Σούπερ προσφορές για διακοπές σε ξενοδοχεία που τελικά είναι στα… κατεχόμενα-Παγίδες σε καταναλωτές

Στάχτη στα μάτια των καταναλωτών ρίχνουν το τελευταίο διάστημα παραπλανητικές διαφημίσεις που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, όπου πλασάρονται ξενοδοχεία με μεγάλες εκπτώσεις για διακοπές, παραθέτοντας μάλιστα και χρονόμετρο για να τα κλείσει κάποιος, με αποτέλεσμα όταν πέσει στην παγίδα και προκρατήσει ο καταναλωτής την «τεράστια» ευκαιρία, τότε αντιλαμβάνεται ότι έπεσε θύμα μιας καλοστημένης απάτης, αφού είτε θα είναι στα κατεχόμενα το εν λόγω ξενοδοχείο, είτε δεν θα υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια.

Λαμβάνοντας υπόψη τις καταγγελίες που έφθασαν το τελευταίο διάστημα στα χέρια του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, η νομική λειτουργός Βιργινία Χρήστου, ανέφερε στον REPORTER ότι, «στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, παρατηρούνται σελίδες οι οποίες προωθούν ένα ξενοδοχείο για διακοπές, με υψηλό ποσοστό έκπτωσης, εάν και εφόσον γίνει κράτηση, εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Αυτές οι περιπτώσεις, πρέπει να ελέγχονται αυστηρά και να επικοινωνεί ο καταναλωτής με την ξενοδοχειακή μονάδα, για το κατά πόσο η διαφήμιση αφορά το συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή αφορά διαδικτυακές απάτες».

Σύμφωνα με τις ίδιες καταγγελίες, υπήρξαν περιπτώσεις, όπου διάφορες σελίδες παρέσυραν τον καταναλωτή να προκρατήσει ένα όμορφο ξενοδοχείο και στην τελική διαφάνηκε ότι δεν βρισκόταν καν στις ελεύθερες περιοχές, αλλά στα κατεχόμενα. Οι καταναλωτές, εξήγησε ο κα. Χρήστου, «παρασύρονται σε τέτοιου είδους προσφορές γιατί τις θεωρούν ως καλές ευκαιρίες, ωστόσο, στη συνέχεια βλέπουν ότι τους απενεργοποιείται ο λογαριασμός, είτε διαπιστώνουν ότι δεν είναι καν στις ελεύθερες περιοχές το ξενοδοχείο που έκλεισαν».

Για το πώς μπορεί ένας καταναλωτής να διαβεβαιώνει ότι ένα ξενοδοχείο είναι ασφαλής, η νομική λειτουργός απάντησε πως, όταν εμφανίζονται υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, πρέπει να κινείται η περιέργεια των πολιτών, αφού ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο, είναι αδύνατο μια ξενοδοχειακή μονάδα να παρουσιάζει κρατήσεις σε έκπτωση μέχρι 30 και 40%, αφού πρόκειται για περίοδο αιχμής. «Οπόταν, όταν διαπιστώνονται τέτοια υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, είναι καλό να επικοινωνούμε με τη ξενοδοχειακή μονάδα και να ενημερωνόμαστε εάν ισχύει αυτή η προσφορά», πρόσθεσε η κα. Χρήστου.

Επιπρόσθετα, δεκάδες καταγγελίες που προέκυψαν το τελευταίο διάστημα, αφορούσαν συγκεκριμένες διαδικτυακές πλατφόρμες, οι οποίες συνεργάζονται με διάφορες ξενοδοχειακές μονάδες, ώστε να παρέχουν κάποιες υπηρεσίες στους καταναλωτές. «Όταν αναφερόμαστε σε υπηρεσίες, εννοούμε διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία για διακοπές. Όπως έχουν καταγγείλει οι καταναλωτές, προχωρούσαν μέσω της χρήσης συγκεκριμένης πλατφόρμας για να κλείσουν δωμάτια και αφού τα έκλειναν και πλήρωναν συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, στη συνέχεια, όταν επικοινωνούσαν με τη ξενοδοχειακή μονάδα, ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου τους ανέφερε ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια, ενώ έγινε η προκράτηση μέσω της πλατφόρμας», ανέφερε η νομική λειτουργός.

Πάντως, αυτού του είδους καταγγελίες, αποδεικνύουν ότι υπάρχουν διμερείς συμφωνίες μεταξύ πλατφόρμας και ξενοδοχείων, ωστόσο, όπως έχει διαφανεί, δεν υπάρχει ενημέρωση της πλατφόρμας σχετικά με το ότι για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο είναι κατάμεστο και δεν μπορεί να δεχθεί άλλους καταναλωτές. «Πρόκειται για καταγγελίες οι οποίες σημειώθηκαν στα τριήμερα που έχουν περάσει, ωστόσο, φαίνεται ότι το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται, καθώς η πλατφόρμα αναφέρει ότι μπορεί να πληρώσει κάποιος και να πάει στη ξενοδοχειακή μονάδα, αλλά όταν επικοινωνεί ο καταναλωτής με το ξενοδοχείο, του αναφέρεται ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα δωμάτια. Επομένως, όσοι πέσουν θύματα τέτοιου είδους περιστατικών, επιβάλλεται να επικοινωνούν με την πλατφόρμα και η πλατφόρμα οφείλει να προχωρήσει στις δέουσες ενέργειες για επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές», κατέληξε η Βιργινία Χρήστου.

Δειτε Επισης

Αλλάζει ο καιρός το Σαββατοκυρίακο-Έρχονται βροχές και καταιγίδες
Πολύπλευρο το πρόβλημα της υπογεννητικότητας-Αγκάθι το κόστος ζωής και οι χαμηλοί μισθοί
Μηνύματα κατά της μισαλλοδοξίας και του αντισημτισμού από την Ολομέλεια της Βουλής
Η πτώση της τιμής των πετρελαιοειδών μείωσε τον πληθωρισμό-Αυξήσεις σε ψωμί, πατάτες και λαχανικά
Πέρασε εν μέσω αντιδράσεων ο συμπληρωματικός προϋπολογισμός ΟΑΥ-Πώς θα κατανεμηθούν τα 94 εκατομμύρια
Ανησυχία στα κατεχόμενα για την επιδημία της «γαλάζιας γλώσσας»-Πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση
Θέματα στρατηγικής συνεργασίας και περιβαλλοντικές προκλήσεις συζήτησαν Παναγιώτου-Σκυλακάκης
Βελτιωμένη η κατάσταση με τον «Ιππόδαμο»-Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του ΕΟΑ Λάρνακας
Συζήτησαν για κινητά, κλιματιστικά και κανονισμούς σχολείων Μιχαηλίδου και ΠΣΕΜ
Διαβεβαιώσεις Παναγιώτου για τη δημογραφική ανάκαμψη-«Γίνονται βήματα και θα γίνουν πολύ περισσότερα»