Απογοητευμένοι οι επιχειρηματίες των κέντρων αναψυχής-Περίμεναν μεγαλύτερη προσέλευση το καλοκαίρι

Ιδιαίτερα απογοητευμένοι είναι οι επιχειρηματίες των κέντρων αναψυχής, τόσο στα παράλια, όσο και στα ορεινά θέρετρα, καθώς ενώ αναμενόταν ότι αυτά θα ασφυκτιούσαν από κόσμο, εντούτοις, οι θαμώνες φαίνεται να γύρισαν την πλάτη σε διάφορους χώρους, κάτι που έφερε δυσφορία αλλά και προβληματισμό, στους ιδιοκτήτες των περισσότερων χώρων.

Αναμφισβήτητα, η ακρίβεια και οι διάφορες αυξήσεις που παρατηρούνται σε διάφορους τομείς της αγοράς, απωθούν ολοένα και περισσότερο τον μέσο καταναλωτή, στο να επιλέξει κάποιο κέντρο αναψυχής για να περάσει κάποιες στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης, αφού θα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη στο τέλος της διασκέδασής του.

Έτσι λοιπόν, όπως φαίνεται και μέσα από δηλώσεις των αρμόδιων, οι πλείστοι πολίτες, έχουν αφήσει για το φετινό καλοκαίρι τα κέντρα αναψυχής και γι’ αυτό τον λόγο παρατηρούνται αρκετά εξ αυτών να είναι μισοάδεια, πέραν κάποιων εξαιρέσεων φυσικά, που είναι γνωστά ότι θα ασφυκτιούν από κόσμο κάποιες ημέρες.

Φανερά προβληματισμένος από την επικρατούσα κατάσταση, o πρόεδρος Συνδέσμου Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής, Φάνος Λεβέντης, εξήγησε στον REPORTER, πως, «αν και αναφέρεται ότι η δουλειά των κέντρων αναψυχής βρίσκεται στο αποκορύφωμά της, είναι μια έκφραση κατ΄ ευφημισμό. Έτσι θα έπρεπε να ήταν τα πράγματα σίγουρα, αλλά δυστυχώς, η κατάσταση φαίνεται να είναι αρκετά πίσω σε σύγκριση με πέρσι, ενώ αναμέναμε ότι θα ήταν πάρα πολύ καλύτερα πριν από την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου».

Ένας λόγος βέβαια, πάρα πολύ σημαντικός, πρόσθεσε ο κ. Λεβέντης, «είναι η μειωμένη αγοραστική δύναμη του κόσμου, την οποία νιώθουμε και εισπράττουμε και κατά την επίσκεψη του κοντά μας, που είναι πάρα πολύ προσεκτικός. Από την άλλη ωστόσο, έχει ταξιδέψει στο εξωτερικό πάρα πολλής κόσμος. Παρατηρούμε μείωση επίσης κατά τον Αύγουστο και στα ορεινά θέρετρα, αλλά αναμένουμε να ολοκληρωθεί ο μήνας, για να δούμε και ποσοστιαία πως ερμηνεύεται αυτή μείωση. Πρέπει να σημειωθεί ωστόσο, ότι ήταν μειωμένοι και οι προηγούμενοι δυο μήνες, κάτι το οποίο προβληματίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό τους επιχειρηματίες, γιατί ταυτόχρονα με τη μείωση αυτή, υπάρχει κατακόρυφη αύξηση των λειτουργικών δαπανών».

Δυστυχώς, όπως διαφαίνεται, δεν είναι ρόδινα τα πράγματα, ανάμεσα στα κέντρα αναψυχής, ενώ οι ίδιοι ανέμεναν να ήταν καλύτερα από τον προηγούμενο χρόνο. «Είναι αρκετά πίσω η κινητικότητα και στις παραλιακές πόλεις, αλλά βέβαια υπάρχουν πάντοτε κάποιες εξαιρέσεις για διάφορους λόγους, που κάποιοι χώροι πηγαίνουν εξαιρετικά καλά, είτε λόγω τοποθεσίας, είτε γιατί έχουν μια μακρά παράδοση, αλλά δεν μπορούν σίγουρα να αποτελούν το γενικότερο σύνολο της εικόνας, που φαίνεται να είναι μειωμένη η κίνηση, παρά τις αισιόδοξες προβλέψεις που υπήρχαν πριν έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου».

Όπως παραδέχθηκε εξάλλου ο κ. Λεβέντης, ένας από τους κύριους λόγους της πτώσης αυτής, είναι η ακρίβεια που παρατηρείται σε όλους τους τομείς. «Ο κόσμος περνάει δύσκολα, έχουν αυξηθεί τα καύσιμα, ο ηλεκτρισμός, τα επιτόκια και σίγουρα και τα αγαθά έχουν αυξηθεί, όπου ένα νοικοκυριό χρειάζεται, αλλά σίγουρα και οι επιχειρηματίες από τη δική τους πλευρά δεινοπαθούν με τις υψηλές τιμές, οι οποίες θα έπρεπε να μειωθούν μέχρι σήμερα».

Για το αν έχουν αυξήσει τις τιμές στα μενού οι επιχειρήσεις, ο κ. Λεβέντης, ανέφερε ότι είναι μια τακτική η οποία αποφεύγουν τα κέντρα αναψυχής και δεν θέλουν να είναι η πρώτη τους λύση. «Σίγουρα, κάποια στιγμή αυξάνονται, αλλά χωρίς να αυξηθούν οι τιμές στους χώρους αναψυχής, εκεί που έχουν φθάσει σε συνδυασμό με την αγοραστική δύναμη, για αρκετούς χαρακτηρίζονται ήδη υψηλές, αν και υπάρχουν την ίδια ώρα, αρκετές επιλογές για όλους. Εντούτοις, θεωρώ ότι ο κόσμος περνά και θα συνεχίσει να περνάει δύσκολα».

Πάντως, αξιοσημείωτο είναι το παράδειγμα που έθιξε ο κ. Λεβέντης, ο οποίος ανέφερε ότι, «πηγαίνοντας σε ένα χώρο που δείχνει να είναι γεμάτος και υπάρχει μια πίεση για να λειτουργήσει, αυτό, δεν μπορεί να στείλει τη λανθασμένη εικόνα ότι είναι υπερπλήρης. Δυστυχώς, υπάρχει και η υποστελέχωση προσωπικού, που κάνει ένα χώρο να δείχνει αρκετά απασχολημένο. Σε χώρους όπου θα έπρεπε να υπάρχουν για παράδειγμα πέντε άτομα προσωπικό και υπάρχουν μόνο δυο, φαίνεται ότι είναι αρκετά γεμάτος ένας χώρος και δυσκολεύεται η επιχείρηση, ενώ αντιθέτως, αυτό έχει να κάνει με την υποστελέχωση, παρά με το πόσος κόσμος βρίσκεται σε ένα κέντρο αναψυχής».

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 1 εκατ. ευρώ στο Τζόκερ
Η Μαριλένα Αθηνή στην προεδρία του κοινοτικού συμβουλίου Μαλλιάς
Με είκοσι οκτώ γυάλινα ποτήρια έσπασε τα ρεκόρ Γκίνες ο χορευτής Αριστοτέλης Βαλαωρίτης
Ευθύνες στον Συντονιστή αποδίδει ο ανάδοχος Μηχανικός του έργου για αλιευτικό καταφύγιο και ποταμό Λιοπετρίου
Σε κλοιό κακοκαιρίας η Κύπρος-Καταιγίδες και χαλάζι στο καιρικό μενού
Σε διαβούλευση η αναθεωρημένη Εθνική Στρατηγική για την κλιματική αλλαγή-Στο Υπουργικό τον Μάρτιο του 2025
Σε ντόμινο εξελίσσονται οι ακυρώσεις συμβάσεων σε μεγάλα έργα-Πληρώνει τα σπασμένα της πρώην η νυν Κυβέρνηση
Η ακρίβεια φέρνει αύξηση στα ασφάλιστρα για εργατικά ατυχήματα-Οι αλλαγές που προωθούνται
Ξύρισαν τα μουστάκια τους για το Μovember Cyprus στη Λεμεσό
Οι συστάσεις της Πολιτικής Άμυνας για την άφιξη του «Alexandrou»-Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες