Εκστρατεία Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή για αεροπορικά δικαιώματα

Με σκοπό την ορθότερη και πληρέστερη ενημέρωση των καταναλωτών για τα αεροπορικά τους δικαιώματα, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ξεκινάει από σήμερα εκστρατεία ενημέρωσης, αναφέρεται σε ανακοίνωση.

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου καλεί τους καταναλωτές, οι οποίοι προτίθενται να ταξιδεύσουν αεροπορικώς, όπως ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν ενδεχόμενες δυσκολίες που πιθανόν να προκύψουν σχετικά με το ταξίδι τους. 

Πιο συγκεκριμένα, καλούνται να ενημερωθούν σχετικά με τα δικαιώματά τους όταν η πτήση τους καθυστερήσει πέραν των τριών ωρών ή ακυρωθεί, τους αρνηθεί η επιβίβαση λόγω υπεράριθμου αριθμού κρατήσεων και φθαρεί ή απολεσθεί η αποσκευή τους ή καθυστερήσει η παραλαβή της. 

Σημειώνεται ότι οι καταναλωτές, στις πιο πάνω περιπτώσεις, διατηρούν το δικαίωμα αποζημίωσης από τις αεροπορικές εταιρείες υπό μορφή χρηματικής αποζημίωσης, καταβολής του αντίτιμου του εισιτηρίου, εναλλακτική πτήση, παροχή γευμάτων, ροφημάτων, καθώς και διαμονή σε κατάλυμα εφόσον αυτό απαιτηθεί. 

Πηγή: KΥΠΕ

Δειτε Επισης

Αναχώρησε η πρώτη αποστολή βοήθειας με φάρμακα και αναλώσιμα για το Λίβανο
Πυρά Μιχαηλίδου για τις αντιδράσεις για εναλλακτικό σχολείο-«Δεν είμαστε όλοι ειδικοί για όλα»
Συννεφιασμένος ο καιρός-Στους 27 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Αρχίζει το κτίσιμο των νέων προσφυγικών πολυκατοικιών-Αγκάθι οι πέντε που αρνούνται να φύγουν
Διέταξε έρευνα το ΥΠΑΝ μετά τις καταγγελίες παιδιών με ΔΕΠΥ-Στα σκαριά τροποποίηση της νομοθεσίας
Ικανοποίηση ΥΠΑΝ για απαγόρευση χρήσης κινητών-Προχωρεί στον εξωραϊσμό του σχολικού περιβάλλοντος
Έκκληση Ομάδα Πρωτοβουλίας για μη αδειοδότηση νέας βιομηχανικής μονάδας σε Δάλι-Λατσιά
Απαγόρευσε τη χρήση των κινητών στα σχολεία Μέσης η Βουλή-Πράσινο στις αλλαγές ΥΠΑΝ
Εγκρίθηκε συμπληρωματικός προϋπολογισμός Πανεπιστημίου Κύπρου
Αυξημένες δυνατότητες για πολιτική επιστράτευση δίνει νομοσχέδιο στην ΚΥΠΣΕΑ