Εκστρατεία Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή για αεροπορικά δικαιώματα

Με σκοπό την ορθότερη και πληρέστερη ενημέρωση των καταναλωτών για τα αεροπορικά τους δικαιώματα, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ξεκινάει από σήμερα εκστρατεία ενημέρωσης, αναφέρεται σε ανακοίνωση.

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου καλεί τους καταναλωτές, οι οποίοι προτίθενται να ταξιδεύσουν αεροπορικώς, όπως ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν ενδεχόμενες δυσκολίες που πιθανόν να προκύψουν σχετικά με το ταξίδι τους. 

Πιο συγκεκριμένα, καλούνται να ενημερωθούν σχετικά με τα δικαιώματά τους όταν η πτήση τους καθυστερήσει πέραν των τριών ωρών ή ακυρωθεί, τους αρνηθεί η επιβίβαση λόγω υπεράριθμου αριθμού κρατήσεων και φθαρεί ή απολεσθεί η αποσκευή τους ή καθυστερήσει η παραλαβή της. 

Σημειώνεται ότι οι καταναλωτές, στις πιο πάνω περιπτώσεις, διατηρούν το δικαίωμα αποζημίωσης από τις αεροπορικές εταιρείες υπό μορφή χρηματικής αποζημίωσης, καταβολής του αντίτιμου του εισιτηρίου, εναλλακτική πτήση, παροχή γευμάτων, ροφημάτων, καθώς και διαμονή σε κατάλυμα εφόσον αυτό απαιτηθεί. 

Πηγή: KΥΠΕ

Δειτε Επισης

Κεραυνός: Μείωση επιτοκίων 1% ανακοινώνουν εντός της εβδομάδας οι τράπεζες
Έρχονται βροχές και καταιγίδες-Στους 18 βαθμούς η θερμοκρασία
Με νέα μέθοδο θα ανιχνεύουν το κυπριακό γάλα στο χαλλούμι οι αγελαδοτρόφοι-Στο 95% η επιτυχία της
Από τους πιο υγιείς πληθυσμούς της ΕΕ οι Κύπριοι-Πρόκληση το κάπνισμα και η παιδική παχυσαρκία
Ενίσχυση για αντιμετώπιση προβλημάτων αρδευτικών τμημάτων ενέκρινε το Υπουργικό
Έγκριση από Υπουργικό χορηγίας για δύο σχολικά μουσεία εντός ιστορικών σχολείων
Η Τζόζη Χριστοδούλου αρμόδια παρακολούθησης των διατάξεων για καταπολέμηση του σεξισμού
Ικανοποίηση Επιτροπής Προσφύγων για αναθεώρηση κριτηρίων στα στεγαστικά σχέδια της μέριμνας
Διεύρυνση πρόσβασης φοιτητών και προσέλκυση επαγγελματιών από εξωτερικό αποφάσισε το Υπουργικό
«Καμία αποκοπή, το μέλλον μας δεν διαπραγματεύεται»-Οι φοιτητές διαμαρτυρήθηκαν για την χορηγία (pics)