Ούτε φέτος έγινε κίνηση για την... κίνηση των σχολείων-Ανορθογραφίες και χάος στους δρόμους

H επιστροφή στην κανονικότητα για τους μαθητές, σε συνδυασμό με την πλήρη επιστροφή των εργαζόμενων στις δουλειές, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, έφερε τα πρώτα μεγάλα προβλήματα στους δρόμους, το πρωί της Δευτέρας, αφού κύριες οδικές αρτηρίες, κυρίως στην πρωτεύουσα, παρέλυσαν, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία χιλιάδων οδηγών.

Για άλλη μια φορά, μείναμε ανεξεταστέοι στη λήψη αποτρεπτικών μέτρων και στον σχεδιασμό για άμβλυνση της τροχαίας κίνησης, πρόβλημα που χρονίζει και δημιουργεί πάντα τέτοια εποχή, τεράστιο πονοκέφαλο στους εργαζόμενους, οι οποίοι παλεύουν με θεούς και δαίμονες για να φθάσουν εγκαίρως στις δουλειές τους.

Όπως και όλα τα προηγούμενα χρόνια, έτσι και φέτος, το πρόβλημα ήταν επίσης πολύ μεγάλο, αφού κάποιοι για να διασχίσουν τη Λευκωσία και να μεταβούν στην εργασία τους, χρειάστηκαν πάνω από μία ώρα, για μια διαδρομή δεκαπέντε με είκοσι λεπτών. Έτσι, η καλοκαιρινή απόλαυση της άδειας πρωτεύουσας, μετατράπηκε και τον φετινό Σεπτέμβριο σε κολαστήριο για όσους χρειάστηκαν να μεταβούν από ένα σημείο σε άλλο, κατά τις ώρες αιχμής.

Έτρεχαν για ρυθμίσεις οι αστυνομικοί

Η Αστυνομία, για την άμβλυνση του προβλήματος, χρησιμοποίησε εκεί και όπου είχε τη δυνατότητα τα έξυπνα φώτα τροχαίας. Παρόλα αυτά τα προβλήματα ήταν αρκετά μεγάλα, όπως τα ανέμενε η Διεύθυνση Τροχαίας, που είναι αρμόδια για τη ρύθμιση της κίνησης στο οδικό δίκτυο.

Μιλώντας στον REPORTER, ο Υπεύθυνος Οδικής ασφάλειας Τροχαίας Αρχηγείου, Γιώργος Μιλής, στάθηκε στην υπερβολική κίνηση που παρατηρήθηκε στην λεωφόρο Σπύρου Κυπριανού (πρώην λεωφόρο Τροόδους), για την οποία αναμένεται να γίνει ανάλυση δεδομένων, ως επίσης και στο πρόβλημα που υπάρχει στα φώτα του «Καλησπέρα», καθότι δεν μπορεί να γίνει τροχονομικός έλεγχος, λόγω της λεωφορειολωρίδας που δημιουργήθηκε.

Ξεκινώντας από το τελευταίο, ο κ. Μιλής ανέφερε πως «στη Λευκωσία κάναμε ρυθμίσεις στη λεωφόρο Λεμεσού και στη λεωφόρο ΡΙΚ. Δυστυχώς στα φώτα «Καλησπέρα» δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, γιατί υπάρχει η ηλεκτρονική ρύθμιση των φώτων για τη λεωφορειολωρίδα. Σε άλλα σημεία παρατηρούμε και εκεί που υπάρχει πρόβλημα στέλνουμε περιπολικό για ρύθμιση».

Κληθείς να τοποθετηθεί ως προς τις ανάγκες που υπάρχουν και για τις οποίες ενημέρωσαν το Υπουργείο Μεταφορών, τόνισε εμφατικά ότι το πάγιο αίτημά τους ως Αστυνομία είναι να κατασκευαστούν όλοι οι κύριοι άξονες. «Οι κύριοι άξονες μιας πόλης που είναι στο τοπικό σχέδιο, ζητούμε να γίνουν. Είναι γι’ αυτό που βλέπουμε μια έξαρση σε σχέση με τα οδικά έργα, ώστε να υλοποιηθούν. Φυσικά τα οδικά έργα που είναι σε εξέλιξη, επιβαρύνουν την κατάσταση, αφού αποκόπτεται οδικό δίκτυο και έτσι μειώνονται οι επιλογές του κόσμου για να κινηθεί».

Οι μετρητές χτύπησαν κόκκινο στη Σπύρου Κυπριανού

Την ίδια ώρα, σε σχέση με τις «κόκκινες» περιοχές που παρατηρείται καθημερινό πρόβλημα κίνησης, ο κ. Μιλής ήταν ξεκάθαρος και υπέδειξε τρία συγκεκριμένα σημεία, τα οποία εμφανίζουν τεράστιο πρόβλημα.

Πιο συγκεκριμένα, με βάση μετρητές που έχει τοποθετημένους στους δρόμους η Αστυνομία και καταγράφει την τροχαία κίνηση, φαίνεται ότι το μεγάλο πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στον παρακαμπτήριο Λεμεσού, όπου σύμφωνα με τις μετρήσεις που έγιναν τον περασμένο Μάιο, σε ώρες αιχμής περνούν περίπου 90 χιλιάδες οχήματα.

Επίσης, στην λεωφόρο Σπύρου Κυπριανού (πρώην λεωφόρος Τροόδους) περνούν 48 χιλιάδες οχήματα, ενώ στον αυτοκινητόδρομο παρά το ύψος του ζυγιστικού σταθμού Λατσιών, περνούν 44 χιλιάδες οχήματα.

«Σήμερα, στη λεωφόρο Σπύρου Κυπριανού οι μετρήσεις έδειξαν περισσότερη αύξηση, σε σχέση με την περσινή πρώτη μέρα της δημοτικής εκπαίδευσης και αυτό το στοιχείο θα αναλυθεί αυτή την εβδομάδα για να διαφανεί η αύξηση σε όλο το μήκος της, από τον Αρχάγγελο μέχρι την οδό Καλαμών», σημείωσε ο κ. Μιλής.

Τόνισε εξάλλου ότι το πρόβλημα της τροχαίας κίνησης γίνεται όλο και μεγαλύτερο ελέω και του γεγονότος πως σύμφωνα με τα δεδομένα του Υπουργείου Μεταφορών, έχει σπάσει το φράγμα του ενός εκατομμυρίου οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους της ελεύθερης Κύπρου.

Όπως επισήμανε εξάλλου, «περιμέναμε ότι θα είχαμε σοβαρά θέματα καθυστέρησης μέσα στις πόλεις από τις 6:45 μέχρι τις 8:00, όπως κι έγινε. Αυτό που δεν περιμέναμε, ήταν ότι θα είχαμε κίνηση στον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας-Λεμεσού, λόγω μιας πολύ σημαντικής αναβάθμισης της γέφυρας Καλαβασού, απέναντι από την γνωστή τέντα της Καλαβασού».

Ως εκ τούτου, συνέχισε, «έκλεισαν οι δύο λωρίδες προς Λεμεσό και η εκτροπή γίνεται στη μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Αυτή η απόσταση είναι 500 μέτρα, ωστόσο σήμερα, παρότι αναμέναμε να έχουμε 500 μέτρα ουρά, φθάσαμε σε κάποια στιγμή στα δύο χιλιόμετρα. Αυτό το πρόβλημα θα παραμείνει μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δειτε Επισης

Αριθμός σφαιρών εντοπίστηκε από την Αστυνομία κατόπιν πληροφορίας
«Η έμφυλη βία κρύβεται μπροστά μας»-Πέραν των 12,5 χιλιάδων περιστατικών στην Κύπρο την τελευταία πενταετία
Δεν προκύπτει αδίκημα για το λειτουργό ΥΠΑΝ που καταγγέλθηκε για σεξουαλική παρενόχληση
Ρίχνουν 128 εκατομμύρια σε υποδομές για την Υγεία-Ιδρύεται πρότυπο Παιδογκολογικό κέντρο
Στα σκαριά κίνητρα για προσέλκυση ΣΥΟΠ από Υπουργείο Άμυνας-Οι προτάσεις που βρίσκονται στο τραπέζι
Λειτουργία διαδικτυακής πλατφόρμας για «αγοραπωλησίες» ακινήτων στα κατεχόμενα-«Νέα εποχή στον τομέα»
Πραγματοποίησαν πορεία οι απεργοί του κλάδου σκυροδέματος-«Οι εργοδότες να τηρήσουν τα συμφωνηθέντα»
Παραπέμφθηκε σε δίκη ο ανήλικος για το θανατηφόρο στη Λάρνακα-Αντιμετωπίζει οκτώ κατηγορίες
Παράδειγμα φιλοπατρίας 18χρονη από την Πάφο-Άφησε την Φαρμακευτική και εντάχθηκε στη Σχολή Ευελπίδων
Παγκόσμια ανησυχία για την κλιμάκωση στο Ουκρανικό-Έκτακτη συνεδρία του ΝΑΤΟ