Κάτω από 10 λεπτά οι έλεγχοι ασφαλείας στο αεροδρόμιο Λάρνακας Ιούλιο και Αύγουστο

Σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών έχει εξυπηρετηθεί στους ελέγχους ασφαλείας το 98,9% και 97,8% των επιβατών τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο αντίστοιχα, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, σημειώνοντας παράλληλα ότι στα σημεία διαβατηριακού ελέγχου στις αναχωρήσεις ανήλθαν για τους πολίτες της ΕΕ/ ΕΟΧ/ ΗΒ/ Ελβετίας στα 87,6% και 90,8%, για τους αντίστοιχους μήνες.

Σε ανακοίνωση του Υπουργείου σε σχέση με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για το θέμα, αναφέρεται παρακολουθούνται συστηματικά οι χρόνοι εξυπηρέτησης των επιβατών στα διάφορα σημεία ελέγχου στους αερολιμένες και εκφράζεται η δέσμευσή του για παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης στους αερολιμένες Λάρνακας και Πάφου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου οι αερολιμένες έχουν σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο, ώστε οι χρόνοι αναμονής των επιβατών να βρίσκονται εντός των αποδεκτών πλαισίων που καθορίζονται από τα διεθνή πρότυπα της ΙΑΤΑ.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι ειδικότερα και σε ό,τι αφορά τον αερολιμένα Λάρνακας, κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο ποσοστό 98,9% και 97,8% των επιβατών, αντίστοιχα, έχει εξυπηρετηθεί στους ελέγχους ασφάλειας σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών, ενώ στα σημεία διαβατηριακού ελέγχου στις αναχωρήσεις ανήλθαν για τους πολίτες της ΕΕ/ ΕΟΧ/ ΗΒ/ Ελβετίας στα 87,6% και 90,8%, για τους αντίστοιχους μήνες.

Προστίθεται ότι το Υπουργείο σε συνεργασία με τη διαχειρίστρια εταιρεία Hermes Airports Ltd και την Αστυνομία Κύπρου, βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης σχεδίου για διαχωρισμό των ροών των επιβατών, με τρόπο ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα εξυπηρέτησης των επιβατών που προέρχονται κυρίως από χώρες ΕΕ/ ΕΟΧ, κατά τη διαδικασία διαβατηριακού ελέγχου στην άφιξη και αναχώρησή τους.

Σημειώνεται ότι παρά τις συνεχείς προκλήσεις που παρατηρούνται στη στελέχωση των διαφόρων σημείων ελέγχου και παραλαβής αποσκευών, και παρά την ραγδαία αύξηση στον αριθμό των διερχόμενων επιβατών από τους αερολιμένες, το Υπουργείο θεωρεί ότι «με τα μέτρα που λαμβάνονται, σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς στα αεροδρόμια, θα καταστεί δυνατή η βελτίωση στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».

Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Τη λήψη αποφάσεων για το ΧΥΤΥ Κόσιης, ζητούν από το κράτος φορείς της Λάρνακας
Έτοιμη η Εθνική Στρατηγική Μητρικού Θηλασμού-Στο 83% ο μεικτός θηλασμός το 2022
Η Κυβέρνηση να ισοζυγίσει επιπτώσεις από μη μηδενικού ΦΠΑ ζητεί ο ΣΥΠΡΟΔΑΤ
Επιφυλάξεις στη Βουλή για τις καθολικές αυξήσεις 1,5% στο δημόσιο
Αποκαταστάθηκε η παροχή ρεύματος σε Λάρνακα και Αμμόχωστο-Βλάβη σε εξοπλισμό του Συστήματος Μεταφοράς
Κάτω από 10 λεπτά οι έλεγχοι ασφαλείας στο αεροδρόμιο Λάρνακας Ιούλιο και Αύγουστο
Ισχύος 3,8 βαθμών ο σεισμός τα χαράματα Κυριακής
Δύο πτήσεις ακυρώθηκαν από το αεροδρόμιο Λάρνακας προς το Τελ Αβίβ
Στην Πτολεμαΐδα το χρυσό δελτίο των 18,6 εκ. ευρώ-Στην Κύπρο το ένα πεντάρι του Τζόκερ
Με συννεφιά και βροχές φεύγει ο Σεπτέμβρης-Στους 32 βαθμούς η θερμοκρασία