Αγώνας δρόμου για να αποφύγουν τις παγίδες θανάτου οι μοτοσικλετιστές-«Λάδια, χαλίκια, πασαλάκια παντού»

Κίνδυνος θάνατος αποτελούν αμέτρητα μελανά σημεία στους δρόμους για τους μοτοσικλετιστές, οι οποίοι καθημερινώς φαίνεται να καταβάλλουν ένας τεράστιο αγώνα για να αποφύγουν διάφορα εμπόδια που εντοπίζουν στη διαδρομή τους και φυσικά καταφέρνουν να τα αποφύγουν, αφού σε διαφορετική περίπτωση, μπορούν και να αποβούν μοιραία για την ίδια τους τη ζωή.

Παρά το γεγονός ότι οι μοτοσικλετιστές εκφράζουν συνεχώς τα παράπονά τους μέσω της υπηρεσίας FixCyprus και αναμένουν την άμεση ανταπόκριση των αρμοδίων για την επιδιόρθωση διαφόρων μελανών σημείων στο οδικό δίκτυο, εντούτοις, αντικρύζουν με ιδιαίτερη ανησυχία ότι αυτά που έχουν επιδιορθωθεί μέχρι σήμερα, είναι πολύ λίγα σε σύγκριση με τα προβλήματα που συνεχίζουν να υφίστανται.

Μάλιστα, έντονος είναι ο προβληματισμός των μοτοσικλετιστών, για το γεγονός ότι πέραν του ότι αρκετοί δρόμοι χρίζουν ολικής αναβάθμισης, οι υπόλοιποι οδηγοί που βρίσκονται μέσα σε οχήματα και ιδιαίτερα σε φορτηγά δεν τους σέβονται, καθώς είτε θα πέφτουν από αυτά διάφορα χώματα, είτε χαλίκια, είτε λάδια, με αποτέλεσμα για τους ίδιους να αποτελούν επικίνδυνα εμπόδια στη διαδρομή τους.

Όπως ανέφερε εξάλλου σε δηλώσεις της στον REPORTER η εκπρόσωπος Τύπου της Λέσχης Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου, Στέλλα Αρκάδη, «μέχρι στιγμής έγιναν κάποιες σημαντικές διορθωτικές κινήσεις στους δρόμους σε κεντρικές αρτηρίες για την προστασία των μοτοσικλετιστών, ωστόσο, υπάρχουν αρκετά ακόμη σημεία που είναι επικίνδυνα και οι μοτοσικλετιστές μας τα συναντούν καθημερινώς. Υπάρχουν μεγάλα προβλήματα στο οδικό δίκτυο και η ποιότητα της ασφάλτου είναι χάλια σήμερα. Επειδή ασφαλτώνουν συνεχώς κάποιους δρόμους και κάνουν όπως τις ‘πάτσιες’, για τους μοτοσικλετιστές είναι πάρα πολύ επικίνδυνο γιατί πολύ απλά δεν είναι ομαλός ο δρόμος».

Επιπρόσθετα, άλλο ένα σοβαρό ζήτημα που απασχολεί τους οδηγούς μοτοσικλετών, είναι πως οι ποτίστρες που υπάρχουν σε διάφορους κυκλικούς κόμβους, δεν είναι κατάλληλε ρυθμισμένες, με αποτέλεσμα μεγάλες ποσότητες νερού να βρίσκονται μέσα στον δρόμο κάτι που φυσικά αποτελεί κίνδυνο θάνατο για τον μοτοσικλετιστή, αφού μετατρέπεται σε γλιστερό το οδικό δίκτυο. «Μπορεί για τον μέσο πολίτη να φαίνονται απλά και μικρά προβλήματα, ωστόσο, για τον μοτοσικλετιστή ίσως ένα από αυτά να αποβεί μοιραίο», ανέφερε η κα. Αρκάδη.

Σημειώνεται ότι, ακόμη και η κόκκινη η επίστρωση που βρίσκεται επάνω στην άσφαλτο σε αρκετά σημεία φώτων τροχαίας, είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη για τις μοτοσικλέτες, αφού μπορεί να απωλέσει τον έλεγχο ο οδηγός όταν περάσει πάνω από αυτή.

Όσο αφορά τον προστατευτικό εξοπλισμό που χρησιμοποιούν οι μοτοσικλετιστές, παρά το γεγονός ότι υπάρχει η χορηγία για αγορά τους, αυτό που υποστηρίζουν οι ίδιοι είναι ότι, υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις, που δεν μπορεί να σωθεί ο οδηγός, όταν υπάρχουν τέτοιου είδους εμπόδια στο οδικό δίκτυο. «Επειδή ακριβώς το οδικό μας δίκτυο χρονολογείται από το 1960, δεν γίνεται να ασφαλτοστρώνουμε συνεχώς μεγάλες αποστάσεις, ειδικότερα προς τα ορεινά, που είναι από τις αγαπημένες διαδρομές των μοτοσικλετιστών, που ο κίνδυνος είναι αρκετά πιο μεγαλύτερος, αφού υπάρχουν περισσότερες στροφές», πρόσθεσε η κα. Αρκάδη.

Σημειώνεται επίσης πως σε απαντητική επιστολή που έλαβαν από το Υπουργείο Μεταφορών οι μοτοσικλετιστές για τις οδικές σημάνσεις στο οδόστρωμα που είναι με μπογιά και αποτελούν επίσης εμπόδια για τους ίδιους, αναφέρθηκε ότι, «το Υπουργείο ακολουθεί ευρωπαϊκές προδιαγραφές στο οδικό δίκτυο που ελέγχει με γνώμονα την οδική ασφάλεια. Μεγάλο μέρος όμως του οδικού δικτύου ελέγχετε από τις Επαρχιακές Διοικήσεις και τους Δήμους». Μάλιστα, στα σχετικά σημεία που έχουν υποδείξει οι μοτοσικλετιστές, τους αναφέρθηκε ότι έχουν μπογιατίσει πάνω από τις παλαιές γραμμές και θα γίνει προσπάθεια να μην επαναληφθεί, καθώς θα πρέπει πρώτα να αφαιρείτε η παλιά μπογιά προτού προστεθεί άλλη νέα.

Μάλιστα, το Υπουργείο Μεταφορών, σύμφωνα με τους μοτοσικλετιστές, τους έχει ζητήσει όπως, όπου παρατηρούν διάφορες ανωμαλίες στο οδόστρωμα να το ενημερώνουν, ώστε να παρεμβαίνει έγκαιρα για την επίλυση των διαφόρων προβλημάτων, που υπάρχουν στο οδικό δίκτυο.

377232146-1332530524810844-1137930936338793023-n-copy_orig (1)

393739395-702788931899017-3540521920810448236-n_orig

1

2

3

Δειτε Επισης

Kαίει το Τμ. Δασών η έκθεση Ελεγκτικής για Ακάμα-Χάθηκε εγγυητική ύψους ενός εκατ., αυξήθηκε κατά 135,3% το κόστος
Σκέψεις για δημιουργία ιστοσελίδας που θα συγκεντρώνει όλο τον δημόσιο τομέα και ενισχύει τη «Διαφάνεια»
Αισιοδοξία για φρένο στην άνοδο τιμών στα καύσιμα λόγω πολέμου, αλλά έρχεται αύξηση έξι σεντ από πράσινη φορολογία
Συνέρχεται στον απόηχο των τριγμών στην Εκκλησία η Ιερά Σύνοδος-Ερωτηματικό η στάση Συνοδικών για Μόρφου
Αυτοί είναι οι μαγικοί αριθμοί του Τζόκερ που μοιράζουν 6,6 εκ. ευρώ
Εξελίξεις στην υπόθεση του τέως Μητροπολίτη Πάφου-Κατέθεσε Ομολογία Πίστεως στην Ιερά Σύνοδο
Σε στάση εργασίας τη Δευτέρα οι Συντεχνίες Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΠΑΚ
Θλίψη στην ιατρική κοινότητα... Έφυγε από τη ζωή ο δρ. Άλκης Πιερίδης σε ηλικία 81 ετών
Α. Μιχαηλίδου: Στόχος μας η διασφάλιση της ποιότητας παρεχόμενης εκπαίδευσης
Οι επιπτώσεις στην Κύπρο από τη σύρραξη στη Μέση Ανατολή-«Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε οτιδήποτε»