«Η Στυλιανή μοιράζεται τη συνοδό με άλλα δύο παιδάκια»-Φωνάζουν οι γονείς των παιδιών με αναπηρία

Ακόμη δεν άρχισε η νέα σχολική χρονιά και άρχισαν ήδη οι καταγγελίες γονιών παιδιών με αναπηρίες, για την απουσία συνοδών, αλλά και την λανθασμένη, όπως αναφέρουν οι ίδιοι, τοποθέτησή τους σε μονάδες αντί σε γενικές τάξεις.

Μία από αυτές τις καταγγελίες είναι και αυτή της μητέρας της Στυλιανής, ενός παιδιού με εγκεφαλική παράλυση, που είναι πλήρως εξαρτώμενο σε όλα από τη συνοδό της στο σχολικό περιβάλλον. Σύμφωνα με την καταγγελία, η Στυλιανή από «τυπογραφικό λάθος» τοποθετήθηκε στην ειδική μονάδα και όχι στην τάξη που φοιτούσε, ενώ υποχρεώνεται να μοιράζεται τη συνοδό της με άλλα δύο παιδάκια στην τάξη, το ένα στο φάσμα του αυτισμού και το άλλο με τάσεις φυγής.

Εκτός αυτού, όπως καταγγέλλει η μητέρα της Στυλιανής, μία εβδομάδα πριν ανοίξουν τα σχολεία έτρεχε να πάρει το παιδί για αξιολόγηση καρέκλας και έψαχνε δανεική, επειδή όπως ανέφερε κάποιοι δεν φρόντισαν να γίνει έγκαιρα η αξιολόγηση και η παραγγελία της καρέκλας.

Αυτούσια η ανάρτηση

Ακόμα μια σχολική χρονιά μας βρίσκει με το Υπουργείο Παιδείας να αδιαφορεί για τα παιδιά με αναπηρία. Τι να πρωτοπώ, ότι μια εβδομάδα πριν να ανοίξουν τα σχολεία να τρέχω να παίρνω το παιδί μου για αξιολόγηση καρέκλας , να ψάχνω δανεική γιατί κάποιοι δεν φρόντισαν να γίνει έγκαιρα η αξιολόγηση και η παραγγελία της καρέκλας; Το ότι ως *τυπογραφικό λάθος *τόσο η Στυλιανή αλλά και αλλά παιδάκια βρέθηκαν στην λίστα της μονάδας και όχι της τάξης οπού φοιτούσαν ? Πως θα δικαιολογήσουν αλώστε η αποκοπή συνοδών;

Το ότι σήμερα εκπαιδευτικοί ανάλαβαν χρέη συνοδού και δεν ξέρουμε για ποσό ακόμα θα χρειαστεί να γίνετε αυτό , στερώντας τα μαθήματα από αλλά παιδιά; Το ότι η Στυλιανή παιδί με εγκεφαλική παράλυση ,πλήρως εξαρτώμενο σε όλα από τη συνοδό της στο σχολικό περιβάλλον , να υποχρεώνεται να μοιράζεται τη συνοδό της με αλλά δυο παιδάκια στην τάξη , το ένα στο φάσμα του αυτισμού και το άλλο μεταξύ λάλων τάσεις φυγής;

Και να θέλει μια συνοδός να τα προλάβει όλα είναι ανθρωπίνως αδύνατο όσα κομμάτια κ να προσπαθήσει να γίνει. Ποια η ασφάλεια του παιδιού μου; Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη όταν το παιδί μου πνιγεί όταν για κλάσματα δευτερολέπτου ακόμα η συνοδός θα βοηθά ένα άλλο παιδάκι;

Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη όταν το παιδί μου πέσει από την περπατούσα της στην προσπάθεια της να μετακινηθεί; Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη της ψυχολογικής βίας που υπόκειται το παιδί μου όταν δεν μπορεί να έχει τη συνοδό της επομένως μένει στο περιθώριο να βλέπει τα αλλά παιδιά αλλά να μην μπορεί να συμμετέχει χωρίς τη βοήθεια της συνοδού της;

Υπουργείο Παιδείας Και Πολιτισμού. Επίτροπος Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού – Kύπρος. ακούει κανείς; Αναλάβετε τις ευθύνες σας επιτέλους! Από τα δικαιώματα των παιδιών με Αναπηρία στην ενιαία εκπαίδευση θα κάνετε οικονομία του κράτους; Για 10000000 άχρηστα πράγματα υπάρχουν κονδύλια, λεφτά πετάμενα. Για συνοδούς των παιδιών με αναπηρία δεν υπάρχουν;

Δειτε Επισης

Βελτιωμένη η κατάσταση με τον «Ιππόδαμο»-Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του ΕΟΑ Λάρνακας
Συζήτησαν για κινητά, κλιματιστικά και κανονισμούς σχολείων Μιχαηλίδου και ΠΣΕΜ
Διαβεβαιώσεις Παναγιώτου για τη δημογραφική ανάκαμψη-«Γίνονται βήματα και θα γίνουν πολύ περισσότερα»
Άγγιξαν τα δύο εκατομμύρια οι τουρίστες στα κατεχόμενα το 2024-Αύξηση και στις αναχωρήσεις
Ζητούν αντισταθμιστικά μέτρα λόγω ανάπτυξης μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας στη Λεμεσό Βουλή και ΤΑ
Στα συρτάρια η δημιουργία δομής για αυτισμό-Έδωσε σχεδόν 300 χιλιάδες ευρώ σε τέσσερα χρόνια το κράτος
Ζητούν επαναφορά συλλογικής σύμβασης για το μπετόν οι απεργοί-Έκκληση Υπ. Εργασίας για άρση μέτρων
Χειρουργική επέμβαση στα δημόσια νοσηλευτήρια-Σε εξέλιξη έργα εκατομμυρίων για αναβάθμιση των εγκαταστάσεων
Σε τέλμα η βιομηχανία χαρτιού στην Κύπρο-Ψάχνουν λύσεις για αθέμιτο ανταγωνισμό από τρίτες χώρες
Εντοπίστηκαν εργασίες γεώτρησης δίπλα σε ανασκαφές στα κατεχόμενα