«Είπε μου πού ξέρεις τι σκότωσε τη μιτσιά; Του είπα εν η κόρη μου...»-Κατέθεσαν στην Ερευνητική οι γονείς των θυμάτων

Με την κατάθεση των συγγενών των θυμάτων που σκοτώθηκαν από τους ελαττωματικούς αερόσακους ΤΑΚΑΤΑ, Κυριάκου Όξινου και Στυλιανής Γιωργαλλή, συνεχίστηκαν οι συνεδρίες της Ερευνητικής Επιτροπής, που ανέλαβε να διερευνήσει τυχόν κενά και παραλείψεις που οδήγησαν σε τραγικές συνέπειες, ενώ παράλληλα προκάλεσε τεράστια προβλήματα σε χιλιάδες συμπολίτες μας.

Μετά την κατάθεση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Μηχανοκίνητων και Ηλεκτρικών Οχημάτων, αλλά και του Παγκύπριου Συνδέσμου Εμπόρων Αυτοκινήτων, η Ερευνητική Επιτροπή προσκάλεσε τους γονείς των δύο θυμάτων, οι οποίοι παρευρέθηκαν ενώπιόν της για να δώσουν τη δική τους μαρτυρία.

Οι συγγενείς, προσκλήθηκαν και δεν κλήθηκαν ενώπιον της Επιτροπής, αφού η πρόσκληση δεν δημιουργεί την υποχρέωση σε οποιονδήποτε να παραστεί, σε αντίθεση με την κλήση, καθότι όπως είχε εξηγήσει ο πρόεδρος της Ερευνητικής, Μιχαλάκης Χριστοδούλου, σε προηγούμενη συνεδρία της Ερευνητικής, σέβονται τον πόνο τους και δεν θέλουν να πιέσουν οποιονδήποτε να καταθέσει από υποχρέωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Σχεδόν στα μισά του δρόμου οι ανακλήσεις οχημάτων-Καθοριστικοί μήνες Μάιος και Ιούνιος για το χρονοδιάγραμμα

Η κατάθεση του πατέρα του Κυριάκου Όξινου

Πρώτοι κατέθεσαν οι γονείς του Κυριάκου Όξινου, Γιάννος Όξινος και Μαρία Λούη.

O πατέρας του άτυχου Κυριάκου, αρχικά διερωτήθηκε εάν ο εκπρόσωπος της εταιρείας Xαράλαμπος Πηλακούτας έδωσε στοιχεία για τις αναφορές του, με το Προεδρείο να του απαντά αρνητικά και τον κ. Γιάννο Όξινο να τονίζει ότι όσα πει, θα τα υποστηρίξει.

«Η ΒΜW εξέδωσε ανακοίνωση ανάκλησης για τα οχήματα "346" για τις χρονιές από τον Νοέμβριο 1997 μέχρι τον Ιούλιο του 2000. Επρόκειτο για χιλιάδες αυτοκίνητα», είπε ο κ. Όξινος και συνέχισε, παραπέποντας σε επιστολή, η οποία ανέφερε πως «"θα ενημερωθείτε για την αλλαγή χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση", επίσης ανέφερε ότι ενδεχόμενη «έκρηξη του αερόσακου μπορεί να πορκαλέσει τραυματισμό". Η συγκεκριμένη επιστολή αποστάλθηκε το 2020».

Στην Ερευνητική παραδόθηκε μία επιστολή που ανέφερε ποια οχήματα ανακαλούνται και μία δεύτερη που απέστειλε η εταιρεία, οι οποίες κατατέθηκαν ως τεκμήριο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Άλλαξε ο σχεδιασμός της Ερευνητικής για ΤΑΚΑΤΑ-Καταθέτουν οι συγγενείς των θυμάτων, σκυτάλη στην Αστυνομία

Ο πατέρας του Κυριάκου Όξινου παρέπεμψε σε δηλώσεις του εκπροσώπου της εταιρείας, ενώπιον της Ερευνητικής, διαψεύδοντας ότι τους ενημέρωσαν ποτέ για οτιδήποτε. «Το όχημα το παράγγειλα εγώ και το παρέλαβα 22 Δεκεμβρίου 1999. Γράφτηκε στο όνομα της μητέρας μου. Ήταν δώρο εκ μέρους της οικογένειας στη μητέρα μου. Για ότι έχει να κάνει με τηλέφωνα, πάντοτε δίνω το σταθερό τηλέφωνο της εταιρείας».

«Ο κ. Χατζηβασιλείου είπε ότι έκαναν δύο αναπάντητες κλήσεις. Το τηλέφωνο πάντοτε απαντά γιατί είναι η Soldout tickets και σου δίνει επιλογές. Άρα καλό θα ήταν να μας πουν σε ποιο τηλέφωνο έκαναν την αναπάντητη και πότε», υπέδειξε ο κ. Όξινος.

Σε ότι αφορά στην αναφορά ότι η επιστολή ήταν διπλοσυστημένη, διαψεύδοντας τον εν λόγω ισχυρισμό, υποδεικνύοντας ότι ήταν απλή, αλλά ακόμα και διπλοσυστημένη να ήταν, θα την άνοιγε ο ίδιος, αφού η μητέρα του ήταν 84 ετών. «Υπάρχει γονιός που θα διάβαζε εκείνη την επιστολή και δεν θα πανικοβαλλόταν;», διερωτήθηκε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Διαψεύδει ενημέρωση για ΤΑΚΑΤΑ από εταιρεία για το όχημα του Όξινου η μητέρα του-Ζητά κατάθεση στοιχείων

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής, Μιχαλάκης Χριστοδούλου, ρώτησε εάν απορρίπτει τους ισχυρισμούς της εταιρείας, με τον κ. Όξινο να αναφέρει ότι είναι έτοιμος να αποδείξει το αντίθετο. Ακολούθως, ο μάρτυρας ρωτήθηκε πότε άκουσε για τους προβληματικούς αερόσακους και είπε ότι ενημερώθηκε όταν πήγε για κατάθεση μετά το δυστύχημα του γιου του. «Μου είπαν ότι τα τραύματα ήταν ασύμβατα με τη φύση του ατυχήματος. Η υπόθεση βρίσκεται στο Γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα και τη χειρίζεται ο κ. Αγγελίδης.

Ο πατέρας του Κυριάκου Όξινου είπε ακόμα ότι το όχημα εξετάστηκε, ενώ έγιναν και έλεγχοι από την ΗΜΥ για το από που προέρχονταν οι εκρήξεις.

Ο κ. Όξινος αναφέρθηκε εξάλλου σε συνάντηση που είχε στις 25 Απριλίου 2023 με τον υπουργό Μεταφορών, Αλέξη Βαφεάδη, στην οποία πήγε με πολλά δημοσιεύματα. «Δεν είχα κανένα παράπονο, αλλά του είπα ότι αν δεν κάνουν τίποτα θα έχουμε κι άλλα δυστυχήματα. Έλαβα διαβεβαιώσεις».

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής ρώτησε τον μάρτυρα εάν κατάλαβε τότε κατά πόσον το Υπουργείο γνώριζε για το πρόβλημα. Όπως είπε, «ο κ. Βαφεάδης ήταν ένα μήνα υπουργός, αμφιβάλλω εάν γνώριζε. Στη συνάντηση ήταν όμως και ο κ. Γιάννης Νικολαΐδης, που ήταν διευθυντής του ΤΟΜ, ο οποίος ήταν για χρόνια στο Τμήμα και δήλωσε άγνοια. Ο υπουργός έδωσε οδηγίες στον διευθυντή του να διερευνήσει περί τίνος επρόκειτο. Μετά από δύο μήνες ο κ. Νικολαΐδης μετατέθηκε στο υφυπουργείο Πρόνοιας.

Κόλαφος η μητέρα του Κυριάκου Όξινου

Η μητέρα του Κυριάκου Όξινου, Μαρία Λούη είπε πως η λέξη ΤΑΚΑΤΑ μπήκε στη ζωή τους το 2023. Σημείωσε ότι στην Κύπρο σφυρούσαν όλοι αδιάφορα. Παράλληλα, η κ. Λούη παρέπεμψε σε δημοσιεύματα που αναφέρονταν στο ατύχημα του 2017 και το οποίο κατατέθηκε ως τεκμήριο.

«Πήγα στην Αστυνομία και ζήτησα να μου πουν εάν υπήρχε άλλο περιστατικό το 2017. Μου είπαν ναι, έγινε ένα πανομοιότυπο περιστατικό. Εκ των υστέρων έμαθα ότι τραυματίστηκε. Το όχημά του ήταν το ίδιο μοντέλο με του Κυριάκου», όπως είπε η κ. Λούη, σημειώνοντας εξάλλου ότι «το πόρισμα για το τροχαίο του 2017 χρειάστηκε δύο χρόνια, ενώ εμάς βγήκε σε μερικούς μήνες».

Τόνισε εμφατικά ότι «υπήρξε τραυματισμός το 2017 με πόρισμα της Ηλεκτρομηχανολογικής το 2019 και δεν ξέρουμε που πήγε. Απ' όσο λένε, πήγε μόνο στον αστυνομικό διευθυντή Λευκωσίας. Εάν γνωρίζαμε ο Κυριάκος θα ζούσε. Μας λένε ενημέρωσαν. Το απορρίπτω. Εάν ενημέρωναν, πώς θα είχαμε τόσες χιλιάδες οχήματα;»

Η κ. Λούη στάθηκε επίσης στην αναλγησία του κράτους, αφού παρότι το θέμα του Κυριάκου Όξινου συζητήθηκε στη Βουλή, αλλά μετά θρηνήσαμε ακόμα ένα μωρό. «Μετά την επίσκεψη του πατέρα του Κυριάκου στον υπουργό, ενημερώθηκε ξανά ο κ. Βαφεάδης στην εκπομπή της κ. Κάτιας Σάββα και έλεγε για μέτρα. Στις 11/10/24 ακούσαμε για το θάνατο της Στυλιανής. Εκεί ζήτησα να δω το Νομοθετικό Σώμα, γιατί θα θρηνούσαμε κι άλλα θύματα».

Σε άλλο σημείο της κατάθεσής της, είπε πως το όχημα του Κυριάκου αναρτήθηκε στη λίστα του ΤΟΜ και ακόμα είναι αναρτημένο. Μάλιστα, κατέθεσε το συγκεκριμένο όχημα και έγινε τεκμήριο.

Το μέλος της Επιτροπής, Μιχάλης Βορκάς ζήτησε διευκρινίσεις επί των αναφορών της κ. Λούη, η οποία διερωτήθηκε «πως γίνεται να μας ζητούν ως υπό ανάκληση, ενώ από τον Μάιο του 2023 δηλώθηκε ως ακινητοποιημένο και σήμερα δεν υπάρχει καν, καταστράφηκε».

Διερωτήθηκε εξάλλου τι απέγινε το πόρισμα του 2019 για το τροχαίο του Αλέξανδρου Λούγκου και «καταλήξαμε να θρηνήσουμε δύο παιδιά; Αν αποδειχθεί ότι υπάρχουν υπαίτιοι, παράκκληση μου είναι να τιμωρηθούν επιτέλους».

Συγκλόνιζει η κατάθεση του πατέρα της Στυλιανής

Τελευταίος μάρτυρας από πλευράς των θυμάτων κατέθεσε ο πατέρας της Στυλιανής Γιωργαλλή, αναφέροντας ότι το μοιραίο όχημα ήταν κατασκευής του 2003 και το αγόρασε ο ίδιος από έμπορο το 2006. Όπως εξήγησε, το κατείχε μέχρι την ημέρα που έγινε το ατύχημα.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής ρώτησε τον μάρτυρα πότε άκουσε για πρώτη φορά τη λέξη ΤΑΚΑΤΑ, λέγοντας ότι την άκουσε μετά το τροχαίο του Κυριάκου Όξινου, από την μητέρα του, που μιλούσε για το θέμα. Επισήμανε ότι ποτέ δεν έλαβε καμία ενημέρωση, σημειώνοντας ότι «έχουμε τρία οχήματα μάρκας ΤΟΥΟΤΑ στην οικογένεια».

«Ελέγξαμε μέσω του VIN Number, για να δούμε αν υπόκειτο σε ανάκληση, στην πλατφόρμα της Ιαπωνίας και έγραφε ότι δεν υπόκειτο σε καμία ανάκληση», σημείωσε ο κ. Γιωργαλλής, παραδίδοντας στον Πρόεδρο της Επιτροπής και αποδεικτικό, που κατατέθηκε ως τεκμήριο.

Όπως υπέδειξε ο κ. Γιωργαλλής, μετά το συμβάν μετέβη στο ΚΕΠ και δήλωσε το όχημα ως ακινητοποιημένο. Αυτό συνέβη στις 5 Ιανουαρίου, αν θυμάμαι καλά και στις 19 Ιανουαρίου μου απέστειλαν το μήνυμα που έχετε ενώπιον σας». Το μήνυμα ανέφερε ότι το όχημα τελούσε υπό ανάκληση.

Στη συνέχεια, ο κ. Γιωργαλλής μετέβη στην αντιπροσωπεία της εταιρείας, στο Παραλίμνι, «έχοντας στο χέρι μου τρία κοτσιάνια αυτοκινήτων και ρώτησα αν υπάρχει ανάκληση. Μου είπε ότι υπάρχει ανάκληση για τα οχήματα της συζύγου μου και του γιου μου. Επίσης, για τη Στυλιανή υπήρχε αλλά μου είπε πρέπει να πληρώσω».

Όπως είπε ο μάρτυρας, του στάλθηκαν ειδοποιήσεις για άλλες δύο ανακλήσεις. Μετά το συμβάν, ότι όχημα είχαμε στην οικογένειά μας, μάκρας ΤΟΥΟΤΑ, αφαιρέσαμε τους αερόσακους του οδηγού. Είχαμε τρία οχήματα και δεν μας ενημέρωσε κανένας».

Αναφερόμενος στην μετάβασή του για αντικατάσταση, ο κ. Γιωργαλλής, ζήτησε ενημέρωση για τις ανακλήσεις, σημειώνοντας πως το ένα όχημα ήθελε αλλαγή ο αερόσακος του οδηγού και στο άλλο οι ράγες της θέσης του οδηγού. «Ρώτησα πόσο αξιόπιστο είναι το σύστημά τους και μου είπε 100%. Έβαλα τον ελαττωματικό αερόσακο δεξιά και τον καλό αριστερά. Του ζήτησα να μου πεις τις διαφορές και έμεινε και το έβλεπε. Του είπα ο δεξιά είναι αυτός που σκότωσε την μιτσιά στο Αυκόρου. Μου απάντησε "πού ξέρεις τι σκότωσε τη μιτσιά;" Του είπα εν η κόρη μου, επάγωσε».

Καταληκτικά, είπε ότι μέλος ασθενοφόρου που μετέβη στο σημείο, τους είπε να καλέσουν την Αστυνομία γιατί μπορεί να ήταν φόνος, από την τρύπα που εντοπίστηκε στο σώμα της.

«Ενήμερο από το 2017 το Υπουργείο»

Ο Ναθαναήλ Ναθαναήλ, εκ μέρους της Τροχαίας Λευκωσίας, αναφέρθηκε στο τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στις 30/7/17, με τραυματία τον Αλέξανδρο Λούγκου. Όπως ανέφερε ο μάρτυρας εντοπίστηκε υπερβολική ποσότητα αίματος και ηγέρθηκαν υποψίες ότι τραυματίστηκε σοβαρά ο οδηγός. Επίσης, όπως είπε, «ηγέρθηκαν υποψίες ότι υπήρξε μηχανικό πρόβλημα και διαπιστώθηκε ότι ο αερόσακος ήταν ΤΑΚΑΤΑ. Επικοινωνήσαμε με την εταιρεία Χαράλαμπος Πηλακούτας και μας ενημέρωσαν ότι το όχημα δεν υπόκειτο σε ανάκληση».

Αφότου κατατέθηκε ως τεκμήριο το σημείωμά του, ο Πρόεδρος της Ερευνητικής διερωτήθηκε πως διαχειρίστηκε η Αστυνομία το εν λόγω τροχαίο, αφού ενδεχομένως να κινδύνευσαν κι άλλοι οδηγοί, είπε πως «ήταν η πρώτη επαφή που υπήρξε με το εν λόγω θέμα. Δεν μας έχει κοινοποιηθεί εμάς ως ανακριτές, καμία έκθεση της Ηλεκτρομηχανολογικής Υπηρεσίας».

Συνέχισε λέγοντας ότι ενημέρωσαν το αρμόδιο Υπουργείο για το τροχαίο και «μας διαβεβαίωσε ότι ήταν από τον αερόσακο ο τραυατισμός, αλλά δεν ξέρω τι έκανε έκτοτε το Υπουργείο. Έγιναν επίσης εξετάσεις στο ΤΟΜ για το πως έγινε εισαγωγή. Δεν υπήρχαν αναφορές ότι ήταν χτυπημένο το όχημα. Επίσης, λήφθηκε κατάθεση από την αντιπροσωπεία και από έρευνα στη βάση δεδομένων διαφάνηκε ότι δεν έπρεπε να γίνει ανάκληση αυτό το όχημα».

Τέταρτο τροχαίο με ΤΑΚΑΤΑ στις Βάσεις, δεν τραυματίστηκε ο οδηγός

Ο υπεύθυνος για διερεύνηση του τροχαίου του Κυριάκου Όξινου, Γιάννος Σανταφθιανός, ανέγνωσε την κατάθεσή του για το τροχαίο, αναφέροντας μεταξύ άλλων πως «στις 23/1/23 το όχημα με αριθμούς εγγραφής χχχ ενεπλάκη σε θανατηφόρο δυστύχημα με θύμα τον Κυριάκο Όξινο. Αναφέρθηκε στις ενέργειες που έγιαν μετά το τροχαίο, καθώς επίσης και η επικοινωνία που είχαν με εταιρείες στο εξωτερικό».

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής ζήτησε στον μάρτυρα να αναφέρει τη διαπίστωσε ως εμπειρογνώμονας. «Κατά τη μετάβασή μου στη σκηνή διαπίστωσα ότι το ατύχημα δεν ήταν τέτοιο για να σκοτωθεί το θύμα. Διαπίστωσα ότι ο αερόσακος εκτονώθηκε, αλλά η δομή του δεν ήταν όπως έπρεπε. Το τιμόνι έφυγε όλο από την θέση του. Βλέποντας την οροφή, είδα ότι η ρούχινη επιφάνεια χτυπήθηκε από μεταλλικά μέρη. Σε διάφορες εξετάσεις που έκανα βρήκα τη δομή του αερόσακου».

Όπως είπε, «διαπίστωσα ότι κάτι δεν πήγε καλά. Ήμουν εξεταστής του μηχανικού ελεγχου του 2017 και ειχα εμπειρογνωμοσύνη», με τον κ. Χριστοδούλου να διερωτάται ποιο ήταν το πρόβλημα του αερόσακου. Ο μάρτυρας απάντησε ότι δεν άντεξε την πίεση και υποχώρησε ο αερόασακος με αποτέλεσμα να κατευθύνει μεταλλικά κομμάτια προς το πρόσωπο του Κυριάκου Όξινου.

Ο μάρτυρας κατέθεσε δέσμη εγγράφων που εξασφάλισε για τους ελαττωματικούς αερόσακους, τα οποία προέρχονται από έρευνα που διεξήγαγε, ως επίσης και δέσμη με όλα τα τροχαία που σημειώθηκαν με ΤΑΚΑΤΑ, αναφέροντας ότι πέραν των τριών που είναι γνωστά, σημειώθηκε ακόμα ένα το 2024 σε έδαφος που ελέγχεται από τις Βρετανικές Βάσεις, αλλά ευτυχώς δεν τραυματίστηκε οποιοδήποτε πρόσωπο.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής διερωτήθηκε εάν έγινε θανατική ανάκριση για το θέμα την υπόθεση του Κυριάκου Όξινου, με τον μάρτυρα να απαντά πως δεν έγινε ακόμα και αναμένονται οδηγίες από τη Νομικη Υπηρεσία.

Η έκθεση για το θάνατο της Στυλιανής Γιωργαλλή

Ο Πανίκος Δρουσσώιτης, υπεύθυνος Τροχαίας Αμμοχώστου, ανέφερε πως δεν ετοιμάστηκε ακόμα η έκθεση για το ατύχημα της Στυλιανής Γιωργαλλή. Παρόλα αυτά, ετοίμασε σημείωμα, με το οποίο αναφέρθηκε στο τροχαίο δυστύχημα. «Από τη διενέργεια της νεκροτομής διαπιστώθηκε ότι ο θάνατός της επήλθε από αιμορραγικό σοκ, συνεπεία ρήξης αορτής από μεταλλικό αντικείμενο. Το αντικείμενο ήταν μέρος του πυροκροτητή του αερόσακου. Με την ενεργοποίηση του πυροκροτητή, έσπασε σε δύο τεμάχια. Το ένα τραυμάτισε την οδηγό, ενώ το δεύτερο εντοπίστηκε στην οροφή. Ταυτοποιήσαμε τα δύο αντικείμενα και διαπιστώθηκε ότι ήταν ένα σώμα».

Όπως υπέδειξε, ο πυροκροτητής θα έπρεπε να μείνει στη θέση του, τονίζοντας ότι «διαπιστώθηκε πως το όχημα έφερε αερόσακο ΤΑΚΑΤΑ. Η εταιρεία ΤΟΥΟΤΑ αποφάσισε την ανάκληση του, το 2017. Οι ανακλήσεις της συγκεκριμένης μάρκας και τύπου, άρχισαν το 2015. Το ελάττωμα του αερόσακου οφείλεται σε έκθεσή του σε υψηλή υγρασία και υψηλές θερμοκρασίες. Η ρήξη του ενδέχεται να προκαλέσει μεταλλικά θραύσματα που μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμό ή και θάνατο».

Το συγκεκριμένο όχημα εξάχθηκε από το 2006 από την Ιαπωνία και εντάσσεται στα γκρίζα οχήματα. Κλήθηκαν, όπως εξήγησε ο εκπρόσωπος της Αστυνομίας, μέλη της ΤΟΥΟΤΑ που ήρθαν στην Κύπρο και εξέτασαν το όχημα. «Επικοινωνήσαμε με το ΤΟΜ και μας είπε ότι ζήτησε ενημέρωση από τον διανομέα για 3100 οχήματα και τους απάντησαν ότι δεν αναγνωρίζουν τα συγκεκριμένα οχήματα».

Το σημείωμα του κ. Δρουσιώτη κατατέθηκε ως τεκμήριο, ενώ στη συνέχεια ο Πρόεδρος της Επιτροπής ρώτησε κατά πόσον έγινε θανατική ανάκριση, με τον μάρτυρα να αναφέρει ότι ακόμα δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία των ερευνών.

Οι επόμενες συνεδρίες θα διεξαχθούν στις 5 και 6 Μαΐου και σε αυτές θα κληθούν ο νυν και πρώην διευθυντές του Τμήματος Οδικών Μεταφορών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Κατέθεσε η ΠΑΣΕΑ και ακολουθεί η Αστυνομία για τους TAKATA-«Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για τις ανακλήσεις»

Δειτε Επισης

Στον κόσμο του το τουρκικό ΥΠΑΜ-Υποστηρίζει πως επιχειρείται αναβίωση της... «τρομοκρατικής νοοτροπίας της ΕΟΚΑ»
Κακόβουλη η πυρκαγιά στα Μανδριά-Τέθηκε υπό έλεγχο αφού έκαψε 1,5 εκτάριο
Κατάσχεση από Τμήμα Τελωνείων μεγάλης ποσότητας φυτοφαρμάκων λόγω λανθασμένης σήμανσης
Προσδοκία Τατάρ να αλλάξει όνομα το ψευδοκράτος-«Δεν υπάρχει κράτος βορράς-νότος. Υπάρχουν δύο χωριστά κράτη»
Συνελήφθη 59χρονος για κατασκοπεία στην Ελλάδα-Δρούσε για λογαριασμό ρωσικής υπηρεσίας
Ελλείπει από τον χώρο διαμονής του στη Λάρνακα 17χρονος από τη Συρία
Άρχισε η υποβολή δήλωσης φόρου εισοδήματος-Προθεσμία μέχρι 31 Ιουλίου
Το 50% των ανακυκλώσιμων στην Κόσιη θάβονται-«Στα όριά της η κατάσταση»
Καταγγελίες για το εργασιακό καθεστώς των φρουρών-Την ανάγκη πρωτοκόλλων διαπίστωσε η Βουλή
Πυρκαγιά στα Μανδριά Λεμεσού-Ισχυρές δυνάμεις πυρόσβεσης