες,  χωρίς διαφοροποίηση του ύψους της γέφυρας.

Σημειώνεται πως, σύμφωνα με όσα λέχθηκαν στην Επιτροπή Εμπορίου, την περασμένη εβδομάδα, φαίνεται ότι υπάρχει απόκλιση περίπου 20 εκατοστών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος στο ύψος της γέφυρας Καλαβασού-Η ανακοίνωση των Δημοσίων Έργων

Δειτε Επισης

Σημαντική η δικοινοτική συνεργασία για το περιβάλλον-«Ξεκινάει εκστρατεία αναγνώρισης των προβλημάτων»
Αd hoc Επιτροπή από τον Σεπτέμβριο για την φόρμουλα υπολογισμού της κρατικής χορηγίας προς Δήμους
Το ΚΕΒΕ καταδικάζει τα απεργιακά μέτρα στα ξενοδοχεί-Ζητά πρωτοβουλίες από τον υπουργό Εργασίας
Υπ. Παιδείας: Η κατοχή είναι η τραγικότερη σελίδα στην ιστορία του κυπριακού ελληνισμού
Ευχαριστίες Μποτσουάνα για μεγάλη αποστολή φαρμάκων από την Κύπρο
Πώς απαντά η Υπ. Ασύλου για την «Ομάδα Σύροι στην Κύπρο»-«Αποτελείται από δημόσιο υπάλληλο»
Στο 80%-85% η πληρότητα των ξενοδοχείων τον Ιούλιο
Τελεσίγραφο από ξενοδοχοϋπαλλήλους προς εργοδότες-Εφαρμογή συμφωνίας για συλλογικές συμβάσεις ή λήψη μέτρων
Τελεσίγραφο ενός μηνός από τους μεταφορείς Α’-Ετοιμάζονται για δυναμικές κινητοποιήσεις
Καθυστερήσεις στην εξέταση εξασφάλισης άδειας οδήγησης-Επτά μήνες στη Λευκωσία, ξεπερνά τον ένα χρόνο στη Λεμεσό