«Κάποια καλά σημεία, άλλα πρέπει να τροποποιηθούν»-Περιμένει την απόφαση της Βουλής για ΤΑΚΑΤΑ ο ΣΕΜΗΟ

«Κάποια καλά σημεία αλλά και κάποια που πρέπει να τροποποιηθούν», περιλαμβάνει το νέο νομοσχέδιο που θα συζητηθεί σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής για το θέμα των ανακλήσεων μηχανοκίνητων οχημάτων, με αφορμή πρόσφατα περιστατικά ελαττωματικών αερόσακων οχημάτων, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Συντονιστής Επιχειρηματικών Συνδέσμων της ΟΕΒ Κυριάκος Αγγελίδης, ο οποίος ευχήθηκε «να πρυτανεύσει στη Βουλή η λογική και να ακούσουμε ότι το νομοσχέδιο είτε τροποποιήθηκε είτε εισακουστήκαν οι θέσεις του Συνδέσμου Εισαγωγέων Μηχανοκινήτων και Ηλεκτρικών Οχημάτων (ΣΕΜΗΟ)».

Ανέφερε ότι στις 11.00 ξεκίνησε η εκλογική συνέλευση του ΣΕΜΗΟ την οποία κυρίως θα απασχολήσει το θέμα των ανακλήσεων οχημάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Διαβουλεύσεις μέχρι την υστάτη για ΤΑΚΑΤΑ-Πιθανή η απόσυρση του θέματος από την Ολομέλεια

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Αγγελίδης, ο οποίος συμμετέχει στο ΔΣ του ΣΕΜΗΟ, είπε ότι το πρώτο σημείο του νομοσχεδίου που αναμένεται να τεθεί ενώπιον της Ολομέλειας «έχει να κάνει με την χρονική διάρκεια της ανάκλησης» και σε περίπτωση που δεν έχει τροποποιηθεί, αυτό αναφέρεται σε «τρεις μήνες για να ολοκληρώνεται μια ανάκληση».

«Αυτό είναι εντελώς ανέφικτο», ανέφερε και πρόσθεσε πως στην Γερμανία χρειάζεται ενάμιση χρόνος για να γίνει όλη η εκστρατεία και στην Αυστραλία δύο χρόνια.

Ο κ. Αγγελίδης είπε ακόμη ότι δεν υπάρχει πρόνοια στο νέο νομοσχέδιο «σε ό,τι αφορά τις διαβαθμίσεις των ανακλήσεων» και πρόσθεσε πως «έχει διαβαθμίσεις που είναι κόκκινες και πρέπει να ακινητοποιηθεί το όχημα γιατί τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια του οδηγού».

«Υπάρχουν και ανακλήσεις όπως τα καθρεφτάκια του αυτοκινήτου, η κλειδαριά της πόρτας που δεν έχουν να κάνουν άμεσα με την ασφάλεια», ανέφερε και πρόσθεσε πως τα εργοστάσια βγάζουν ανακλήσεις και για θέματα επιδιορθώσεων.

Ο κ. Αγγελίδης είπε ότι μεγάλη αντιπροσωπεία εισαγωγής οχημάτων με την οποία μίλησε χθες, είχε αναφερθεί στον «μεγάλο φόρτο εργασίας», με τα τηλεφωνήματα των ενδιαφερόμενων ιδιοκτητών οχημάτων να ξεπερνούν τα 500, και «τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν τα έχουν εμπορευθεί» και ότι «προσπαθούν να ενημερώσουν τον κόσμο αν είναι σε ανάκληση το όχημα ή όχι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Άλλα στη Βουλή και άλλα μετά την ενημέρωση από μια εταιρεία για τους ΤΑΚΑΤΑ-Αυξάνεται η ανησυχία πολιτών

«Είναι τεράστιος ο φόρτος εργασίας», ενώ «κυκλοφόρησαν κάποιες πληροφορίες που δεν έχουν να κάνουν με την διαβάθμιση των ανακλήσεων», πρόσθεσε.

Ανέφερε ότι «υπάρχουν σοβαρές ανακλήσεις που πρέπει να γίνουν χθες, αλλά υπάρχουν και χιλιάδες άλλες που είναι για μικροδιορθώσεις και δεν πρέπει να χρήζουν τέτοιου χειρισμού που θα πρέπει να ακινητοποιηθεί το όχημα και να μην μπορείς να κάνεις ανανέωση του ΜΟΤ».

Επιπλέον, ο κ. Αγγελίδης αναφέρθηκε στο σημείο του νομοσχεδίου, στο οποίο σημειώνεται ότι σε πέντε εργάσιμες ημέρες ο επίσημος διανομέας θα πρέπει να εκδίδει πιστοποιητικό κατά πόσον είναι σε ανάκληση το όχημα ή όχι, λέγοντας ότι «οι πέντε εργάσιμες ημέρες για εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα μπορεί να μην αρκούν για τις επιχειρήσεις».

«Θέλουμε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα», πρόσθεσε, ενώ αναφέρθηκε στις υψηλές ποινές που προβλέπονται στο νομοσχέδιο.

Πηγή: ΚΥΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Θάνατος οδηγού λόγω TAKATA και στα κατεχόμενα-Φωνές κατά της «κυβέρνησης»

Δειτε Επισης

Εν αναμονή εξελίξεων για τον θάνατο του Πακιστανού-Λαμβάνουν αποφάσεις Αρχηγός και Υπουργός Υγείας
Ακόμη μια σύλληψη για τα επεισόδια στο Νίκος Σολομωνίδης-Χειροπέδες σε 17χρονο
Ανήλικος απουσιάζει από το χώρο διαμονής του στην Λευκωσία
Εντοπίστηκε ποσότητα ναρκωτικών και χρήματα σε οικία στη Λεμεσό-Χειροπέδες σε δυο πρόσωπα
Εμπρησμός δυο οχημάτων στη Λεμεσό-Ψάχνουν κίνητρο και δράστες οι Αρχές
Σε κρίσιμη κατάσταση 20χρονος μοτοσυκλετιστής μετά από τροχαίο στη Λεμεσό
Ή κλείστε το ή ανακαινίστε το...
Διερευνά τον εαυτό της η Αστυνομία για τον θάνατο του 24χρονου-Γιατί κρίνεται αναγκαίος ο διορισμός ανεξάρτητων ανακριτών
Είχαν κινδυνεύσει αστυνομικοί αλλά είχαν σκοτώσει και τον 24χρονο-Aμείλικτα ερωτήματα
Από όπλο αστυνομικού σκοτώθηκε ο Πακιστανός, δεν πυροβόλησε τελικά τα ελαστικά-Ανοίγει ο ασκός του Αιόλου