Απόδοση πειθαρχικών και ποινικών ευθυνών για ΤΑΚΑΤΑ ζητά το Volt-«Η ασφάλεια δεν είναι παιχνίδι»

Η ασφάλεια των πολιτών δεν είναι παιχνίδι, αναφέρει σε ανακοίνωση του#, το Volt σχετικά με το θέμα που προέκυψε με τους αερόσακους ΤΑΚΑΤΑ, ζητώντας απόδοση πειθαρχικών και ποινικών ευθυνών σε όσους κρατικούς αξιωματούχους άφησαν την κατάσταση να διογκωθεί και προσθέτοντας ότι η αποκάλυψη ότι εδώ και πάνω από μία δεκαετία οι κυπριακές αρχές δεν προχώρησαν στις αναγκαίες ενέργειες για να ενημερώσουν και να προστατεύσουν τους πολίτες, αποτελεί σοβαρή αμέλεια που δεν μπορεί να αγνοηθεί.

Σημειώνει ότι το Τμήμα Οδικών Μεταφορών (ΤΟΜ) και οι αρμόδιοι κρατικοί αξιωματούχοι από το 2010 μέχρι σήμερα, φέρουν σοβαρές ευθύνες για το γεγονός ότι πάνω από 80.000 οχήματα που υπόκεινται σε ανακλήσεις, κυκλοφορούν ανενόχλητα στους δρόμους χωρίς να έχουν ενημερωθεί έγκαιρα οι ιδιοκτήτες τους.

«Είναι αδιανόητο το γεγονός ότι αυτοκίνητα με ελαττωματικούς εξοπλισμούς – όπως οι αερόσακοι Takata – που αποδεδειγμένα έχουν προκαλέσει θανατηφόρα δυστυχήματα, παραμένουν ακόμα σε κυκλοφορία, με τις αρχές να μην έχουν επιβάλει την άμεση αντικατάστασή τους. Παράλληλα, η λύση που δόθηκε με τη δωρεάν μεταφορά με λεωφορείο των επηρεαζόμενων οδηγών δεν είναι παρά μια κοροϊδία, εκτός κι αν η πολιτεία αποφάσισε να κάνει εν μία νυκτί, ότι δεν έκανε για ολόκληρες δεκαετίες, δηλαδή να προσφέρει αξιόπιστο και λειτουργικό δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών», προσθέτει.

Αναφέρει, επίσης, ότι η πειθαρχική έρευνα που ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών δεν είναι αρκετή. 

Το Volt απαιτεί, σύμφωνα με την ανακοίνωση του, απόδοση πειθαρχικών και ποινικών ευθυνών σε όσους κρατικούς αξιωματούχους άφησαν την κατάσταση να διογκωθεί, πλήρη διαφάνεια στην όλη διαδικασία που θα υιοθετηθεί, με δημοσιοποίηση τόσο των όρων εντολής που θα τεθούν όσο και του τελικού πορίσματος, υιοθέτηση συγκεκριμένου σχεδίου δράσης, με ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα, για να διασφαλιστεί ότι όλα τα επικίνδυνα οχήματα θα αποσυρθούν άμεσα προς επιδιόρθωση, παρέμβαση της Υπηρεσίας Καταναλωτών ώστε να μην επωμιστούν το κόστος των ανακλήσεων και των επιδιορθώσεων οι πολίτες αλλά οι εισαγωγείς και οι κατασκευαστές και νομοθετική ρύθμιση που να διασφαλίζει ότι στο μέλλον δεν θα εισάγονται ή κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα οχήματα που υπόκεινται σε ανακλήσεις.

Δειτε Επισης

Πέρασε από το Υπουργικό η πρόταση Δαμιανού για Εθνική Στρατηγική Ψυχικής Υγείας
Σταμάτησαν οι οικοδομικές εργασίες στο Νοσοκομείο Λεμεσού-Επέστρεψαν στα καθήκοντά τους οι γιατροί
Πράσινο Υπουργικού για ενίσχυση σε επαγγελματίες αλιείς Αλιευτικού Καταφυγίου Λιοπετρίου
Ετοιμάζονται για δυναμικά μέτρα στην Ένωση Δήμων-Ζητούν να μην υπονομευθεί η αυτονομία τους
Πυρά ΠΑΣΥΔΥ σε ΕΤΕΚ-«Αναρμόδιο να διερευνήσει πειθαρχικά κατά δημοσίων υπαλλήλων»
Εγκρίθηκαν από Υπουργικό πολεοδομικά κριτήρια για αναβάθμιση σχολείων-Τι προνοεί το σχέδιο
Σήκωσε το γάντι το ΥΠΑΝ, απαντά στις καταγγελίες Ταλιαδώρου-«Ανυπόστατες και απαράδεκτες αναφορές»
Καταγγελία για βουλευτές πως «τα παίρνουν» από ιδιωτικά σχολεία-Έκλεισε την πόρτα σε ΥΠΑΝ ο Μυλωνάς
Δίπλα σε Τάττη και Καραχάν Ε/κ και Τ/κ στο Λονδίνο-Συγκεντρώθηκαν έξω από την Υπάτη Αρμοστεία
Διαφωνεί με τη στάση εργασίας στον ΕΟΑ Πάφου ο Πιττοκοπίτης-Αχρείαστη και βεβιασμένη