Από το Σεπτέμβριο ξεκινά η πιλοτική υλοποίηση του προγράμματος «σχολεία πολιτισμού»
21:31 - 04 Ιουνίου 2024
Το Υφυπουργείο Πολιτισμού σχεδιάζει το πρόγραμμα "Σχολεία Πρεσβευτές Πολιτισμού – Παιδιά Πρεσβευτές Πολιτισμού" με σκοπό την πολιτισμική συνείδηση και έκφραση ως εγκάρσια δεξιότητα διά βίου μάθησης, είπε η επικεφαλής του Υφυπουργείου Βασιλική Κασσιανίδου σε χαιρετισμό στην τελική γιορτή και την τελετή αποφοίτησης του Δημοτικού Σχολείου Αγίας Μαρίνας Στροβόλου, στο πλαίσιο της οποίας ανέβηκε η θεατρική παράσταση - διασκευή στο έργο «Τα Γυάλινα κλουβιά».
Ανακοίνωσε επίσης ότι το πρόγραμμα θα ξεκινήσει επίσημα την πιλοτική υλοποίησή του τον Σεπτέμβριο του 2024.
Όπως μετέδωσε το ΓΤΠ, η Υφυπουργός, αναφέροντας ότι η παράσταση είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής μέρους του προγράμματος «Σχολεία Πρεσβευτές Πολιτισμού – Παιδιά Πρεσβευτές Πολιτισμού» πρόσθεσε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τον αρχαίο, παραδοσιακό και σύγχρονο πολιτισμό τους και έχει απώτερο στόχο την πολιτιστική παιδεία στη διαδικασία διαμόρφωσης της ταυτότητάς των παιδιών και την καλλιέργειας της συναισθηματικής τους νοημοσύνης.
Διευκρίνισε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος, τα παιδιά επισκέπτονται χώρους πολιτισμού, έρχονται σε επαφή με τον πολιτισμό και τους δημιουργούς του και εκφράζουν μέσα από τις τέχνες απόψεις και συναισθήματα αναφορικά με το πώς υπάρχουν και συνυπάρχουν, ανακαλύπτοντας και καλλιεργώντας τα ταλέντα τους.
"Στόχος μας επίσης είναι να διαχειριστούμε κρίσιμα αξιακά ζητήματα μέσα από τις τέχνες", συνέχισε προσθέτοντας ότι οι δημιουργοί από διάφορες τέχνες, ως πρεσβευτές πολιτισμού, συνεργάζονται με σχολεία και υλοποιούν σχέδια δράσης, τα οποία επικοινωνούν με την ευρύτερη κοινότητα.
Η κ. Κασσιανίδου συμπλήρωσε ότι στο πλαίσιο του Προγράμματος η λογοτεχνία, το θέατρο, ο κινηματογράφος, η μουσική, ο χορός, οι εικαστικές τέχνες, η αρχαιολογία, και η άυλη πολιτιστική κληρονομιά, ως οχήματα, θα ταξιδέψουν τα παιδιά σε ένα ταξίδι αυτογνωσίας και συνύπαρξης με σκοπό τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου.
Πηγή: ΚΥΠΕ