Ζητούν παρέμβαση της υπ. Παιδείας για το γραπτό των Μαθηματικών οι γονείς Μέσης
20:17 - 17 Ιουνίου 2024
Παρέμβαση της Υπουργού Παιδείας για αστοχίες στο γραπτό των Μαθηματικών Κατεύθυνσης ζητούν οι οργανωμένοι γονείς Μέσης Εκπαίδευσης και εκφράζουν την ελπίδα το συμβάν αυτό να είναι το τελευταίο.
Σε ανακοίνωση η Συνομοσπονδία Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων Δημοσίων Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης αναφέρει ότι το γραπτό είχε δυσανάλογο μέγεθος, υπέρμετρο και εξωπραγματικά υψηλό βαθμό δυσκολίας, δυσνόητο της κατανόησης πλείστων ερωτήσεων, λόγω κακής διατύπωσης και πρωτόγνωρη δομή και φιλοσοφία.
"Οι υπεύθυνοι επιθεωρητές δεν ελέγχουν και δεν εξετάζουν σε βάθος κατά πόσο όλες οι ασκήσεις του γραπτού συνάδουν πλήρως με την εξεταστέα ύλη. Για τις πλείστες των ασκήσεων δεν υπήρχαν ανάλογες ασκήσεις στα σχολικά εγχειρίδια και δεν διδάχτηκαν στις αίθουσες διδασκαλίας", αναφέρει η ανακοίνωση.
Οι γονείς διερωτώνται ποιος είναι ο πραγματικός σκοπός των θεματοθετών αναφέροντας πως εε καμία περίπτωση σκοπός και στόχος δεν πρέπει το περιεχόμενο του γραπτού "να οδηγεί στην καταρράκωση του ηθικού, την ισοπέδωση της αυτοπεποίθησης και το σμπαράλιασμα των προσδοκιών, των σκοπών, των κόπων και των στόχων μίας δωδεκαετούς πορείας στις σχολικές τάξεις".
Η Συνομοσπονδία καλεί την Υπουργό Παιδείας να δώσει εκείνες τις οδηγίες ούτως ώστε κατά τη διάρκεια της διόρθωσης των γραπτών να ληφθεί υπόψη η αστοχία της επιλογής των θεμάτων από τους θεματοθέτες.
Ζητά επίσης ο Οδηγός Διόρθωσης να συνάδει με τη φιλοσοφία και τις κατευθυντήριες γραμμές της διδαχθείσας ύλης και σε καμία περίπτωση της ισοπεδωτικής φιλοσοφίας των θεματοθετών και να εξαντληθούν όλα τα περιθώρια διόρθωσης βαθμολόγησης (αναγωγής), προς απαύλυνση των όποιων τυχόν αδικιών.
"Θέλουμε να πιστεύουμε πως το συμβάν αυτό θα είναι και το τελευταίο της εξεταστικής περιόδου και ότι δε θα χρειαστεί κανένας να παρέμβει ξανά για τυχόν αστοχίες επιλογής θεμάτων από θεματοθέτες", καταλήγει η ανακοίνωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Παρατράγουδα για τις Παγκύπριες-Έντονες διαμαρτυρίες για το γραπτό των Μαθηματικών