Παράπονα οδηγών για φορτηγά που κάνουν… ράλι-Στο τραπέζι ωράριο και ταχύτητα

Ανοίγει ξανά η συζήτηση ενώπιον της Βουλής, αναφορικά με τα μεγάλα φορτηγά και τις νταλίκες, που φαίνεται να κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στους αυτοκινητόδρομους, με αρκετά εξ αυτών μάλιστα να αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να προκαλούν τη δυσφορία των οδηγών, οι οποίοι ανησυχούν για την ασφάλειά τους και την ομαλή διακίνησή τους στους δρόμους.

Τα παράπονα των πολιτών για το συγκεκριμένο προβληματικό φαινόμενο, έπιασαν τόπο, καθώς το ζήτημα οδηγείται εκ νέου ενώπιον της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών, με τους αρμόδιους να ψάχνουν τρόπους αλλά και λύσεις, για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης που επικρατεί στους δρόμους. Επικρατούσα άποψη πάντως, που πρόκειται να τεθεί και στο τραπέζι, είναι πως η καθιέρωση ωραρίου διακίνησης των μεγάλων φορτηγών, ίσως να βελτιώσει την εικόνα στους δρόμους, όπως επίσης και η τροποποίηση της Νομοθεσίας για να υπάρχει μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα στις νταλίκες.

Πιο συγκεκριμένα, το ζήτημα αφορά τις νταλίκες, βαρέλες, αντλίες μπετόν και γενικώς μεγάλα φορτηγά, τα οποία κινούνται σε ώρες αιχμής και φαίνεται να διογκώνουν το πρόβλημα, της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους δρόμους, κατά τις πρωινές ώρες κυρίως, που οι πλείστοι κατευθύνονται στους χώρους εργασίας τους.

Για το συγκεκριμένο ζήτημα, ο πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών, Μαρίνος Μουσιούττας, ανέφερε στον REPORTER ότι, «πρόκειται για ένα φαινόμενο που αντιμετωπίζουμε πολλοί στους δρόμους. Ακούσαμε πολλά παράπονα από κόσμο, αναφορικά με τη χρήση του αυτοκινητόδρομου ανεξέλεγκτα από μεγάλα φορτηγά σε οποιανδήποτε ώρα της ημέρας, με την ταχύτητα που τρέχουν δημιουργούν ένα αίσθημα ανασφάλειας σε άλλους οδηγούς, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους».

Έτσι, με την εγγραφή του θέματος, η Επιτροπή πρόκειται να μελετήσει εάν υπάρχουν εφικτές λύσεις, οι οποίες θα εξυπηρετούν και αυτούς που επαγγελματικά ως επί το πλείστο, χρησιμοποιούν ανά πάσα ώρα τον αυτοκινητόδρομο για να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά ταυτόχρονα, να μην δημιουργούν το αίσθημα ανασφάλειας στους υπόλοιπους οδηγούς. «Όπως αντιλαμβάνεστε, αρκετά φορτηγά κυκλοφορούν κατά τη διάρκεια της ημέρας στους αυτοκινητόδρομους και μάλιστα όταν προσπερνούν ένα άλλο όχημα, υπάρχει το αίσθημα της ανασφάλειας του οδηγού του μικρού οχήματος, ή μπορεί να δημιουργούν ουρές ή μπορεί να τρέχουν και να νιώθει ο οδηγός του οχήματος ένα τράνταγμα».

Αυτό που ξεκαθάρισε ο κ. Μουσιούττας, είναι πως οι ίδιοι οι βουλευτές, θέλουν πρώτα να ακούσουν τις απόψεις όλων των εμπλεκόμενων και τους ενδιαφερόμενους, για να δουν εάν υπάρχει κάποιος τρόπος εφικτός ρύθμισης αυτού του θέματος. «Ένα παράδειγμα, είναι να τεθούν κάποια συγκεκριμένα ωράρια ούτως ώστε ο κόσμος να γνωρίζει τις ώρες που κυκλοφορούν τα μεγάλα οχήματα, για να το έχουν υπόψη όταν θα βρίσκονται στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και τα ίδια τα μεγάλα οχήματα, να μην μπορούν να κυκλοφορούν συγκεκριμένες ώρες, οι οποίες θα ενοχλούσαν τους υπόλοιπους οδηγούς».

Εάν το πρόβλημα περιορίζεται μόνο κατά τις πρωινές ώρες, τότε θα τεθεί στο τραπέζι το μέτρο, ότι μεταξύ των ωρών 7 με 8 δεν θα κυκλοφορούν νταλίκες στους αυτοκινητόδρομους. «Χρειάζεται ειδική ρύθμιση το θέμα, αλλά σίγουρα πρέπει να το συζητήσουμε πρώτα, καθώς ένα πρόβλημα λύνεται πρώτα με συζήτηση και μετά με επιβολή ενός μέτρου. Γι’ αυτό θέλουμε να ακούσουμε όλες τις πλευρές και να αποφασίσουμε τι είναι το καλύτερο. Θεωρώ, ότι είναι πολύ σημαντικό να θέσουμε εισηγήσεις στο τραπέζι και από εκεί και πέρα εναπόκειται τι θα υλοποιηθεί από όλα αυτά που θα λεχθούν και θα συναποφασιστούν».

Δειτε Επισης

Στις 25/9 ξεκινά ο διάλογος ΥΠΑΝ – αρμοδίων φορέων για καταλόγους
Για αποζημιώσεις ε/κ περιουσιών και ενέργεια μίλησε στον παράνομο Bayrak ο Ουστέλ
Υπέγραψε την παύση Οδυσσέα Μιχαηλίδη η Αννίτα Δημητρίου ως Προεδρεύουσα της Δημοκρατίας
Οι λόγοι για έλλειψη επαγγελματιών οδηγών στο μικροσκόπιο του Υπουργείου Μεταφορών
Στην Επιτροπή Παιδείας το καθεστώς εκπαιδευτικών αορίστου χρόνου
Έξω από Προεδρικό και Σπίτι Ευρώπης στις 3/10 οι αγελαδοτρόφοι
Το φανταστικό σενάριο, οι ευθύνες της Αστυνομίας και οι χούλιγκανς που αφήνουμε να διοικούν
Στα κατεχόμενα λειτουργούν 22 «πανεπιστήμια» με 80.000 ενεργούς φοιτητές
Ζητούν απαντήσεις από ΠτΔ και ΕΕ για τους κανονισμούς για το χαλλούμι οι αγελαδοτρόφοι
Σκληρή και χειρότερη από Ρίκκου η απόφαση για Οδυσσέα-«Παρασυρόμενος από τις Σειρήνες της δημοφιλίας, σύγχυσε τα όρια»