Βγήκε μπροστά η Μιχαηλίδου, έδωσε οδηγίες στους διορθωτές για το γραπτό των Μαθηματικών

Άμεση ήταν η παρέμβαση της υπουργού Παιδείας, Αθηνάς Μιχαηλίδου, για τα παράπονα και τις καταγγελίες που υπήρξαν, αναφορικά με το δοκίμιο των Μαθηματικών Κατεύθυνσης των Παγκύπριων Εξετάσεων, η οποία έδωσε οδηγίες προς τους διορθωτές, ενώ μετά τη λήξη της εξεταστικής περιόδου θα υπάρξει μία αξιολόγηση του γραπτού, καθώς και των ενεργειών των θεματοθετών.

Οι φωνές και έντονες διαμαρτυρίες από τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, που ξέσπασαν από το πρωί της Δευτέρας, μετά το πέρας της εξέτασης των Μαθηματικών Κατεύθυνσης, καθώς διαπίστωσαν ότι ο βαθμός δυσκολίας του γραπτού δοκιμίου ήταν αρκετά μεγάλος, φαίνεται ότι έφτασαν στην πολιτική προϊστάμενη του Υπουργείου Παιδείας, η οποία βγήκε μπροστά και έδωσε οδηγίες όπως ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα, για να διασφαλιστεί ότι κανένας μαθητής δεν θα αδικηθεί στον τελικό βαθμό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Παρατράγουδα για τις Παγκύπριες-Έντονες διαμαρτυρίες για το γραπτό των Μαθηματικών

«Αμέσως δόθηκαν οδηγίες στους βαθμολογητές για το πώς να προχωρήσουν με τις εξετάσεις των απαντήσεων των παιδιών και επίσης, μετά τις εξετάσεις, θα δούμε τη στατιστική ανάλυση, για να δούμε αν ήταν προβληματικό ή όχι, για να λειτουργήσει η βαθμολόγηση υπέρ των μαθητών. Σημασία είναι ο καλός να πάει καλά, ο αδύνατος να φανεί για να ψηλώσει ο δείκτης διάκρισης», ανέφερε στον REPORTER η υπουργός Παιδείας, Αθηνά Μιχαηλίδου.

Σημειώνεται πως το Υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους διορθωτές, με γνώμονα να λειτουργήσουν υπέρ του καλώς νοούμενου συμφέρον των υποψηφίων, ώστε στη διόρθωση να είναι πιο ευέλικτοι και να δοθούν διευκολύνσεις.

Την ίδια ώρα, οι οργανωμένοι γονείς είχαν θέσει στην υπουργό Παιδείας και ζήτημα για τους θεματοθέτες, ειδικά για εκείνους που είναι αρμόδιοι για το μάθημα των Μαθηματικών, καθώς όπως είχαν καταγγείλει κάθε χρόνο δημιουργείται κάποιο ζήτημα.

«Μετά το πέρας των Παγκύπριων Εξετάσεων θα κάνουμε μία διευρυμένη σύσκεψη και θα ανακοινώσουμε αν θα υπάρχουν κυρώσεις στους θεματοθέτες που φαίνεται να λειτουργούν προβληματικά και να μην επιλέγονται μετά και για να βελτιωθεί το όλο σύστημα και να επιλέγονται έμπειροι άνθρωποι, που έχουν εμπειρία σε αυτά τα θέματα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Ζητούν παρέμβαση της υπ. Παιδείας για το γραπτό των Μαθηματικών οι γονείς Μέσης

«Δυσκολέψαμε πολύ τα παιδιά»

Σημειώνεται δε, πως στο πλαίσιο διάσκεψης τύπου, η υπουργός Παιδείας, έκανε έκκληση προς τους γονείς, εάν έχει περιπέσει στην αντίληψή τους ή έχουν σίγουρη πληροφόρηση που αφορά σε θεματοθέτες οι οποίοι παραβιάζουν τη σχετική νομοθεσία, να προσφεύγουν στο Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας για καταγγελία.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, η Αθηνά Μιχαηλίδου ανέφερε πως αν υπάρχουν τέτοιου είδους υπόνοιες και σίγουρη πληροφόρηση από τον οποιονδήποτε «αυτός να προχωρήσει σε καταγγελία στο Υπουργείο Παιδείας για να μπορούμε και εμείς να πάμε στην Αστυνομία γιατί υπάρχει η σχετική νομοθεσία και θα είναι αδίκημα να υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις. Θα πρέπει επιτέλους, θεματοθέτες που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους προς όφελος των παιδιών, να έχουν κάποιου είδους κυρώσεις και μια καλή λύση είναι να μην συμμετέχουν ξανά στην επόμενη θεματοθέτηση».

Συνεχίζοντας, η υπουργός Παιδείας επεσήμανε πως «υπάρχει νομοθεσία, βάσει της οποίας πριν εμπλακεί ένας θεματοθέτης, θα πρέπει να υπογράψει συγκεκριμένο έντυπο στο οποίο αναφέρεται ότι δεν έχει καμία συγγένεια με παιδί που θα παρακαθήσει στην εξέταση και ότι δεν έχει καμία σχέση με φροντιστήρια».

Η υπουργός Παιδείας υπέδειξε ότι δεν ήταν σε καμία περίπτωση στόχος τους να δυσκολέψουν τους μαθητές και εξήγησε πως τα παιδιά έπρεπε να είναι απερίσπαστα, ώστε να μπορούν να αποδώσουν το μέγιστο δυνατό, τον καλύτερό τους εαυτό και τις γνώσεις τους, για να διεκδικήσουν θέσεις εκεί που το επιθυμούν.

Επεσήμανε, δε ότι «αν το γραπτό ήταν όντως δύσκολο για όλους, τότε δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας διότι μέσα από την στατιστική επεξεργασία φαίνεται και ο βαθμός δυσκολίας της κάθε ερώτησης και του κάθε υποερωτήματος ξεχωριστά, κυρίως όμως, και είναι αυτό που μας ενδιαφέρει, φαίνεται και ο βαθμός διάκρισης της κάθε ερώτησης».

Δειτε Επισης

Πατέρας καθάρισε τα τζάμια σχολείου της κόρης του και αρνήθηκε να πληρωθεί-«Δεν θέλω λεφτά, εν το σχολείο της κόρης μου»
Βρήκαν τη φόρμουλα για τα CCTV στα γυμναστήρια-Δεκτό αίτημα να ανάβουν όταν κλείνουν με μια υποσημείωση
Η κλιματική αλλαγή και το μπαλάκι ευθυνών για ζημιές από την κακοκαιρία-Με κριτήρια οι αποζημιώσεις
Προσωπικό με ειδικές εξετάσεις ζητά η Επίτροπος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Σε κακή κατάσταση η υγεία του 21% των Κυπρίων άνω των 65
Ο καρκίνος του προστάτη ο πρώτος σε συχνότητα καρκίνος στους άνδρες-585 νέα περιστατικά ετησίως
Διευκρινίσεις ΥΠΕΣ για τ/κ περιουσίες-«Για κοινωφελείς σκοπούς η εκμίσθωσή τους»
Σχέδιο δράσης για αυτονόμηση ΟΚΥπΥ μέχρι το 2026 σύντομα στο Υπουργικό από τον Δαμιανό
Επέδωσε την εισφορά Προεδρίας για τον Ραδιομαραθώνιο ο ΚΕ-«Όλοι αισθανόμαστε περήφανοι»
Ολοκληρώνεται η καταγραφή των ζημιών σε γεωργικές καλλιέργειες-«Εντός Νοεμβρίου οι αποζημιώσεις»