Αυτά είναι τα υπό ανάκληση οχήματα για αερόσακους-Δείτε αναλυτικά τους καταλόγους κάθε εταιρείας

Κατάλογο οχημάτων τα οποία είναι σε ανάκληση για αντικατάσταση/επιδιόρθωση των αερόσακων, έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Μεταφορών.

Όπως αναφέρει, ο εν λόγω κατάλογος αφορά οχήματα που ήταν ενεργά, δηλαδή είχαν άδεια κυκλοφορίας σε ισχύ ή ήταν δηλωμένα ως ακινητοποιημένα στις 14/11/2024. Στον κατάλογο περιλαμβάνονται οχήματα που υπόκεινται στην υπό αναφορά ανάκληση. Σε κάποια οχήματα υπάρχει οδηγία για ΑΜΕΣΗ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ (4η στήλη) λόγω ανάκλησης του πιστοποιητικού καταλληλότητας και αφορά τα οχήματα που αναφέρονται στην παράγραφο 2 πιο πάνω.

Καλούνται όλοι οι ιδιοκτήτες να λάβουν σοβαρά υπόψη την σύσταση μη χρήσης που ανακοίνωσε το Υπουργείο τον Δεκέμβριο το 2024 και σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό να λαμβάνουν μέτρα για περαιτέρω μείωση του κινδύνου όπως για παράδειγμα να μετακινούνται όπου μπορούν με άλλα οχήματα.

Ο πιο κάτω κατάλογος καταρτίστηκε με βάση πληροφόρηση σε σχέση με τα οχήματα που αναφέρονται στην παράγραφο 2 πιο πάνω, η οποία λήφθηκε από το Τμήμα Οδικών Μεταφορών μέχρι και τις 31.1.2025.

Η πληροφόρηση που αναφέρεται πιο πάνω έχει αποσταλεί στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών από τους διανομείς του κατασκευαστή ή/και έχει εξαχθεί από αξιολόγηση / ανάλυση του συνόλου των ενεργών οχημάτων κατά τις 14.11.2024 που έγινε από το Κέντρο Αριστείας «Κοίος» του Πανεπιστημίου Κύπρου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Στα 276 τα οχήματα που ακινητοποιούνται-Ανακλήσεις και για φρένα από το Υπ. Μεταφορών

Η αξιολόγηση / ανάλυση του «Κοίος» βασίστηκε σε διαθέσιμη πληροφόρηση αναφορικά με ανακλήσεις για αερόσακους άλλων κρατών. Ως εκ τούτου, το αποτέλεσμα της εν λόγω αξιολόγησης δεν είναι εξαντλητικό.

Στον κατάλογο αναφέρεται για κάθε όχημα η πηγή πληροφόρησης, δηλαδή αν η πληροφόρηση προήλθε από τον κατασκευαστή (μέσω του διανομέα του) ή αν η πληροφόρηση εξήχθη από την ανάλυση που έγινε από το «Κοίος».

Στις περιπτώσεις που η πηγή πληροφόρησης είναι ο κατασκευαστής τότε η πληροφόρηση είναι τελεσίδικη και ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να μεριμνήσει για να ληφθούν τα απαραίτητα διορθωτικά μέτρα.

Στην περίπτωση που η πηγή πληροφόρησης εξάγεται από την ανάλυση του «Κοίος», ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να επικοινωνήσει με τον διανομέα του κατασκευαστή για επιβεβαίωση ότι το όχημα υπόκειται σε ανάκληση. Στη συνέχεια, ο ιδιοκτήτης καλείται να μεριμνήσει όπως ληφθούν τα απαραίτητα διορθωτικά μέτρα.

Για τις περιπτώσεις οχημάτων που υπόκεινται σε ανάκληση αερόσακων σύμφωνα με την πληροφόρηση που εξάγεται από το «Κοίος» και δεν υπάρχει διανομέας του κατασκευαστή, η πληροφόρηση θεωρείται τελεσίδικη και ο ιδιοκτήτης του οχήματος καλείται να μεριμνήσει για την λήψη των διορθωτικών μέτρων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δειτε Επισης

Απλήρωτοι παραμένουν δικηγόροι και εμπειρογνώμονες στην θανατική ανάκριση για Θανάση-Εκκρεμεί απόφαση Υπουργικού
Μαχαίρωσε τον πατέρα του 31χρονος στη Λευκωσία-Στο νοσοκομείο 69χρονος
Συναντήθηκε με το πατριωτικό κίνημα των τ/κ ο Πρόεδρος-«Μέγιστη επιδίωξη να επαναρχίσουν οι συνομιλίες»
Ζητά αποζημιώσεις από τη Ρωσία για την κατάρριψη του αεροσκάφους MH17 η Αυστραλία
Πρωτοφανής επίθεση στην Ελλάδα-Νεαρός έριξε αντισηπτικό σε κεφάλι 16χρονου και του έβαλε φωτιά
Η ανάλυση του ιατροδικαστή Γρηγόρη Λέων για Μουρτζούκου-Στην τηλεόραση πρόδιδε συνεχώς τον εαυτό της
Αποτιμά θετικά την έκθεση της Κομισιόν για το κράτος δικαίου το Υπουργείο Δικαιοσύνης
Απορρίφθηκε η πρόταση δυσπιστίας κατά της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
Έπαιξε τα τελευταία της χαρτιά για τα ΜΟΕ η Ολγκίν και φεύγει-Στη Νέα Υόρκη για αξιολόγηση βημάτων
Αλλάζει η δομή στη δικαστική εξουσία, δημιουργείται νέο Διοικητικό Εφετείο-Οι μεταρρυθμίσεις που ενέκρινε η Βουλή