Ζητούν μέτρα και προειδοποιούν με κινητοποιήσεις οι οδηγοί ΤΑΞΙ-Καταγγέλλουν παρανομίες στα αεροδρόμια

Χρονικό περιθώριο μέχρι τις 25 Μαΐου δίνουν στο Υπουργείο Μεταφορών και στο Τμήμα Οδικών Μεταφορών, οι επαγγελματίες οδηγοί ΤΑΞΙ, ώστε να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά τα περιστατικά πειρατείας από παράνομους οδηγούς οι οποίοι οικειοποιούνται τη δουλειά των επαγγελματιών, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την έντονη αντίδραση των οδηγών, οι οποίοι βλέπουν ότι μειώνεται αισθητά ο φόρτος εργασίας τους.

Την ίδια ώρα, οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί, καταγγέλλουν τις ίδιες τις Αρχές για τους μηδαμινούς ελέγχους που γίνονται στα αεροδρόμια, καθώς όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται, οι επόπτες ελέγχουν αποκλειστικά και μόνο τους επαγγελματίες οδηγούς ΤΑΞΙ, αγνοώντας επιδεικτικά τους παράνομους οδηγούς που κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα μέσα στα αεροδρόμια. Μάλιστα, μετά από συνεδρία που έχουν παρακαθίσει οι επαγγελματίες οδηγοί, έλαβαν την απόφαση πως εάν δεν ληφθούν δραστικές αποφάσεις από το αρμόδιο Υπουργείο μέχρι τα τέλη Μαΐου, τότε πρόκειται να κατέλθουν σε δυναμικά μέτρα.

Φανερά απογοητευμένος από τα όσα διαδραματίζονται τους τελευταίους μήνες, ο πρόεδρος της Παγκύπριας Ομοσπονδίας Οδηγών Αστικών ΤΑΞΙ, Ντίνος Κωνσταντίνου, ανέφερε στον REPORTER ότι, «το βασικό μας πρόβλημα είναι το ίδιο το Τμήμα Οδικών Μεταφορών, το οποίο φαίνεται να μην συνεργάζεται μαζί με τους επαγγελματίες οδηγούς ΤΑΞΙ. Έχω προχωρήσει ήδη σε καταγγελίες με φωτογραφίες και αποδεικτικά στοιχεία, αλλά αυτό που μου έχουν πει είναι ότι οι καταγγελίες μπορούν να γίνουν από το Τμήμα Οδικών Μεταφορών και τον ίδιο τον υπουργό, αλλά δυστυχώς, βλέπουμε να μην γίνεται απολύτως τίποτα».

Σήμερα, όπως καταγγέλλουν οι επαγγελματίες οδηγοί, υπάρχουν πέραν των εκατό οχημάτων που κυκλοφορούν υπό τον ιδιότητα των ΤΑΞΙ, με τον κ. Κωνσταντίνου, να τονίζει ότι, «εκτός του ότι κλέβουν την πελατεία μας, κλέβουν και το ίδιο το κράτος. Ακόμη και οι νόμιμες πλατφόρμες που λειτουργούν σήμερα, βλέπουμε ότι σε ώρες αιχμής αυξάνουν τις τιμές τους και δεν καταγγέλλονται από κανέναν. Τα όσα συμβαίνουν τα καταγγείλαμε και ενώπιον του υπουργού Μεταφορών, συμφώνησε και η πρόεδρος της Αρχής Αδειών μαζί μας, αλλά δεν βλέπουμε να αλλάζει κάτι».

Χαρακτηριστικό δε, είναι το παράδειγμα όπου παράνομοι οδηγοί, φαίνεται να πηγαίνουν στο αεροδρόμιο Λάρνακας και αφού σταθμεύσουν στον χώρο των αναχωρήσεων, κατεβαίνουν από το ασανσέρ και κρατώντας ταμπέλες στα χέρια τους, αναμένουν τους πελάτες τους, χωρίς να τους ελέγχει κανείς. «Είναι στο έλεος του Θεού όλα. Η πρακτική αυτή που γίνεται, είναι καταγγελμένη εδώ και χρόνια αλλά δεν ιδρώνει τ’ αυτί τους. Επιβάλλεται να υπάρχει ένας επόπτης καθημερινώς στα αεροδρόμια για να ελέγχει τους παράνομους οδηγούς», πρόσθεσε ο κ. Κωνσταντίνου.

Μάλιστα, καθημερινώς φαίνεται να είναι τα παράπονα που εκφράζονται στον πρόεδρο των Οδηγών, από συναδέλφους επαγγελματίες, οι οποίοι όπως ανέφερε ο κ. Κωνσταντίνου, θέλουν να γίνουν και εκείνοι παράνομοι. «Γιατί πολύ απλά η διαφορά μας με ένα παράνομο οδηγό είναι 7.000 ευρώ, μόνο οι ασφάλειες που καλούμαστε να πληρώσουμε, εκτός από το πετρέλαιο. Όταν καλούμαστε να πληρώσουμε 1.000 ευρώ ασφάλεια για να καλύπτονται και οι επιβάτες μας, ενώ αυτοί δεν πληρώνουν απολύτως τίποτα, αντιλαμβάνεστε την αδικία που υπάρχει».

Αξιοσημείωτο επίσης, είναι το γεγονός πως ανάμεσα στους πειρατές, βρίσκονται και Τ/κ οδηγοί, οι οποίοι αφού φθάσουν από τα κατεχόμενα, κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα και εξυπηρετούν κόσμο, χωρίς κανένα έλεγχο. «Η μόνη ασφάλεια που καλύπτει τα οχήματα είναι η κοινοπραξία που ανήκει στο κράτος, και διερωτόμαστε πώς γίνεται να ασφαλίζονται οι Τ/κ που κυκλοφορούν; Κάνουν μια ασφάλεια στα οδοφράγματα της τάξεως των 150 ευρώ και απλά περνάνε. Το ερώτημα που τίθεται όμως, είναι εάν γίνει ατύχημα, ποιος θα καλύψει τους πελάτες εάν κτυπήσουν και ποιος θα φέρει ευθύνη;», διερωτήθηκε ο πρόεδρος των Αστικών ΤΑΞΙ

Σημειώνεται ότι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες που δημιουργήθηκαν, φαίνεται ότι εξυπηρετούν ευκολότερα πελάτες και γι’ αυτό τον λόγο εδραιώθηκαν τόσο γρήγορα, χωρίς να γίνονται αντιληπτοί από τις αρμόδιες υπηρεσίες. «Οι τιμές τους δεν είναι πιο φθηνές από τους επαγγελματίες οδηγών, αλλά επειδή εδραιώνονται μέσω διαδικτύου, εξυπηρετούν πιο εύκολα ξένους, όπως Ρώσους και Ισραηλίτες, ενώ δεν χρησιμοποιούν καν ταξίμετρα», εξήγησε ο κ. Κωνσταντίνου.

Δειτε Επισης

«Κόλλησαν» οι διαδικασίες στην ΔΗΠΑ-Γίνονται δράσεις αλλά δεν ορίστηκε το συνέδριο
Ορατό το σενάριο να φτάσει στο 100% η πληρότητα του Μακάρειου-Έξαρση και στις λοιμώξεις του δέρματος
Στο στάδιο προεργασίας το Κυπριακό-Η μεταβατική περίοδος και οι παρασκηνιακές ζυμώσεις
Κολλημένες εδώ και μήνες οι πειθαρχικές για το θανατηφόρο του 2012-Ο πρώην μετατόπισε το βάρος στο νυν Αρχηγό
«Λιώνει με η εικόνα να θυμούμαι τα τρία μου μωρά να κλαίσειν τζαι να θέλουν τη μάμα τους... Θωρώ τα στον ύπνο μου»
Ο Δήμος Λευκωσίας παρουσίασε το πρόγραμμα των χριστουγεννιάτικών του εκδηλώσεων
Νέα φρίκη στη Γαλλία-Πατέρας βίαζε την έφηβη κόρη του και την «προσέφερε» σε άλλους άνδρες
Τ. Χατζηττοφή: «Είμαι αποφασισμένη να κινητοποιήσω τους πάντες κατά του εξισλαμισμού της Κύπρου»
«Υπαρξιακό ζήτημα» το Κυπριακό-Προϋπόθεση το πλαίσιο των Ηνωμένων Εθνών
Θα συνεχίσει την «Προίκα του Μωρού» το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας